Η Δεξιά που έχουμε και η Φιλελεύθερη παράταξη που χρειαζόμαστε

Οκτ 21st, 2009 | | Κατηγορία: Ελλάδα, Πολιτική | Email This Post Email This Post | Print This Post Print This Post |

Είναι θλιβερή η εικόνα που δίνουν τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας ειδικά τις τελευταίες ημέρες. Μιλούν σαν να μην έχουν καταλάβει τι έχει συμβεί. Αντιλαμβάνονται την ήττα με παραπολιτικούς όρους και αγνοούν ότι η βασική αιτία ήταν η επικέντρωση στην διαχείριση και στις πελατειακές σχέσεις. Στην καλύτερη περίπτωση, όπως έχει λεχθεί, η ΝΔ ήθελε απλά να είναι ένα άλλο ΠΑΣΟΚ, απλά πιο σεμνό και ταπεινό.

Οι κυβερνήσεις της περιόδου 74-81, πάρα τα λάθη και τις αδυναμίες τους, αντιμετώπισαν τα προβλήματα κατάματα και ουσιαστικά, πολλές φορές αγνοώντας το πολιτικό κόστος. Αυτές οι κυβερνήσεις έχουν αποδειχθεί μέχρι τώρα οι καλύτερες της μεταπολίτευσης

Η ΝΔ έφευγε ηττημένη το 1981 αλλά τότε παρέδιδε την εξουσία περήφανη για όλα αυτά που είχε καταφέρει. Μετά από μια περίοδο έντονης δοκιμασίας – δικτατορία, κυπριακό, πετρελαϊκή κρίση – η Ελλάδα του 81 ήταν πολύ καλύτερη από αυτή που η ΝΔ παρέλαβε το 74. Εγκαθίδρυσε μια σταθερή και στέρεη δημοκρατία. Έβαλε την Ελλάδα στην ΕΟΚ παρά την λυσσαλέα επίθεση της αντιπολίτευσης. Αντιμετώπισε την μεγάλη οικονομική κρίση χωρίς να καταδικάσει οικονομικά τις επόμενες γενιές. Οι κυβερνήσεις της περιόδου 74-81, πάρα τα λάθη και τις αδυναμίες τους, αντιμετώπισαν τα προβλήματα κατάματα και ουσιαστικά, πολλές φορές αγνοώντας το πολιτικό κόστος. Αυτές οι κυβερνήσεις έχουν αποδειχθεί μέχρι τώρα οι καλύτερες της μεταπολίτευσης.

Η σημερινή ΝΔ όφειλε να είχε διδαχθεί από το καλύτερο παλιό της ευατό. Όφειλε να μάθει απο τα δικά της λάθη και τα λάθη των αντιπάλων της. Το κύριο ζητούμενο σήμερα είναι η πολιτικοποίηση της ΝΔ. Και θα πρέπει να είναι μια πολιτικοποίηση που να μην είναι μια πιο ένθερμη αποδοχή των θέσεων των πολιτικών της αντιπάλων. Δεν χρειαζόμαστε ένα ΠΑΣΟΚ light που θα αναμένει την φθορά της κυβέρνησης του Γιώργου Παπανδρέου για αναλάβει τα ινία του κράτους κάποια στιγμή στο μέλλον. Θα πρέπει να είναι μια πολιτικοποίηση που θα βασίζετε σε φιλελεύθερες και συντηρητικές αρχές και ιδέες.

Οικονομία: Είναι το πιο σημαντικό ζήτημα που το έθνος αντιμετωπίζει σήμερα. Είναι γνωστό πλέον ότι έχουμε μια οικονομία που δεν παράγει. Μια οικονομία που χωρίζει την Ελλάδα στα δύο, ανάμεσα σε αυτούς που ζουν από μια προνομιακή σχέση με το δημόσιο και αυτούς που καλούνται να πληρώσουν το κόστος αυτής της προνομιακής και αντιπαραγωγικής σχέσης. Τα στρώματα που κυρίως πλήττονται από αυτή την πολιτική είναι οι ανερχόμενες κοινωνικά ομάδες του ισχνού ιδιωτικού τομέα, οι νέοι καθώς επίσης και η νέα τάξη νεόπτωχων που δημιουργεί η ημισοσιαλιστική οικονομία της Ελλάδας.

Τα στρώματα που κυρίως πλήττονται από αυτή την πολιτική είναι οι ανερχόμενες κοινωνικά ομάδες του ισχνού ιδιωτικού τομέα, οι νέοι καθώς επίσης και η νέα τάξη νεόπτωχων που δημιουργεί η ημισοσιαλιστική οικονομία της Ελλάδας

H ΝΔ οφείλει να γίνει ο κύριος εκφραστής αυτών των ομάδων. Όχι υποσχόμενη ότι και αυτοί μπορεί να γίνουν συνδαιτυμόνες στην κατασπατάληση του εθνικού πλούτου – αυτός είναι ο ρόλος της αριστεράς – αλλά πείθοντας τους στην αναγκαιότητα μιας νέας οικονομίας που θα επιβραβεύει τους κόπους τους και την προσφορά τους στο κοινωνικό σύνολο. Χαμηλοί φόροι, ένα όσο το δυνατόν πιο ελαφρό κανονιστικό περιβάλλον, άνοιγμα όλων των τομέων της οικονομίας στον ανταγωνισμό και την παγκοσμιοποίηση είναι ο μονόδρομος της ανάπτυξης. Είναι η μόνη διέξοδος για την Ελλάδα και ειδικά για τα συγκεκριμένα στρώματα της κοινωνίας. Είναι επίσης η πιο εφικτή λύση για την αντιμετώπιση των τεράστιων χρεών που έχει συσσωρεύσει η χώρα. Η μείωση του χρέους μέσο φοροεπιδρομών δοκιμάσθηκε κατά την περίοδο διακυβέρνησης Μητσοτάκη με καταστροφικές οικονομικές και πολιτικές συνέπειες. Δεν μπορεί ο παραγωγικός τομέας της οικονομίας να φορτώνετε διαρκώς τα βάρη ενός διεφθαρμένου και σπάταλου δημόσιου τομέα. Η μείωση του χρέους και των ελλειμμάτων πρέπει να προέλθει αποκλειστικά από την ανάπτυξη και την μείωση των κρατικών δαπανών.

Εξωτερική Πολιτική: Δυστυχώς ο χώρος της δεξιάς πλήττεται από δυο συνάμα αντίθετες μα εξίσου ζημιογόνες πολιτικές. Η μια εκφράζεται από το ΛΑ.Ο.Σ. Έχει την τάση να μπερδεύει τους στόχους και την πραγματικότητα του 2009 με αυτή του 1453. Επίσης συγχέει την ρητορική πλειοδοσία στα εθνικά θέματα με την αποτελεσματική υπεράσπιση αυτών θεμάτων. Ο λαϊκισμός δεν είναι η απάντηση. Από την άλλη μεριά υπάρχει μια σχολή σκέψης που έχει μεταβάλει την υποχωρητικότητα και την αναβολή επίλυσης των εξωτερικών θεμάτων ως δήθεν υπεύθυνη και ρεαλιστική στάση. Η διπλωματία δεν είναι αυτοσκοπός αλλά μέσο προώθησης των δικών μας συμφερόντων.

