Συνοπτική αναφορά για την κατάσταση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην λωρίδα της Γάζας
Αυγ 27th, 2008 | Ευάγγελος Πολυμερόπουλος| Κατηγορία: Κόσμος | Email This Post | Print This Post |Γίναμε μάρτυρες πρόσφατα της προσπάθειας μερικών ακτιβιστών «να σπάσουν την πολιορκία της Γάζας», μεταβαίνοντας στην Γάζα με πλοίο που κουβαλά ανθρωπιστική βοήθεια, ένας από τους μεταβαίνοντες μάλιστα είναι και βουλευτής του Ελληνικού κοινοβουλίου. Είναι αλήθεια, οτί εδώ και αρκετούς μήνες γίνεται πολύ αυστηρός έλεγχος για το ποιος μπαίνει και ποιος βγαίνει στην Γάζα. Από το ταξίδι αυτό γεννώνται ερωτήματα, όπως πώς με την ενέργεια αυτή θα βοηθηθεί ανθρωπιστικά ο Παλαιστινιακός λαός της Γάζας, γιατί είναι φανερό στον καθένα πως με το πλοιάριο αυτό που πηγαίνει στην Γάζα δεν μπορεί να μεταφερθεί σοβαρή ανθρωπιστική βοήθεια για την ανακούφιση των ανθρωπιστικών αναγκών του 1,500,000 ψυχών που κατοικούν στην Γάζα. Η πολιτική στόχευση των επιβαινόντων πρέπει να είναι λοιπόν άλλη.
Μακρινό φαντάζει σήμερα το 2005, όταν ο ΟΗΕ, σε συνεργασία με τους Παλαιστινίους, έκανε σχέδια για δημιουργία συμβουλίου ναυτιλίας στην Γάζα! Φυσικά, για κάτι τέτοιο χρειαζόνταν πόροι και η ΕΕ ήταν έτοιμη να δώσει €700,000 – εξάλλου μόνο το 2005 η αναπτυξιακή βοήθεια από την ΕΕ προς τους Παλαιστινίους έφτασε τα €250,000,000 – και για τον εκσυγχρονισμό του ελέγχου των συνόρων με την Αίγυπτο στην Ράφα, έλεγχος που διενεργούνταν από τους ίδιους τους Παλαιστινίους σε συνεργασία με την ΕΕ μέχρι τον Ιούλιο του 2007, όταν η Χαμάς αποφάσισε ότι είναι η μόνη αρχή στην Γάζα και όλοι οι Παλαιστίνιοι που έχουν αντίθετα πολιτικά φρονήματα πρέπει να παταχθούν βιαίως.
Βέβαια το να ελέγχεις ο ίδιος τα σύνορά σου δεν ακούγεται το ίδιο ηρωικό με το να εξαρτάσαι από ξένους για να σπάσουν με φελούκες τον Ισραηλινό αποκλεισμό των συνόρων που παλιά ήλεγχες ο ίδιος. Δεν ακούγεται επίσης το ίδιο ηρωικό με το να ρίχνεις με δυναμίτη τον φράχτη των συνόρων σου με το γειτονικό σου κράτος ή το να στοχεύεις με κάτιουσες κατοικημένες περιοχές, ακόμα και αν ξέρεις ότι τέτοιες ενέργειες θα προκαλέσουν χειρότερα αντίποινα. Όπως, από το να μην κλέβεις από τα καύσιμα που σου δίνει η ΕΕ για τον πληθυσμό σου – μόνο όμως με την προϋπόθεση να μην κλέβεις από αυτήν την βοήθεια! – είναι πολύ πιο εύκολο να ρίχνεις όλο το φταίξιμο για την έλλειψη καυσίμων στην αγορά στον Ισραηλινό αποκλεισμό.
