Ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος στη χώρα των πισινών

Νοέ 22nd, 2008 | | Κατηγορία: Διονύσης Γουσέτης | Email This Post Email This Post | Print This Post Print This Post |

Δοξάζω το θεό που δεν έχω κάποια επαγγελματική σχέση με το ΠΑΣΟΚ. Με τόσες φορές που αποκάλεσα στα άρθρα μου τη Μακεδονία με το συνταγματικό της όνομα και επεσήμανα την ύπαρξη μακεδονικής μειονότητας στην Ελλάδα, θα με είχε απολύσει προ πολλού ο πρόεδρος Γιωργάκης Παπανδρέου. Όμως όχι. Ας είμαι δίκαιος. Για να με απολύσει ο Γιωργάκης, θα έπρεπε να προϋπάρξει και η αντίδραση στελεχών του.

Ο Γιωργάκης γνώριζε άριστα τις θέσεις του, τόσο για το περιβόητο «όνομα», όσο και για την ύπαρξη μακεδονικής μειονότητας στη χώρα μας. Είναι θέσεις διεθνών οργανισμών, αλλά και κάθε υπερασπιστή ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Αυτό συνέβη με τον Γρηγόρη Βαλλιανάτο. Ο Γιωργάκης γνώριζε άριστα τις θέσεις του, τόσο για το περιβόητο «όνομα», όσο και για την ύπαρξη μακεδονικής μειονότητας στη χώρα μας. Είναι θέσεις διεθνών οργανισμών, αλλά και κάθε υπερασπιστή ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Τις είχε εκθέσει δημόσια ο Γρηγόρης κατ’ επανάληψη. Μέχρι και στο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ. Έπρεπε να φοβίσουν τον αρχηγό τα φοβισμένα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, ώστε αυτός να αποπέμψει τον Γρηγόρη.

Όχι μόνο γνώριζε τις θέσεις του Γρηγόρη ο Γιωργάκης, αλλά τις υιοθετούσε. Στις 19/1/1991 δήλωνε για τις εθνικές μειονότητες τα εξής ρηξικέλευθα:

«Εφόσον μιλάμε για δημοκρατία, μιλάμε για τη δυνατότητα του αυτοπροσδιορισμού, το να φοράει ο καθένας αυτό που θέλει να φορέσει. Σαφώς, μπορεί να υπάρχουν απειλές από δίπλα, από γείτονες χώρες, αλλά εγώ πιστεύω ότι οι απειλές αυτές περιορίζονται σε μηδενικό σημείο, στο μέτρο που εμείς, ως Ελλάδα, μπορούμε να εγγυηθούμε ακριβώς, ότι αξίζει να ταυτίζεται κανείς με αυτή την κοινωνία, είτε θέλει να λέγεται Έλληνας, είτε Σλαβόφωνος, είτε Τουρκόφωνος, είτε οτιδήποτε άλλο».

Στις 30/7/1999 δήλωνε:

«Αυτός ο οποίος αισθάνεται ότι είναι αυτής της [μακεδονικής] καταγωγής, η Ελλάδα δεν έχει να το φοβηθεί αυτό. Και θέλω να τονίσω ότι δεν το λέω αυτό ως μια θεωρητική άσκηση δικιά μου, ως μια σκέψη δικιά μου. Είναι η πιο δεδομένη πρακτική, η οποία πραγματικά επιτρέπει να ενσωματωθούν μειονότητες σε όλη την Ευρώπη […] Σκεφτείτε δηλαδή αν του Έλληνα της Αλβανίας και του Έλληνα της Αμερικής του έλεγαν ότι δεν μπορείς να πεις ότι είσαι Έλληνας, εγώ σε κατατάσσω ότι είσαι της οθωμανικής αυτοκρατορίας ή ότι είσαι ορθόδοξος, αλλά δεν είσαι Έλληνας. Ποια θα ήταν η αντίδραση ενός Έλληνα;».