Μια ΝΔ που θα αποφεύγει αυτά τα δυο άκρα θα μπορεί να αρθρώσει μια ρεαλιστική στρατηγική στα εθνικά θέματα.

Κοινωνική Πολιτική: Η αριστερά των προηγούμενων δεκαετιών προσπαθούσε να κρατικοποιήσει τα μέσα παραγωγής. Μπορεί τώρα να έχει αποδειχθεί περίτρανα η αποτυχία αυτού του εγχειρήματος αλλά η αριστερά στην Ευρώπη δεν έχει χάσει την εμμονή της στο να αυξάνει την δύναμη και εξουσία τους κράτους μειώνοντας το πεδίο δράσης του πολίτη. Σήμερα χρησιμοποιώντας την κοινωνική πολιτική προχώρα σε μια κρατικοποίηση της καθημερινής ζωής προσπαθώντας να αντικαταστήσει πανάρχαιους και αυτόνομους θεσμούς. Το βασικό θύμα αυτής της επέλασης είναι ο θεσμός της οικογένειας όπου το κράτος προσπαθεί να κερδίσει το ρόλο του γονέα. Στην κοινωνική αρχιτεκτονική του σήμερα οι δυνάμεις της αλλαγής θα επιφέρουν τις ίδιες καταστροφικές συνέπειες που είχαν οι αλλαγές στην αρχιτεκτονική της Αθήνας το 50. Στην δεκαετία του 50 δημιουργήσαμε μια οικιστική βαρβαρότητα και σήμερα προσθέτουμε μια κοινωνική.

Θα προτείνει ένα βασικό δίχτυ προστασίας για τους πολίτες που όμως δεν θα υπονομεύει υπάρχοντες θεσμούς κοινωνικής αλληλοβοήθειας και αλληλεγγύης

Μια καινούργια ΝΔ θα πρέπει αυτή την φορά να σταθεί εμπόδιο στις συγκεκριμένες πολιτικές. Θα προτείνει ένα βασικό δίχτυ προστασίας για τους πολίτες που όμως δεν θα υπονομεύει υπάρχοντες θεσμούς κοινωνικής αλληλοβοήθειας και αλληλεγγύης.

Ταυτόχρονα η ΝΔ δεν θα πρέπει να σταθεί εμπόδιο όταν τμήματα της κοινωνίας θέλουν να συμμετάσχουν σε πατροπαράδοτους θεσμούς και να υιοθετήσουν τις βασικές τους αξίες και αρχές. Για παράδειγμα η ΝΔ θα πρέπει να είναι υπέρ του γάμου των ομοφυλόφιλων.

Ευρωπαϊκή Ένωση: Το κόμμα που έβαλε την Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν δίνατε να μην έχει άποψη για το μέλλον της Ένωσης. Και δεν δικαιολογείτε να λέει ναι σε όλα όσα έρχονται από τις Βρυξέλλες. Η ΝΔ θα πρέπει να συμπράξει ώστε η Ελλάδα με άλλες χώρες της ΕΕ να γίνουν εμπόδιο στον αντιδημοκρατικό συγκεντρωτισμό που παρουσιάζετε σήμερα.

Άμυνα: Ένας από τους λόγους που οι ελληνικές κυβερνήσεις δεν άσκησαν ουσιαστική πίεση στην Τουρκία πριν από την έναρξη των ενταξιακών διαπραγματεύσεων ήταν η γνώση τους για τις περιορισμένες επιχειρησιακές δυνατότητες του ελληνικού στρατού. Χωρίς ποτέ να το λέμε και ποτέ να κάνουμε τίποτα για αυτό το θέμα γνωρίζουμε ότι έχουμε μεγάλο πρόβλημα στο να αντιμετωπίζουμε τις κρίσεις που δημιουργεί η Τουρκία. Η κομματικοποίηση και η ολοένα αυξανόμενη δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία στις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην εξωτερική μας πολιτική. Ήταν δυστύχημα που με το μόνο που ασχολήθηκε η ΝΔ όταν ήταν στην κυβέρνηση ήταν η μείωση της θητείας και των αμυντικών δαπανών.

Η άμυνα της χώρας είναι ο πρωταρχικός στόχος του κράτους και σε αυτό τον τομέα συνεχώς παραπαίει με απρόβλεπτες συνέπειες.

Εγκληματικότητα και Λαθρομετανάστευση: Μηδενική ανοχή είναι η απάντηση και σε αυτά τα δύο φαινόμενα. Ήταν απαράδεκτη η απραξία των κυβερνήσεων της ΝΔ. Αδυνατούσαν αυτές οι κυβερνήσεις να επιβάλουν τον νόμο και την τάξη καθώς επίσης και να αποτρέψουν την εισροή χιλιάδων παράνομων μεταναστών. Δεν δικαιολογείτε ένα κόμμα της δεξιάς να δείχνει τέτοια απίστευτη ανεκτικότητα σε τέτοια φαινόμενα. Τα ενοχικά σύνδρομα και η διαρκής ανάγκη να γίνουν αρεστοί στα αριστεροκρατούμενα ΜΜΕ οδήγησαν στην ραγδαία αύξηση της εγκληματικότητας και της λαθρομετανάστευσης.

Η ελληνική αστυνομία σεβόμενη τα ανθρώπινα δικαιώματα των Ελλήνων πολιτών και των άλλων ατόμων που βρίσκονται στην Ελλάδα θα πρέπει να είναι ικανή να επιβάλει την τάξη. Στόχος για την λαθρομετανάστευση θα πρέπει να είναι η επιστροφή των παράνομων μεταναστών στις χώρες προέλευσης τους.

Και επειδή σχεδόν όλα τα κόμματα του κοινοβούλιου υπερασπίζονται τα δικαιώματα των παρανομούντων και των εγκληματιών θα πρέπει να υπάρχει και μια φωνή στο ελληνικό κοινοβούλιο που θα εκφράζει τις αγωνίες και τις απόψεις των θυμάτων τους, αυτό το ρόλο πρέπει να αναλάβει η ΝΔ.

Ως αντιπολίτευση η ΝΔ θα πρέπει να πιέσει για την πολιτική που είχε υποσχεθεί ως κυβέρνηση: για κάθε δύο συνταξιοδοτήσεις στο δημόσιο θα πρέπει να γίνετε μόνο ένας διορισμός. Θα πρέπει να προτείνει και να προασπίζει την κατάργηση της μονιμότητας και τον ουσιαστικό έλεγχο του έργου και της παραγωγικότητας όλων όσων εργάζονται στο δημόσιο τομέα

Δημόσιος Τομέας: Η Ελλάδα ίσως έχει το μεγαλύτερο δημόσιο τομέα σε σχέση με τον πληθυσμό της από ότι όλες οι άλλες ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου. Είναι το βασικό εμπόδιο για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Σήμερα λόγο των κανόνων και της νοοτροπίας που κυριαρχεί στον δημόσιο τομέα είναι καθολικά γνωστό ότι η Ελλάδα υπάρχει για να εξυπηρετεί το κράτος. Ως αντιπολίτευση η ΝΔ θα πρέπει να πιέσει για την πολιτική που είχε υποσχεθεί ως κυβέρνηση: για κάθε δύο συνταξιοδοτήσεις στο δημόσιο θα πρέπει να γίνετε μόνο ένας διορισμός. Θα πρέπει να προτείνει και να προασπίζει την κατάργηση της μονιμότητας και τον ουσιαστικό έλεγχο του έργου και της παραγωγικότητας όλων όσων εργάζονται στο δημόσιο τομέα. θα πρέπει επίσης να απελευθερώσει μια σειρά από δημόσια αγαθά και υπηρεσίες από το κρατικό μονοπώλιο, .π. χ. κουπόνια εκπαίδευσης.