Τούτων λεχθέντων, αποκλείουμε οι ακτιβιστές να πήγαν στην Γάζα για να βελτιώσουν το θέμα της διανομής ανθρωπιστικής βοήθειας προς τον πληθυσμό, αφού, όπως είδαμε, και ανθρωπιστική βοήθεια προς τους Παλαιστινίους της Γάζας παραδίδεται μέσω των αρμοδίων καναλιών της ΕΕ, του ΟΗΕ, αλλά και πολλών άλλων οργανισμών, και είναι αξιολογότατη σε όγκο. Σίγουρα πολύ πιο αξιόλογη από αυτή που θα μπορούσε να μεταφέρει η φελούκα των ακτιβιστών! Πιθανολογούμε λοιπόν, ότι οι ακτιβιστές πήγαν στην Γάζα γιατί θεωρούν ότι η ελευθερία μετακίνησης είναι ανθρώπινο δικαίωμα των Παλαιστινίων – αν και στην προκειμένη περίπτωση η συγκεκριμένη ελευθερία μετακίνησης αφορά σε μετακίνηση προς τρίτο κράτος και άρα μάλλον πολιτικό δικαίωμα είναι και όχι ανθρώπινο – και θέλουν με αυτόν τον τρόπο να βοηθήσουν στην εμπέδωση της ελευθερίας αυτής στον Παλαιστινιακό πληθυσμό.
Αφού λοιπόν το θέμα στην Γάζα είναι τα ανθρώπινα/πολιτικά δικαιώματα, να πούμε το εξής: ανθρώπινο δικαίωμα δεν είναι μόνο η ελευθερία μετακίνησης. Είναι και η ελευθερία του συναθροίζεσθαι, η ελευθερία έκφρασης των θρησκευτικών πιστεύω του καθενός, η ελευθερία στην απόλαυση της περιουσίας, η ελευθερία της αυτοδιάθεσης και συνακόλουθα η προστασία από άδικη φυλάκιση, φόνο, διάκριση φύλου, φυλής, θρησκείας και η προστασία γενικότερα από κάθε είδους καταπίεση. Κι επειδή στην πολιτική δεν έχει δικαίωμα κανείς να ισχυρίζεται ότι είναι αφελής, θα δώσουμε παρακάτω λίγα περιστατικά για να δείξουμε ότι στο μονοκομματικό κράτος της Γάζας υπάρχει ένας συστηματικός παραβάτης των ανθρωπίνων/πολιτικών δικαιωμάτων των ιδιών των Παλαιστινίων και λέγεται Χαμάς:
• Τον Νοέμβριο του 2007 ελεύθεροι σκοπευτές ελεγχόμενοι από την Χαμάς πυροβόλησαν και σκότωσαν άοπλους Παλαιστινίους που είχαν μαζευτεί στο ετήσιο μνημόσυνο του Αραφάτ. Στο μνημόσυνο είχαν μαζευτεί δεκάδες χιλιάδες κόσμου και 5 άνθρωποι πέθαναν από τους αδιάκριτους πυροβολισμούς των ελεύθερων σκοπευτών της Χαμάς στο πλήθος. Επειδή πάντως, πολλοί από τους ακτιβιστές που επέβαιναν στο πλοίο που πήγε αυτές τις μέρες στην Γάζα είναι αριστερών πολιτικών φρονημάτων, να τους θυμίσω τα αντίστοιχα – τραυματικά για την αριστερά – γεγονότα στην Αθήνα του Δεκεμβρίου του 1944, όταν ελεύθεροι σκοπευτές πυροβόλησαν και σκότωσαν δεκάδες άοπλους διαδηλωτές, ενέργεια που ξεκίνησε τον ελληνικο εμφύλιο.
• Οι ενέργειες της Χαμάς εναντίον των Παλαιστινίων είχαν ξεκινήσει νωρίτερα. Στις 24 Ιουλίου 2007, η Χαμάς επικαλούμενη την τοποθέτηση βόμβας στο σπίτι βουλευτή της, απέκλεισε την Ανατολική Γάζα και συνέλαβε μαζικά Παλαιστινίους που θεωρούσε ότι πρόσκεινται στην Φατάχ και κατοικούσαν στις περιοχές Τζεμπελίγια, Ράφα, Ντείρ-αλ-Μπαλάχ, Σατζα’ίγια και Μπέιτ Λάχια. Η Χαμάς απέκλεισε τις περιοχές που κατοικούσε η φυλή Χιλές και στην συνέχεια χρησιμοποιήσε όλμους και αντιαρματικές ρουκέτες εναντίον των σπιτιών που κατοικούσαν μέλη της φυλής. Αποτέλεσμα: 9 νεκροί και 90 τραυματίες, ανάμεσά τους 12 παιδιά. Για το δικαίωμα της μετακίνησης των αποκλεισμένων από την Χαμάς Παλαιστινίων στην ανατολική Γάζα κανένα πλοίο δεν πήγε για βοήθεια.