Ορθόδοξη Εκκλησία: Το θέμα δεν είναι ο διαχωρισμός εκκλησίας κράτους αλλά η αποκρατικοποίηση της ορθόδοξης εκκλησίας. Σήμερα η κρατικοποιημένη ορθόδοξη εκκλησία βρίσκετε σε μια κατάσταση παρακμής χάνοντας διαρκώς την ηθική και πνευματική της επιρροή στην κοινωνία. Ο εναγκαλισμός της με το κράτος υποκρύπτει αυτή την πραγματικότητα και δεν της επιτρέπει να δεί ότι βρίσκετε σε πορεία αυτοακύρωσης. Δεν είναι τυχαίο που τα τελευταία χρόνια που αυτό το φαινόμενο της αυτοακύρωσης παρουσιάστηκε σε δύο εκδοχές. Η πρώτη επί Χριστόδουλου όπου η εκκλησία μετατράπηκε σε ένα ημι-πολιτικό οργανισμό και τώρα επί Ιερώνυμου όπου τείνει να γίνει μια ακόμα μη κυβερνητική οργάνωση φιλανθρωπίας και “κοινωνικής δικαιοσύνης.”

Μια φιλελεύθερη δεξιά παράταξη θα πρέπει να υποστηρίξει την ηθική και οικονομική αυτονομία της εκκλησίας από το κράτος ως την μόνη διέξοδο για την επιβίωση της ελληνικής εκκλησίας.

Ναπολέων Λιναρδάτος

36 σχόλια
Leave a comment »

  1. Συγχαρητήρια κ. Λιναρδάτο. Εξαιρετικό άρθρο. Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.

  2. “H ΝΔ οφείλει να γίνει ο κύριος εκφραστής αυτών των ομάδων. Όχι υποσχόμενη ότι και αυτοί μπορεί να γίνουν συνδαιτυμόνες στην κατασπατάληση του εθνικού πλούτου – αυτός είναι ο ρόλος της αριστεράς…”

    ντροπή κ. Λιναρδάτο, πότε κυβέρνησε η Αριστερα αυτό το τόπο για να της καταλογίζετε τη κατασπατάληση του εθνικού πλούτου??? Άλλοι το έκαναν αυτό, μεταξύ των οποίων και εκείνοι τους οποίους υμνήτε.

  3. Συγχαρητήρια!!!ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΠΗΓΗ ΕΠΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

  4. To ΠΑΣΟΚ ως τι ήρθε στην εξουσία το 81 alex? ( στις 18 σοσιαλίσμός , ριμέμπερ?) Και τι διαφορετικό έκανε απ οτι θα έκανε σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ αν ( διεστραμμένη φαντασία ) γινόταν κυβέρνηση ;

  5. Μπράβο κ. Λιναρδάτο, το άρθρο σας είναι καταπληκτικό.

  6. έχω μια καλύτερη πρόταση για τη ΝΔ.

    Ευθανασία

    Η ΝΔ δεν είναι και δεν πρόκειται να γίνει φιλελεύθερο κόμμα. Είναι και θα παραμείνει όχημα νομής εξουσίας.

    Ευθανασία λοιπόν

  7. Afto to wish list enos apogoitevmenou deksiou eina gemato diamantia ena na poume gia tin antithesi koinonikis pronoias kai oikogeneias/to pos prepei na ferei i ND tin oikogeneia piso stin ellada
    Den tha po an o syggrafeas exei skeftei ti ginetai me aftous xoris oikogeneia profanos den to exei skeftei
    Stin Somalia den yparxei katholou koinoniki pronoia kai i oikogeneia kanei ta panta
    Stin Souidia yparxei poly koinoniki pronoia alla i oikogeneia einai gia ton poutso se allilegyi
    O Linardatos tha emene stin Somalia alla oxi stin Souidia kai thelei tin ND na parei paradeigma apo tin Somalia
    Alla tote giati den thelei toys lathrometanastes kai den toys dinei ypikootita Eimai sigouros oti oloi proerxontai apo xores me miden pronoia kai tiga stin oikogeneia kai an toys afinan tha psifizan monokouki ND
    Patris-Thriskeia-Oikogeneia kai ligo apo eleftheri agora Syglonistika sygxroni protasi
    Vlepoume synexeia tis idies malakies ti pige strava to 1981 e loipon epaikse to pouli tis i kybernisi Karamanli i xora itan poly ftoxi kai zouse apoviomixanisi o Papandreoy synexise tin praktiki toy Karamanli na agorazei tis provlimatikes poy sysorefsan xasoures apo tin deksia diakyvernisi pou dithen taxa mou antimetopise tin krisi epityximena Me kaboses ekatontades xiliades anergous parapano na do pos tha antimetopizotan epityxmena i krisi germanikos mesopolemos kai vale Me ton ilio ta bazo me ton ilio ta vgazo ti exoun ta erma kai psofane Tin idia ilithia karamela pipilane oute ygeia oyte paideia oyte tipota ypirxe tote stin xora alla oi deksioi ta theoroun axrista afta tha imastan mia voreia korea me kapitalistiko kathestos

  8. Εξαιρετικό άρθρο!

  9. @ ΠΑΣΟΚ-poisonous Οκτωβρίου 21st, 2009 4:30 μμ :
    Ο Σουηδός σοσιαλιστής οικονομολόγος, Gunnar Myrdal (Nobel 1974), ήδη απο το την δεκαετία του 40 είχε ανιχνεύσει τις αρνητικές συνέπειες που μπορεί να είχαν π.χ. τα κρατικά pay-as-you-go προγράμματα συνταξιοδότησης. Από την μία είπε ο Myrdal, τα παντρεμένα ζευγάρια είχαν μειωμένα κίνητρα για να κάνουν παιδιά όταν ταυτόχρονα τα κρατικά pay-as-you-go προγράμματα συνταξιοδότησης αύξαναν την εξάρτηση της κοινωνίας σε μια νέα γενιά παραγωγικών εργαζόμενων.
    Τώρα αν θα θέλετε να δείτε που βασίζετε η ευημερία κάθε χώρας η Σουηδία είναι 26η στην κατάταξη οικονομικής ελευθερίας, η Ελλάδα 81η, η δε Σομαλία ούτε που εμφανίζεται στην κατάταξη.

  10. Αντιφατικό άρθρο.
    – Το ότι ο νεώτερος Κ.Κ., απεδείχθη ένα απλό “καλό” και “παιδί” , δεν νομίζω οτι είναι τόσο χειρότερο απο άλλους που απεδείχθησαν μεγάλοι “ηγέτες” για τον εαυτούλη τους και μόνον…….
    – Οσοι περιμένουν “ηγέτες”, σίγουρα θα τους βρούν, είτε Μουσσολίνι, Χίτλερ, Στάλιν, είτε κάποιος ξε-μαρμαρωμένος ……, είτε κάποιος “καβαλλημένος” – απ΄΄ολα έχει ο μπαξές….
    – Οι δε διάδοχοι, ευτυχώς……. τσακώνονται, ή, τουλάχιστον, έτσι μας μεταδίδουν την εικόνα τα ΜΜΕ.

  11. Το άρθρο είναι σίγουρα εξαιρετικα ενδιαφέρον για όσους δεν είναι εξαρτημένοι με το κόμμα τους αλλά θέλουν , οι φορείς αυτοί της δημοκρατίας να εχούν ουσιαστικό λόγο ,που θα μπορεί να γίνει αργότερα να γίνει πολιτική πράξη που θα οδηγήσει στην εξέλιξη της κοινωνίας μας.

  12. Από την μία είπε ο Myrdal, τα παντρεμένα ζευγάρια είχαν μειωμένα κίνητρα για να κάνουν παιδιά όταν ταυτόχρονα τα κρατικά pay-as-you-go προγράμματα συνταξιοδότησης αύξαναν την εξάρτηση της κοινωνίας σε μια νέα γενιά παραγωγικών εργαζόμενων.
    Tha mas fane oi Tourkoi, tha mas fane oi Skopianoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, tha mas fane oi Alvanoiiiiiiiiiiiiiiiii den kanoume paidia gamate giati xanomaste I Souidia xreokopise apo to 1974 poy tis to episimane o Myrdal
    I oikogeneia i kratos pronoias kai ta dyo den ginontai Somalia i thanatos
    Gia tin oikonomiki eleftheria stin Somalia poy gamaei kai dernei diavaste kai ligo rooster na enimerotheite
    http://e-roosters.blogspot.com/2005/09/blog-post_112721184925920121.html
    Eimaste aiones piso apo tin Somalia miden kratos pronoias gamo tis oikogeneiakous thesmous kai anarxokapitalismos Se liga xronia tha plenoume piata gia toys Somalous

  13. I Somalia mas deixnei to dromo kai allo artro yper tis Somalias sto rooster
    http://e-rooster.gr/12/2004/118/ Ma pou zeite? I Somalia einai poly kalyteri apo tin souidia teleia kai pavla i Souidia exei oles aftes tis sosialistikes malakies eno i somalia exei miden forous kai tin oikogeneia anti gia tin eparato koinoniki pronoia

  14. Σήμερα η Ελλάδα αποτελεί την δεξιά Κούβα της ανατολής. Ο Λιναρδάτος θέλει να την μετατρέψει σε δεξιά Κίνα της ανατολής… με ολίγα δεξιά Μαοικά στοιχεία πολιτιστικής επανάστασης (λ.χ. συμμετοχή ομοφυλόφιλων σε πατροπαράδοτους θεσμούς και υιοθετήση των βασικών πολιτισμικών αξιών και αρχών του ανάδελφου έθνους). Ωστόσο, αυτό το μοντέλο έχει, ήδη, προταθεί από την “Φιλελευθερη Συμμαχία” και αποτιμήθηκε δεόντως.

  15. Η πραγματικότης, αγαπητέ κύριε Λιναρδάτο, είναι ότι οι πολίτες ψηφίζουν αυτό που θέλουν και όχι αυτό (που νομίζουμε) ότι χρειάζονται. Οι θέσεις που προτείνετε έχουν προβληθεί εκλογικώς και από τους Φιλελευθέρους του κυρίου Μάνου και έχουν απορριφθεί πανηγυρικώς από το εκλογικό σώμα. Οι ψηφοφόροι στην Ελλάδα θέλουν την πολιτική που ανεκάλυψε κατά λάθος ο Ανδρέας Παπανδρέου ερχόμενος στην εξουσία : αργομισθία χρηματοδοτουμένη με δανεικά. Πρόκειται για παραλλαγή του “Ζητιάνου” του Καρκαβίτσα με σύγχρονα σκηνικά και κοστούμια. Αφού αποταμιεύουν οι Γερμανοί, κάποιοι πρέπει να καταναλώσουν. Γιατί όχι οι Έλληνες ;

  16. ….Hats off, to Mr. G.I.Georganas!

  17. @ SPYRIDON D.TSAMAIDIS Οκτωβρίου 22nd, 2009 7:46 πμ :
    Το άρθρο δεν ασχολείτε με θέματα ηγεσίας αλλά με θέματα πολιτικής.

    @ΠΑΣΟΚ-poisonous Οκτωβρίου 22nd, 2009 1:05 μμ :
    Δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένετε με την Σομαλία. Είναι παράδειγμα φιλελεύθερης δημοκρατίας;

    @Γεώργιος Ιακ. Γεωργάνας Οκτωβρίου 22nd, 2009 6:22 μμ :
    Εμείς οφείλουμε να λέμε ότι θεωρούμε ότι είναι αλήθεια. Αν μας ακούσουν αυτό είναι άλλο θέμα.

  18. @ N.Linardatos..

    (Δεδομένης της κοφτής απαντήσεως, ΄΄εψαξα και είδα οτι πράγματι σας έχω διαβάσει και στην B.J.)
    – Επι της απαντήσεως,
    – Κάποια Πολιτική λένε οτι εφαρμόζουν οι “ηγέτες” ( ας μην ασχοληθούμε με κυριολεξίες..), αλλά , αν όλοι, μπορούσαμε να συμφωνήσουμε σε 5-10-15 σημεία Πολιτικής εφαρμογής, τότε δεν θα ψηφίζαμε Κόμματα κλπ αλλά Νόμους και άρθρα Συντάγματος.
    (- Προσωπικά, έναν λογιστάκο θέλω για τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, – τα του οίκου μου, τα κάνω σκ… και μόνος μου…….)
    – Αν και συμφωνώ με την “ιδέα” του φιλελευθερισμού, – δεν νομίζω οτι η πραγματική ζωή μπορεί να ΜΗΝ είναι φιλελεύθερη -, πολλές απο τις απόψεις που εκφράζονται σε μέρη του άρθρου είναι μάλλον ακραίες, και μάλλον ανεφάρμοστες (μετανάστες, εγκληματικότης κλπ,) – γι΄αυτό το απεκάλεσα αντιφατικό .
    – Αν λάβουμε δε υπ΄όψιν, οτι η κοινωνία εξελίσσεται (καλώς ή κακώς) με απρόβλεπτους τρόπους, η συζήτησις δεν τελειώνει ποτέ – ευτυχώς…………..