• Οι μειονότητες και όσοι θεωρείται ότι «προσβάλλουν» τα ισλαμικά ήθη υποφέρουν ιδιαίτερα στην Γάζα. Έτσι, στις 15 Απριλίου 2007 βόμβες εξερράγησαν σε 2 internet café και σε βιβλιοπωλείο που πουλούσε χριστιανικά βιβλία. Την ευθύνη ανέλαβε η οργάνωση «τα ξίφη της αλήθειας στην γη του Ριμπάτ». Οι δράστες της ενέργειας έκτοτε δεν έχουν ανακαλυφθεί.
• Στις 21 Απριλίου 2007 επίθεση δέχτηκε η αμερικάνικη διεθνής σχολή. Οι δράστες της ενέργειας έκτοτε δεν έχουν ανακαλυφθεί.
• Στα επεισόδια κατά την διάρκεια των οποίων η Χαμάς κατέλαβε την εξουσία στην λωρίδα της Γάζας, καταστράφηκαν και λεηλατήθηκαν από μέλη της Χαμάς ένα μοναστήρι και μια από τις παλιότερες εκκλησίες στην Παλαιστίνη.
• Στις 6 Οκτωβρίου 2007 ένοπλοι απήγαγαν και δολοφόνησαν στην συνέχεια έναν Χριστιανό Παλαιστίνιο, τον Ραμί Χαντρ Αγιάντ, που δούλευε για την Διεθνή Βιβλική Εταιρεία. Η Χαμάς καταδίκασε τον φόνο και υποσχέθηκε να βρεθούν οι ένοχοι. Παρολαυτά, οι δράστες της ενέργειας έκτοτε δεν έχουν ανακαλυφθεί.
• Στις 31 Δεκεμβρίου 2007 η οργάνωση «φίλοι της Σούνα Μπεϋτ-αλ-Μαγκντύς» έβγαλαν ανακοίνωση που απειλούσε όλους όσοι συμμετείχαν στον εορτασμό του νέου έτους. Η υπεύθυνη για την ασφάλεια των κατοίκων της λωρίδας της Γάζας Χαμάς δεν αντέδρασε.
• Στις 10 Ιανουαρίου 2008 η οργάνωση «στρατός των πιστών – η αλ-κάιντα στην Παλαιστίνη» επιτέθηκε δυο φορές στο Διεθνές Σχολείο στην Μπεΐτ Λάχια. Κάηκαν τα οχήματα του σχολείου και κλάπηκε υλικό από το σχολείο. Το σχολείο κατηγορήθηκε ότι διέδιδε την «πολυθεΐα» και το «μίσος προς το Ισλάμ». Οι δράστες της ενέργειας έκτοτε δεν έχουν ανακαλυφθεί.
• Στις 15 Φεβρουαρίου 2008 η οργάνωση «τα ξίφη της αλήθειας στην γη του Ριμπάτ» εισέβαλλε στην βιβλιοθήκη της YMCA στο κέντρο της Γάζας και έβαλλε βόμβα που προκάλεσε εκτεταμένες ζημιές. Η αστυνομία της Χαμάς καταδίκασε το γεγονός ως εγκληματική ενέργεια και συνέλαβε μέλη της οργάνωσης που πιστεύεται ότι σχετίζονταν με την ενέργεια, για να τους ελευθερώσει μετά από λίγο με την δικαιολογία ότι δέχτηκε απειλές από την οργάνωση ότι θα χρησιμοποιούνταν βία για την απελευθέρωσή τους… Μέλη της Χαμάς συναντήθηκαν με μέλη χριστιανικών οργανώσεων μετά από αυτό για να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους.