  19. Δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένετε με την Σομαλία. Είναι παράδειγμα φιλελεύθερης δημοκρατίας;
    Einai anarxokapitalistiko kratos opos grafei to rooster Einai paradeigma opou den yparxei i kaki koinoniki pronoia kai yparxei i kali oikogeneia
    I deksia prepei na dioksei tin koinoniki pronoia kai na ferei tin oikogeneia toy triptyxou Patris-Thriskeia-Oikogeneia
    Afoy ta dyo afta koinoniki pronoia kai oikogeneia einai amoivaios apokleiomena tha prepei na mimithoume ta modela xoron poy idi exoyn kataferei na ftasoyn ekei poy ithele na mas pai i ND alla den ta katafere
    Pistevo oti me ton rythmo poy synexize tha xreokopouse to kratos kai tote sigoura tha borouse o kathenas na vasistei stin ektetameni oikogeneia toy afoy to kratos ton poylo Etsi tha adimetopizotan i eparatos koinoniki pronoia poy yposkaptei tin patroparadoti aimomiktiki elliniki oikogeneia

  20. Ἐκτὸς ἀπὸ τὸν νὰ ἐπαναλαμβάνουμε αὐτὸ ποὺ νομίζουμε πὼς εἶναι ἀλήθεια, ἀγαπητὲ κύριε Λιναρδᾶτο, νομίζω ὅτι πρέπει νὰ ἐπαναξετάζουμε διαρκῶς αὐτὸ ποὺ νομίζουμε πὼς εἶναι ἀλήθεια. Ὅταν ἀλλάζουμε γνώμη, τότε ἐξηγοῦμε γιατὶ ἀλλάξαμε.
    Ἐπί τοῦ προκειμένου, το πρόβλημα ὅλων τῶν κομμάτων καὶ ὅλων τῶν συσπειρώσεων προσώπων, ἀπὸ τὰ ἔθνη μέχρι τοὺς συλλόγους ὁπαδῶν ποδοσφαιρικῶν ὁμάδων εἶναι ὅτι ὑποχρεωτικῶς ὑπάρχουν ὅσο ὑπάρχουν οἱ ὑπέροχες αὐταπάτες ποὺ τοὺς δημιούργησαν. Ἡ Μεγάλη Ἰδέα, Παρτίς, Θρησκεία, Οἰκογένεια, τὸ πιάνετε τὸ νόημα. Τώρα, πρόβλημα ἡγεσίας ὐπάρχει ὅταν τὶς αὐταπάτες αὐτὲς δὲν τὶς ἔχει ἡ ἡγεσία. Τότε οἱ ἡγέτες εἶναι ἁπλοῖ ἁπατεῶνες. Ὅπως ὅλοι ὅσοι ἡγήθησαν τῆς Δεξιᾶς, ἀπὸ τό 1915, ἐποχὴ ποὺ ὁ βασιλιᾶς ἔδωσε τὸ χρῖσμα στὸν Δημήτριο Γούναρη κι ἂς εἶχε μόνον τρεῖς βουλευτές, ἦσαν ἁπλοῖ ἀπατεῶνες. Πιθανώτατα ὁ μόνος ἀπὸ τοὺς πολιτικοὺς ἡγέτες τῆς εὑρυτέρας δεξιᾶς ποὺ πίστευε αὐτὰ ποὺ ἔλεγε ἦταν ὁ συμπατριώτης σας, Ἰωάννης Μεταξᾶς. Ἀλλά, βέβαια, ἦταν ἀνάθεμα γιὰ τὸ Λαϊκὸ Κόμμα καὶ τοὺς ψηφοφόρους τοῦ κόμματος αὐτοῦ.
    Διαβάστε τοὺς Δαιμονισμένους τοῦ Ντοστογιέφσκι γιὰ νὰ καταλάβετε γιατὶ οὔτε ποδασφαιρικὸς σύλλογος δὲν στέκει χωρὶς τὶς ὑπέροχες αὐταπάτες. Μιὰ ἢ καὶ περισσότερες τέτοιες αὐταπάτες χρειάζεται ἡ Νέα Δημοκρατία. Ἕνα εἶναι βέβαιον : Μὲ τὸν πολιτισμένο διάλογο καὶ τὴν ὀρθολογικὴ ἀνάλυση δὲν θὰ τὴν ‘βρεῖ.

  21. Δια την Ιστορίαν, μεγαλοαστός Κεφαλλήν και Σεβάσμιος του Ησιόδου ο Ιωάννης Μεταξάς.

  22. c.a.hassapoyannes,
    Με όλον τον σεβασμό σε γράφοντα και σε μνημονευθέντα,
    – Ναί μεν δεδικαίωται, αλλά, ας μην το παρακάνουμε……..

  23. «Μεγαλοαστός» ὁ Μεταξᾶς (1871-1941) ; Μεγίστη άνακρίβεια !
    Ὁ πατέρας Παναγῆς Μεταξᾶς, ξεπεσμένος κόντες, πούλησε τά τελευταῖα του ἐλαιόδενδρα λίγο μετὰ τὴν γέννηση τοῦ πρωτοτόκου «Γιάννου» του. Ἡ μητέρα Ἑλένη Τριγώνη κόρη κτηματία ἀπὸ τὸ Ἀγρίνιο. Ἡ οἰκογένεια δὲν φαίνεται νὰ εἶχε άλλους πόρους ἀπὸ τὸν ἐπισφαλέστατο τὴν ἐποχὴ ἐκείνη μισθὸ δημοσίου ὑπαλλήλου τοῦ πατέρα. Βλέπετε, ἡ μονιμότητα τῶν δημοσίων ὑπαλλήλων θεσπίσθηκε πολύ ἀργότερα (1911). Ὁ ἴδιος ὁ Μεταξᾶς γράφει, κρυφὰ ἀπ’ ὅλους, στὸ Ἡμερολόγιό του : «ἐστερήθημεν, κυριολεκτικῶς ἐπεινάσαμεν».
    Τὸ μῖσος τοῦ Μεταξᾶ γιὰ τὸν κοινοβουλευτισμὸ δὲν εἶναι ἄσχετο μὲ τὶς ταλαιπωρίες καὶ ταπεινώσεις ποὺ εἶδε νὰ ὑφίσταται ὁ πατέρας του ἁπὸ τοὺς κατά καιροὺς ἐκλεγμένους άντιπροσώπους τοῦ λαοῦ.
    Οἱ γονεῖς ἔστειλαν τὸν Μεταξᾶ στὴν Σχολὴ Εὐελπίδων διότι ἔτσι τὰ ἔξοδά του ἀπὸ τὴν ἡλικία τῶν 14 ἐτῶν δὲν θὰ τὰ εἶχε ἡ οἰκογένεια. Πολλὲς φορὲς στὴν ζωὴ του τὰ ἔψαλε κανονικὰ σὲ πατέρα καὶ μητέρα διότι τὸν ἔκαμαν στρατιωτικόν.
    Συχνὰ γράφει στὸ Ἡμερολόγιο ὅτι θεωρεῖ τὸν ἑαυτό του μέλος μιᾶς στρατιωτικῆς ἀριστοκρατίας ποὺ προσπαθεῖ νὰ βγάλει ἀπὸ τὴν κατάπτωσή του ἕναν λαὸ δούλων.
    Τέλος, ἡ μόνη χρονική περίοδος κατὰ τὴν ὁποία ἐφαρμόσθηκε μέχρι κεραίας ἡ ἐργατικὴ νομοθεσία στὴν Ἑλλάδα ἦταν ἡ περίοδος τῆς δικτατορίας τῆς 4ης Αὐγούστου.

  24. Δεν διαφωνώ με αυτά που διάβασα στο άρθρο σας.Ομως πιστεύω πως ενας λαός σαν τον ελληνικό δεν θα δωσει ποτέ κοινοβουλευτική πλειοψηφια σε κομμα που ¨κατεβαίνει¨ στις εκλογές με τέτοια ατζέντα.Σε γενικές γραμμές είμαστε λαός τεμπέλης, κακομαθημένος και κουτοπόνηρος.Θελουμε δικαιώματα οχι ομως και υποχρεώσεις.Θέλουμε να ζουμε άνετα δουλεύοντας όσο γίνεται λιγότερο(ποσοτικά και ποιοτικά).Γνησιος εκφραστης ενος τετοιου αξιοθρήνητου λαου ήταν, είναι και θα είναι το ΠΑΣΟΚ

  25. Καὶ ἡ Νέα Δημοκρατία, ὅποτε τὸ ΠΑΣΟΚ ξαποσταίνει.

  26. st@vros,
    – Αν νομίζεις οτι ΜΟΝΟΝ ο Ελληνικός Λαός έχει αυτά τα χαρακτηριστικά , μάλλον δεν γνωρίζεις τους περισσότερους λαούς.
    – Συνηθισμένο λάθος όλων των ιδεολογιών είναι η θέληση που έχουν να “πουν στο Λαό, τί να κάνει”
    – Μέγα ατόπημα, αποτυχημένη – δια μέσου των αιώνων – νοοτροπία….

  27. Γιὰ νὰ ἀποτυγχάνει «διὰ μέσου τῶν αἰώνων» κάτι θά ἐπιτυγχάνει, ἄλλως ἡ νοοτροπία θά εἶχε παύσει νὰ ὑπάρχει. Τί, ὅμως, ἐπιτυγχάνει καὶ κάθε πότε ;
    Πιθανῶς ὅλοι οἱ λαοὶ ἔχουν «αὐτὰ τὰ χαρακτηριστικά». Μερικοί, ὅμως, φαίνεται νὰ περνοῦν οὐσιωδῶς καλύτερα ἀπὸ ἄλλους. Συνεπῶς, ἡ μελέτη τῶν διαφορῶν, ἔστω καὶ μικρῶν, δὲν εἶνει ὅλως ἄσκοπος.

  28. @ Γεώργιος Ιακ. Γεωργάνας

    Re: Metaxas

    Aναφερόμουνα αυστηρώς στην καταγωγή και πράδοση που κουβαλούσε – και πράγματι κουβαλούσε, διότι φτωχός μεν, αριστοκράτης δε. Η παράδοσις, ανεξαρτήτως χρημάτων, κάνει την ειδοποιό διαφορά. ΚΑΙ οι τεράστιες επιφυλάξεις μου για το φιλελεύθερό κίνημα στην Ελλάδα είναι ότι ΔΕΝ υπάρχει αστικός κόσμος around.

    @ spyridon44

    Aγαπητέ, facts are facts. To ότι ήταν δικτάτωρ δεν αίρει μηδέ αναιρεί το γεγονός ότι ήταν αριστοκράτης και την διετία 1919-1920 Σεβάσμιος του Ησιόδου (αρχεία της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος)
    Εγώ δεν θα γίνω παραχαράκτης της ιστορίας για να γίνομαι αρεστός. After all I am NOT running in a popularity contest.

  29. @ st@vros
    … πιστεύω πως ενας λαός σαν τον ελληνικό δεν θα δωσει ποτέ κοινοβουλευτική πλειοψηφια σε κομμα που ¨κατεβαίνει¨ στις εκλογές με τέτοια ατζέντα.Σε γενικές γραμμές είμαστε λαός τεμπέλης, κακομαθημένος και κουτοπόνηρος.Θελουμε δικαιώματα οχι ομως και υποχρεώσεις.Θέλουμε να ζουμε άνετα δουλεύοντας όσο γίνεται λιγότερο(ποσοτικά και ποιοτικά).Γνησιος εκφραστης ενος τετοιου αξιοθρήνητου λαου ήταν, είναι και θα είναι το ΠΑΣΟΚ

    Θα διαφωνήσω ριζικά διότι:

    1) Είμαι optimist extraordinaire. Xρειάζεται πολύς κόπος αλλά όλα είναι δυνατά.
    2) H διαμετρικώς αντίθετη συμπεριφορά των Ελλήνων εκτός Επικράτειας δηλοί ότι ο Ελληνας ή δεν είναι έτσι από την φύση του ή ότι, αν είναι έτσι, έχει εκπληκτική ικανότητα να προσαρμόζεται.
    3) Η άκρως υπεύθυνη και Ευρωπαϊκή συμπεριφορά του Ελληνα μέσα στο Μετρό και τους χώρους του δηλοί επίσης ότι αντιαλαμβάνεται την ποιότητα και ότι μπορεί να φερθεί ανάλογα όταν αρθεί σε κατάσταση ψυχικής εξάρσεως – I guess ισχύει ΚΑΙ για τους Ελληνες το Γαλλικό noblesse oblige..
    4) Aκόμα και ένας δικτάτορας με το alors c’ est la guerre (ώστε έχουμε πόλεμο, το γνωστό “ΟΧΙ”) ενέπνευσε τον Λαό που μεγαλούργησε.
    5) Ο Ελληνας είναι territorial και θέλει να ελέγχει απόλυτα την ζωή, την περιουσία του και το προϊόν του κόπου του – πιστεύω με άλλα λόγια ότι του πάει (στην φύση του) ο φιλελευθερισμός. Αυτή η συμπεριφορά που γνωρίζουμε και βιώνουμε σήμερα ΔΕΝ ήταν χαρακτηριστική των Ελλήνων – ορισμένα στοιχεία, βέβαια, είναι εγγενή αλλά σ΄αυτήν την κατάντια τον έφερε ο ΦΟΝΙΑΣ του ΕΘΝΟΥΣ που από πολλούς πήρε χρήματα αδίκως και σε άλλους έδωσε χρήματα επίσης αδίκως ΚΑΙ αυτό, εν σειρά, καλλιέργησε τον πληγωμένο αίσθημα δικαίου για τους μεν και την mentalitέ της επανάπαυσης, της νωχέλειας και της ραστώνης (complacency) για τους δε.

  30. Eκεί που έχω μεγάλες επιφυλάξεις είναι οι ηγέτες. Είναι δύσκολο να είσαι ηγέτης. Πρέπει νάχες σπουδαία μάνα και σπουδαίο πατέρα για να μπορείς να αντισταθείς στις προκλήσεις και το δέλεαρ της εξουσίας. Σπουδαίοι ηγέτες μπορούν να γίνουν ΜΟΝΟ άτομα με μείζον εγγενές ΗΘΙΚΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ή αστοί με gravitas και στιβαρή παιδεία/παράδοση.