• Στις 3 Απριλίου 2008 ένα μνημείο στο νεκροταφείο των αλλοδαπών ανατινάχθηκε. Η Χαμάς υποσχέθηκε να διερευνήσει το θέμα. Οι δράστες της ενέργειας έκτοτε δεν έχουν ανακαλυφθεί.
• Στις 16 Μαΐου 2008 αυτοσχέδιος εκρηκτικός μηχανισμός εξερράγει στο σχολείο Ραχαμπάτ-αλ-Ουάρντια, σχολείο που διευθύνεται από καλόγριες στην συνοικία Τελ αλ-Χάουα, στην πόλη της Γάζας. Την προηγούμενη χρονιά, όταν η Χαμάς ανέλαβε την εξουσία, το σχολείο έπεσε θύμα εμπρησμού και κλοπών. Η Χαμάς καταδίκασε την τοποθέτηση του εκρηκτικού μηχανισμού και υποσχέθηκε να διερευνήσει το θέμα. Οι δράστες της ενέργειας έκτοτε δεν έχουν ανακαλυφθεί.
• Στις 18 Μαΐου 2008 μεγάλος αυτοσχέδιος εκρηκτικός μηχανισμός εξερράγει σε φαστφουντάδικο κοντά στο πανεπιστήμιο αλ-Κουντς, στο κέντρο της Γάζας. Το φαστφουντάδικο καταστράφηκε ολοσχερώς. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη ήταν η δεύτερη φορά που συνέβαινε επίθεση ενάντια στο εστιατόριό του. Η Χαμάς δεν αντέδρασε.
————————————————————————-
Σημειώσεις:
Ευχαριστώ τον κ.Ζαν Κοέν για τα στοιχεία που μου παρείχε για τις επιθέσεις εναντίον χριστιανικών/δυτικών ιδρυμάτων στην λωρίδα της Γάζας. Οποιαδήποτε λάθη υπάρχουν στην μεταφορά των στοιχείων βαραίνουν εμένα και κανέναν άλλο
Να προσθέσω κάτι που υπέπεσε τώρα στην αντίληψή μου: τα μέλη της ελληνικής αποστολής στην Γάζα για να κάνουν σαφές ότι δεν πρέπει να έχουν κανένα σοβαρό ιδεολογικό κώλυμα με την ισλαμική τρομοκρατία, φρόντισαν να συναντηθούν εκτός από τον αποτυχημένο πρωθυπουργό της Χαμάς Ισμαήλ Χανιγέ και με τον αρχηγό της τρομοκρατικής οργάνωσης Ισλαμική Τζιχάντ. Δείτε εδώ χαρακτηριστικά:
Ο Ντολφ κάνει ένα τηλεφώνημα στ’ αραβικά. Μας λέει ότι σε λίγο θα μας επισκεφτεί ένα πολύ σημαντικό πρόσωπο και θέλει να μιλήσει με την ελληνική αποστολή. Σε ένα δεκάλεπτο ειδοποιούμαστε ότι ήρθε. Είναι ο επικεφαλής της Ισλαμικής Τζιχάντ στη Γάζα, ένα από τα πιο καταζητούμενα πρόσωπα (δεν χρειάζεται να εξηγήσω γιατί). Εκείνη τη στιγμή με καλούν να βγω στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού «Σίγμα» της Κύπρου. Καθυστερώ λίγο, καθυστερεί και ο Πισσίας για να με πάρει, αναγκάζομαι να κλείσω κάπως αγενώς την επικοινωνία και ξαφνικά βρίσκω μπροστά μου 4-5 «ντουλάπες» που μου κλείνουν το δρόμο. Ask him, λέει ο Πισσίας, η μια από τις «ντουλάπες» ρίχνει μια ματιά έξω, κάποια άλλη «ντουλάπα» του γνέφει καταφατικά, ο κλοιός ανοίγει.