  31. Αφήστε τα παραμύθια για Ηγέτες, διότι άν/όταν εμφανιστούν . παραμύθια θα λένε……..

  32. Aς ΜΗ μηδενίζουμε τα πάντα. Off the top of my head, σας αναφέρω δύο κολοσσούς ήθους, έργων, σεβασμού στο περιβάλλον και ισομερούς αφοσίωσης σε όλα τα κοινωνικά-οικονομικά στρώματα: τον Χαρίλαο Τρικούπην και το πολιτικό μου ίνδαλμα, τον Theodore Roosevelt (προσέξτε όχι τον Franklin, αλλά τον Theodore).

  33. @ spyridon

    Δεν υπάρχει μεγαλύτερη provocatsia από το επιχείρημα “όλοι ίδιοι είναι”. Εξ αιτίας αυτού του νιχιλισμού ξεπετάγονται ξόανα τύπου Κώστα Καραμανλή και Γ. Παπανδρέου που συνιστούν προσβολή στην νοημοσύνη και την αξιοπρέπεια του πολίτη.

  34. […] Η Δεξιά που έχουμε και η Φιλελεύθερη παράταξη που χρειαζόμαστε e-rooster.gr» Ελλάδα Πολιτική » Η Δεξιά που έχουμε και η Φιλε…. […]

  35. @ lupus Νοεμβρίου 24th, 2009 9:05 πμ :
    Μιλάω για συνεργασία μεταξύ των 2 ιδεολογικών ομάδων και όχι απορρόφηση της μιας ομάδας από την άλλη.

    @ Defkalion Νοεμβρίου 24th, 2009 9:33 πμ :
    Δεν είπα ότι ο κ. Σαμαράς είναι νεοφιλελεύθερος. Αλλά είναι ο παραδοσιακός δεξιός με τον οποίο οι φιλελεύθεροι θα μπορούσαν να έχουν πολιτικές νίκες.

    @ ΠΑΣΟΚ-poisonous Νοεμβρίου 24th, 2009 9:51 πμ :
    Άλλο η εφαρμογή του νόμου και άλλο η καταστρατήγηση των βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων όλων όσων βρίσκονται στη χώρα μας. Αλλά μιας και δεν έχετε επιχειρήματα εναντίον του πρώτου προσπαθείτε να το εξισώσετε με το δεύτερο. Κλασσικό ρητορικό τερτίπι της αριστεράς. Απλά βγείτε και πείτε ότι είσθε υπέρ της ελεύθερης προσέλευσης στην Ελλάδα όλων όσων το επιθυμούν. Πείτε το αυτό αν θέλετε και βρείτε και ορισμένα επιχειρήματα και μετά μπορεί να γίνει μια πολιτισμένη συζήτηση.

    Εγώ μετανάστευσα εντελώς νόμιμα στις ΗΠΑ. Και έχω ακριβώς τις ίδιες απόψεις εδώ περί λαθρομετανάστευσης. Π.χ. ήμουν κατά του σχεδίου νόμου του Bush για αμνηστία στους υπάρχοντες λαθρομετανάστες.

    @ Al Theo Νοεμβρίου 24th, 2009 10:31 πμ :

    Θεωρώ τον ευατό μου ένα φιλελεύθερο δεξιό. Πιστεύω ότι στο 70-80%των θεμάτων θα συμφωνούσα με τον μέσο φιλελεύθερο.
    Όσο για το θολό ιδεολογικό τοπίο στην ΝΔ συμφωνώ απόλυτα μαζί σας και μάλιστα έχω γράψει διεξοδικά για αυτό το θέμα.
    Δείτε τα άρθρα στο http://e-rooster.gr/author/n_linardatos
    Λέω θα ψήφιζα, γιατί εδώ που μένω δεν υπάρχει η δυνατότητα να ψηφίσω για πρόεδρο της ΝΔ.

    @ rebel@work Νοεμβρίου 24th, 2009 11:04 πμ :

    Οι απόψεις που εκφράζω εδώ είναι εντελώς προσωπικές. Δεν μιλώ εκ μέρους του e-rooster.gr, ή οποιανδήποτε άλλης ομάδας/κόμματος.

    @ ellinaki Νοεμβρίου 24th, 2009 11:14 πμ :

    Η λεγόμενη προοδευτική Ελλάδα που επιθυμείτε να συμμαχίσετε πολιτικά μαζί είναι πολύ πιο συντηρητική από το μέσο συντηρηκό δεξιό.
    Το χειρότερο βέβαια είναι ότι ο συντηρησμός της είναι μια στεγνή και δογματική υπεράσπιση του status quo, σε αντίθεση με την συντηρητική υπεράσπιση εθνικής ταυτότητας και κουλτούρας.

    @ A.V. Νοεμβρίου 24th, 2009 1:19 μμ :

    Η στάση σας είναι εντελώς κατανοητή. Δυστυχώς υπάρχουν αρκετές αδυναμίες και στις δύο πλευρές. Η ποιότητα του ελληνικού πολιτικού προσωπικού είναι πολύ χαμηλή.
    Εγώ παίρνω θέση γνωρίζοντας ότι οι πιθανότητες απογοήτευσης είναι περισσότερες από ότι οι πιθανότητες επιτυχίας.

    @ panos65 Νοεμβρίου 24th, 2009 2:31 μμ :

    Είμαι από αυτούς που αρκετές φορές τότε βρήκα αρκετούς χειρισμούς του Σαμαρά λανθασμένους. Δεν βλέπω όμως από που προκύπτει ότι λανθασμένες τακτικές στα εθνικά ζητήματα αυτομάτως σε μετατρέπουν σε εθνικιστή.

    @ seiji otaku Νοεμβρίου 24th, 2009 2:34 μμ :

    Μακάρι να είναι έτσι – και επίσης να θυμόμαστε ότι αυτοί οι άνθρωποι πολιτεύονται στην Ελλάδα.

    @ Murray Rothbard Νοεμβρίου 24th, 2009 4:12 μμ :

    Και όμως είναι το μοντέλο που είχε και έχει επιτυχία στη Βρετανία και ΗΠΑ. Δείτε επίσης τι έγινε στην Γερμανία πρόσφατα. Εάν το θέμα είναι η ιδεολογική καθαρότητα τότε οι φιλελεύθεροι θα πρέπει να μάθουν να ζουν στο πολιτικό περιθώριο. Κάτι σαν Μ-Λ ΚΚΕ εκ των δεξιών.

    @ Γεώργιος ᾿Ιακ. Γεωργάνας Νοεμβρίου 24th, 2009 5:17 μμ :

    Και ποια είναι η πολιτική σας πρόταση; ή λέτε ότι πρέπει να τα παρατήσουμε γιατί δεν υπάρχει διέξοδο;

    @ nik Νοεμβρίου 24th, 2009 6:39 μμ :

    Υπάρχουν πολοί παράγοντες που θα το καθόριζαν αυτό. Αλλά πολιτική κουλτούρα, ιστορία και εκλογικό σύστημα συνηγορούν υπέρ μιας συνύπαρξης κάτω απο μια πολιτική στέγη.