Το στέλεχος της Τζιχάντ (αυτή τη στιγμή ξεχνώ το όνομά του) είναι ένας όμορφος 45άρης άντρας, με πολύ στοχαστικό πρόσωπο, ντυμένος απλά, με ένα μπλουτζίν και ένα πουκάμισο. Συζητάμε μαζί του πολιτικά σε μια γωνιά της ταράτσας και καταλαβαίνουμε ότι ήταν ιδιαίτερη τιμή που εμφανίστηκε τόσο σύντομα για να μας συναντήσει. Ο λόγος του είναι βαθύτατα πολιτικός, χωρίς τυπικότητες, χωρίς στρογγυλέματα, χωρίς ίχνος υποκρισίας. Αναφέρεται στο ιστορικό του αποκλεισμού της Γάζας. Εξηγεί ότι η οργάνωσή του δεν πήρε μέρος στις εκλογές, γιατί δεν ήθελε να γίνει μέρος ενός συστήματος υποταγής στους Αμερικανούς και Ευρωπαίους, που την ήθελαν ως διακοσμητικό στοιχείο σε μια ειρήνη με τους όρους της ισραηλινής κατοχής.
Οταν όμως τ’ αδέρφια μας της Χαμάς, όπως τους αποκαλεί, πήραν την εξουσία, λόγω της διαφθοράς της Φάταχ, έπεσαν όλοι πάνω στη νόμιμη κυβέρνηση του παλαιστινιακού λαού και φτάσαμε στον αποκλεισμό. Χαρακτηρίζει ιστορική την αποστολή μας. Από σήμερα, λέει, η Γάζα γυρίζει σελίδα. Οι αραβικές κυβερνήσεις είναι υποχρεωμένες να στείλουν πλοία στη Γάζα. Δε μπορεί να ήρθατε εσείς οι Δυτικοί και να μην έρχονται οι Αιγύπτιοι που είναι δίπλα. Πιέστε τις κυβερνήσεις σας ν’ αρχίσουν την επικοινωνία με τη Γάζα. Το πρόβλημά μας δεν είναι ότι δεν έχουμε λεφτά, αλλά ότι δεν έχουμε προϊόντα ν’ αγοράσουμε. Ακόμα και προϊόντα πρώτης ανάγκης. Ελάτε αύριο να σας πάμε μια βόλτα με το αυτοκίνητο, να δείτε την πραγματική φτώχεια στη Γάζα, έξω απ’ αυτό το πολυτελές ξενοδοχείο.
Καταλαβαίνοντας ότι δε μπορεί να μείνει για πολύ, του ζητάμε νέα συνάντηση, για να συζητήσουμε για στρατηγική και τακτική. Συμφωνεί ευχαρίστως και το ραντεβού κλείνεται.
Τρία ενδιαφέροντα σημεία:
α) Η δικαιολογία για την στήριξη της Χαμάς είναι ότι είναι η νόμιμη κυβέρνηση. Η Ισλαμική Τζιχάντ τι είναι ακριβώς; Ειδικά από τη στιγμή που δεδηλωμένα δεν κατεβαίνει στις εκλογές αφού δεν θέλει “να γίνει μέρος ενός συστήματος υποταγής στους Αμερικανούς και Ευρωπαίους, που την ήθελαν ως διακοσμητικό στοιχείο σε μια ειρήνη με τους όρους της ισραηλινής κατοχής”.
β) Τι συζήτηση για κοινή “στρατηγική και τακτική” μπορεί να γίνει μεταξύ μιας ισλαμικής οργάνωσης όπως η ισλαμική τζιχάντ και μιας αντιρεβιζιονιστικής/σταλινικής ομάδας όπως η Κόντρα (η παραπομπή είναι από το site της εφημερίδας της οργάνωσης) ; Είναι ενδιαφέρον να παρατηρήσει κανείς ότι οι αριστεροί που πήγαν στην Γάζα ανάλωσαν όλον τον χρόνο τους στο να συναντώνται με επισήμους ισλαμιστικών κομμάτων, όπως η Χαμάς και η Τζιχάντ, και ασχολήθηκαν ελάχιστα ή καθόλου με το να συναντηθούν με την μόνη παλαιστινιακή μαρξιστική αντιστασιακή οργάνωση, το Λαϊκό Μέτωπο για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης.