    @ Είπα και γω.. Νοεμβρίου 24th, 2009 9:14 μμ :

    Αν είναι έτσι τότε κολλάμε σε τίτλους. Ένας γνήσιος φιλελεύθερος είναι ταυτόχρονα σε ένα σημαντικό βαθμό συντηρηκός αλλά δεν το γνωρίζει.

    @Murray Rothbard Νοεμβρίου 24th, 2009 9:44 μμ :

    Αυτό το “συνοθυλευμα συντηρητικων,ακροδεξιων και ελαχιστων «φιλελευθεριζοντων» του κωλου” είναι που πρόβαλε τα όποια γνωστά σήμερα πρόσωπα του φιλελεύθερου χώρου.

    @ marios Νοεμβρίου 24th, 2009 10:09 μμ :

    “ειστε υπερ της ενσωματωσης του ΛΑΟΣ στη ΝΔ?”
    Ναι

    “Γιατι και το ΛΑΟΣ συντηρητικο κομμα ειναι.Και αν αυτο συμβει ποια θεωρειτε οτι μπορει να ειναι η ιδεολογικη ατζεντα του κομματος?”

    Κόμμα με πολλές τάσεις. Φιλελεύθερο στα οικονομικά/κοινωνικά, κλασσικό δεξιο στα εθνικά/νόμος κ τάξη.

    “Αν το νεο κομμα της ευρυτερης Δεξιας ακολουθησει την πολιτικη Μπερλουσκονι ποια θα ειναι η σταση σας?
    Θεωρειτε την πολιτικη αυτη φιλελευθερη?”

    Ο Μπερλουσκόνι απο ότι γνωρίζω δεν έχει πολιτική εκτός και αν ονομάσουμε πολιτική την αυτοπροβολή.

    @ lupus Νοεμβρίου 25th, 2009 1:22 πμ :

    Πολύ σωστή η παρατήρησή σας για αυτό προτείνω και συμπόρευση, θα βοηθούσε και την ιδεολογική ενηλικίωση του ελληνικού συντηρητισμού.
    δείτε http://e-rooster.gr/10/2009/1660

  36. Ένα πιθανό σενάριο

    Όποιος διαβάσει τον προϋπολογισμό της Ελλάδας για το έτος 2010 θα καταλήξει μέσα σε 5 λεπτά στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει αυτή η χώρα.
    Εν ολίγης :
    Έξοδα μισθών και συντάξεων 26 δις.
    ασφάλεια και περίθαλψη 15 δις
    λειτουργικά έξοδα 9 δις.
    ΣΥΝΟΛΟ 50 ΔΙΣ

    Δηλαδή από τα 50 δις που χρειάζεται το κράτος για να λειτουργήσει δίνει σχεδόν τα μισά για αμοιβές καθώς το κομμάτι των συντάξεων είναι ελάχιστο (7 δις) μπροστά στο σύνολο.
    Η ολοκληρωτική νίκη της Αριστεράς και το μοιραίο λάθος της επιβολής χούντας στην χώρα μας.
    Όλοι έχουμε ακούσει ή έχουμε φίλους-γνωστούς που δουλεύουν σε φιλέτα της κρατικής μηχανής, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΟΣΕ, ΗΣΑΠ με μισθό 3.000 μηνιαίως συν άλλα τόσα υπερωρίες.

    Αυτά θα ανήκουν πολύ σύντομα στο παρελθόν.
    Το κύριο ερώτημα είναι πως θα πορευτούμε. Ας πάρουμε δύο δεδομένα υπόψη.
    1ον Για να αντιστραφεί μόνιμα το έξοδο των μισθών και συντάξεων ο αριθμός των ανθρώπων που πρέπει ΆΜΕΣΑ να σταματήσουν να αμείβονται από το κράτος είναι 370.000. (Έτσι θα πάμε στον Ευρωπαικό μέσο όρο του 12% απασχολούμενων)
    2ον Για να μπούμε σε τροχιά αποπληρωμής του χρέους μας πρέπει τα επόμενα χρόνια μετά το 2013 (ή το 2016 όπου και θα ‘’μηδενιστεί’’ το έλλειμμα) και για σειρά ετών να υλοποιούμε πλεονασματικούς προϋπολογισμούς. Αστεία πράγματα. Αυτό δεν θα γίνει ούτε αν ισχύσει και το 1ο καθώς οι άνεργοι θα παραμένουν άνεργοι, αφού στην χώρα μας θα γίνουν μηδενικές επενδύσεις, λόγω γραφειοκρατίας και φόρων. (όχι μόνο μηδενικές, μεγάλα κεφάλαια θα φύγουν μαζί τους και οι άνεργοι)

    Το 2ο κομμάτι βέβαια ισχύει για το σύνολο των ανεπτυγμένων χωρών αλλά ας το αφήσουμε αυτό προς το παρόν, εξάλλου άλλη μια φορά θα είμαστε πρωτοπόροι ως αδύναμοι οικονομικά.

    Το μόνο υπαρκτό σενάριο : ………
    Ο Παπανδρέου σύντομα θα αφήσει το τιμόνι της χώρας. Όχι με εκλογές αλλά με εσωτερική αλλαγή αρχηγού καθώς εντός λίγων μηνών από όποιον δρόμο της χώρας και να περνάει θα τρώει γιαούρτια στην καλύτερη των περιπτώσεων. Ότι είναι ανεπαρκής το αντιλαμβάνεται και ο τελευταίος πολίτης της χώρας. Η ανεργία και η ανέχεια επί ημερών του θα ξεπεράσει και ημέρες Πολέμων.

    Επόμενος αρχηγός? Πέρα από το όνομα Βενιζέλος δεν μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό..
    Ακολουθεί την γραμμή του και διαχωρίζει την στάση του προσεκτικά γιατί ξέρει ότι μέσα στο 2010 ο κόσμος θα τρέξει σε αυτόν και θα του ζητήσει να κυβερνήσει την χώρα.
    Οι επιλογές του Βενιζέλου? Μία και μόνη : Δραχμή.
    Με ή χωρίς δημοψήφισμα ο κόσμος θα εκφράσει την αγανάκτηση του για το ευρώ και θα επιστρέψουμε στο 1981 : μικρό δημόσιο, φτωχή χώρα.
    Το μόνο που μπορούμε να ελπίζουμε όλοι εμείς είναι να σταθεί πιο σοβαρός από τον Ανδρέα και να βάλει την χώρα σε τροχιά πραγματικής ανάπτυξης διαγράφοντας όλον αυτόν τον τραγελαφικό συρφετό αντιαναπτυξιακών νόμων που παρέλασαν όλα αυτά τα χρόνια προς τέρψιν ψηφοφόρων και μη.

    Τι θα μας μείνει?
    30 χαμένα χρόνια για τους έξω του χορού και μπόλικα δις για τους εντός.
    Ας είναι…
    Με τα δικά τους λεφτά θα επενδύσουμε πάλι στον δρόμο της νέας λαμπρής ιστορίας που μας περιμένει.
    Θα είναι μακρύς ο δρόμος αλλά αξίζει τον κόπο, πιστέψτε με….

    http://29-26.blogspot.com/2010/06/blog-post.html

Σχολιαστε