γ) Οι συγγραφείς αναφέρουν ότι “δεν χρειάζεται να εξηγήσουν το γιατί” ο αρχηγός της Ισλαμικής Τζιχάντ είναι καταζητούμενος. Ας εξηγήσουμε εμείς λοιπόν το γιατί: η ισλαμική τζιχάντ βαρύνεται με τους φόνους 128 αμάχων τα τελευταία 7 χρόνια.
Τα ερωτήματα που πρέπει να τεθούν στους Έλληνες που πήγαν στην Γάζα είναι πώς ακριβώς αντιλαμβάνονται την ειρήνη στην Παλαιστίνη και ποιο πιστεύουν ότι πρέπει να είναι το μέλλον του Παλαιστινιακού κράτους που κάποια στιγμή ανυπερθέτως θα σχηματιστεί; Η στείρα αντισασιολογία που κυριαρχεία στον λόγο της αριστεράς στην Ελλάδα και ο εναγκαλισμός με ισλαμικές οργανώσεις δεν προοιωνίζονται και ό,τι καλύτερο. Στην Ελλάδα αγνοούμε ότι όταν φύγουν οι αμερικανοί, όταν φύγουν οι ευρωπαίοι, όταν φύγουμε εμείς από εκεί θα μείνουν οι Άραβες με τους Εβραίους να ζήσουν μεταξύ τους. Όπως είχε πει το 1974 ο μακαρίτης ο Αραφάτ στον ΟΗΕ “στο ένα χέρι κρατώ το κλαδί της ελιάς, στο άλλο το πιστόλι. Μην αφήσετε να πέσει το κλαδί της ελιάς από το χέρι μου”. Η αριστερά στην Ελλάδα έφυγε από εκεί και σήμερα θεωρεί ότι μόνο τα πιστόλια μπορούν να δώσουν λύσεις στην ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων.
autoi oi aisxroi oi faidroi aristeroi simmeteixan sto ploio…tou sinaspismou … aisxos
Πολύ καλά κάνουν και πάνε με το καραβάκι τους στη Γάζα αυτοί που πάνε. Είναι η άποψή τους και έχουν κάθε δικαίωμα να την διαδηλώσουν, δικαίωμα που δίνει μόνο η δυτικού τύπου Δημοκρατία από όλα τα πολιτεύματα που έχουν υπάρξει στην ιστορία του ανθρώπινου είδους. Σε έναν άλλο κόσμο που είναι εφικτός, όπως αυτόν του Τσάβες ή της Χαμάς, για να μην πάω πιο πίσω και θυμηθώ τον κάποτε υπαρκτό, αυτό είναι αδιανόητο, και τιμωρείται βαριά. Πολύ βαριά. Ενώ ο τρισκατάρατος καπιταλισμός, ο επάρατος φιλελευθερισμός και η σατανική παγκοσμιοποίηση σου δίνουν πολλά δικαιώματα. Όπως το να είσαι όσο μαλάκας θέλεις.
Τι γλυκιά φωτογραφία! Να φέρουμε μερικές χιλιάδες από δαύτους στην Ελλάδα για να εμπλουτιστεί ο πολιτισμός μας.
Προσέξτε εδώ πώς “αριστεροί” χρησιμοποιούν τον όρο “συμμορίτες” δυο φορές για τα μέλη της φυλής Χιλές που επιτέθηκε η Χαμάς – σημειωτέον στην Χαμάς είναι οργανωμένα πολλά μέλη της φυλής Χαουαζμέ – για να πουν στο τέλος δεν μπορούμε να πάρουμε θέση. Δεν θυμίζει εντυπωσιακά τον ελληνικό εμφύλιο που το επίσημο κράτος αποκαλούσε τον στρατό του ΚΚΕ “συμμορίες”; Αν σκεφτεί κανείς τα δεκεμβριανά της Χαμάς και ότι η Χαμάς είναι μιαα μαύρη, αντιδραστική και υπερσυντηρητική ισλαμική ομάδα φαίνεται ότι για την ελληνική αριστερά ό,τι είναι δεξιό και “κακό” στην Ελλάδα είναι αριστερό και “καλό” στην Παλαιστίνη…
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο: http://nazbolsgreece.blogspot.com/2009/01/blog-post_1005.html
“Σε έναν νέο πολύ-πολικό Κόσμο ακόμη και πρώην αφοσιωμένοι σύμμαχοι των Ηνωμένων Πολιτειών θα χρειαστεί να αναθεωρήσουνε τις θέσεις τους.”
Σχόλια επί σχολίων:
Μάς λεει ο κύριος Βαγγέλης Πολυμερόπουλος :Ας εξηγήσουμε εμείς λοιπόν το γιατί: η ισλαμική τζιχάντ βαρύνεται με τους φόνους 128 αμάχων τα τελευταία 7 χρόνια.
μπορείετ αγαπητέ κύριε να μου πείτε για πόσους φόνους βαρύνεται το εβραικό κράτος όπως θελουν να ονομαζεται και να είναι το Ισραήλ οι πολιτικοί του?
Μπορείτε κύριε Πολυμερόπολε, να μου πειτε γιατί στο σπίτι μου στο χώριο (εκέι στην Δυτική Όχθη) ενώ έχουμε ηλιάκο θερμοσύφωνο από το 1980, γιατί δεν έχει τρέξει ποτέ στην μπανιέρα μας ούτε στους νηπτίρες, λόγω απαγόρευσης του ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ Ισραηλινού Στρατού -όπως τους αρέσει να το αποκαλούν- στους παλαιστλινιους να κανουν γεωτρισεις, όταν στα χωράφια του χωριο μου έχει χτιστεί o εποικισμός Maale Efraim, που σιγουρα το γνωριζει ο φίλος κύρις Ζάν Κοέν, έβλεπα του ανθρώπους που έκλεψαν τα χωράφια μας να κλέβουν και το νερό μας, για να πλένουν τα αυτοκίνηταά τους, και να ποτίσουν τα γρασίδιά τους, όταν εμείς πλενόμαστε με το κουβά για να κανουμε οικονομία στο ακριβοπληρωμένο νερό που το αγοράζουνε με βυτία μόλις τελειώσουν τα αποθέματα του νερού της βροχής που μαζέυομε τον χειμώνα σε δειξαμενές…..
Η Χαμας είναι η τελευταία παλαιστινιακή οργάνωση που θα ήθελα να διοικεί τα ημιελεύθυρα παλαιστινιακά εδλαφη, λόγω διαφορας ιδεολογίας άποψη για το μεχρι πόσο η θρησκεία πρεπει να επηρεαζει τη ζωή του ανθρώπου, αλλά αυτό δεν μου επιτρέπει να κάνω μερικές παραδοχές:
1. Από την μέρα που η Χαμας πήρε τον έλεγχο της Γάζας στα χέρια της, τα προβλήματα του παλαιστινιακού λαού περιορίστηκαν σε έλειψη τροφίμων καθ αύτο εξετλιας το ισραηλινο εμπαρκου.
2. Η Χαμας κερδισε τις βουλευτικές εκλογές στην Παλαιστινη, Η Ευρωπαϊκή Ένωση και τα Ην. Έθνη έκαναν θετικά σχόλια για το πόσο καθαρό ειναι το αποτέλεσμα και διαφανή ήταν η διαδικασία, ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΑΝ.
3. Το Ισραήλ ΗΠΑ και έπειτα Ευρωπαϊκή Ένωση Απιτούσαν απο την Χαμας να: αποκύριξει τη βια (αντίσταση στην κατοχή που υπαρχει ακόμη) και να αναγνωρίσει το Ισραήλ >>>ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΧΑΜΑΣ ΠΟΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ, ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΌΧΘΗ Η ΧΩΡΙΣ… Για να ναγνωρισεις το κρατος που σε κατέχει εδαφη πρέπει πρωτα να αποχωρήσει απο τα εδάφη σου και επειτα κανετε συμφωνία ερείνης και τα πινετε μαζι άσχετα αν και ευραιοι και μουσολμανοι δεν πινουν