Σήμερα κατάλαβε το σφάλμα του. Τέτοιες απόψεις είναι τόσο αφόρητα δημοκρατικές, που στη χώρα μας θεωρούνται προδοτικές. Σκέφτηκε ότι στερούν ψήφους από το κόμμα του. Ότι, αν θέλει να το μαζικοποιήσει, πρέπει να ξεχάσει την αξιοπρέπειά του, τη συνέπειά του και τη διεθνή εκτίμηση που απολαμβάνει, ως αρχηγός του ευρωπαϊκού σοσιαλιστικού κόμματος. Πρέπει να χαϊδέψει την ανασφάλεια και τη μισαλλοδοξία που γεννιέται από αυτήν. Πρέπει, στην κοινωνία που πολιτεύεται, να κρατάει πισινή. Το χειρότερο είναι ότι έχει δίκιο.

αν θέλει να το μαζικοποιήσει, πρέπει να ξεχάσει την αξιοπρέπειά του, τη συνέπειά του και τη διεθνή εκτίμηση που απολαμβάνει, ως αρχηγός του ευρωπαϊκού σοσιαλιστικού κόμματος. Πρέπει να χαϊδέψει την ανασφάλεια και τη μισαλλοδοξία που γεννιέται από αυτήν

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος πληρώνει τις ιδέες του με αποπομπή. Στις 17/12/1999 ο Διευθύνων Σύμβουλος του «ΑΘΗΝΑ 2004» κ. Κώστας Μπακούρης, του ανακοίνωσε ότι δεν θα ανανεώσει την σύμβασή του, «λόγω της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί» από την παρουσία του στις τηλεοπτικές εκπομπές Ζούγκλα και Κίτρινος Τύπος του κ. Μάκη Τριανταφυλλόπουλου». Οι εκπομπές αυτές είχαν θέμα την παραβίαση της ιδιωτικής ζωής δημοσίων προσώπων.

Δεν το έβαλε κάτω ο Γρηγόρης. Συνέχισε να προκαλεί την επαρχιώτικη κοινωνία μας με τις αλήθειες που έλεγε έξω από τα δόντια. Όταν η Ν.Δ. απέπεμψε με χυδαίο τρόπο τον υποψήφιο βουλευτή της Χάρη Τομπούλογλου με μόνη αιτία τον σεξουαλικό προσανατολισμό του, ειρωνεύτηκε την «απόσυρση Τομπούγλου, με μάθημα κοσμιότητας».

«Η Νέα Δημοκρατία», έγραφε, «έχασε μία σημαντική ευκαιρία εκσυγχρονισμού της ανεκτικότητας της. Η ποινικοποίηση του σεξουαλικού προσανατολισμού και η υπακοή σε άθλιους εκβιασμούς τύπου ‘οι πράκτορες των διαπλεκόμενων και του εχθρού θα εκβιάσουν τους ομοφυλόφιλους για να αποσπάσουν οφέλη’ θυμίζουν κόμη Μόντε Κρίστο, αλλά τίποτε από ελευθερία και ανεκτικότητα σύγχρονων κομμάτων»

Αργότερα, δέχτηκε, για παρόμοιους λόγους, μπουνιές στο πρόσωπο από τον life style δικηγόρο Αλέξη Κούγια.

Κανείς δεν καταφέρθηκε εναντίον του Γρηγόρη Βαλλιανάτου, κανείς δεν τον απέπεμψε για έλλειψη εντιμότητας ή επάρκειας στη δουλειά του. Τον απέπεμψαν επειδή έχει απόψεις και επειδή έχει την παρρησία να τις διατυπώνει δημόσια

Κανείς δεν καταφέρθηκε εναντίον του Γρηγόρη Βαλλιανάτου, κανείς δεν τον απέπεμψε για έλλειψη εντιμότητας ή επάρκειας στη δουλειά του. Τον απέπεμψαν επειδή έχει απόψεις και επειδή έχει την παρρησία να τις διατυπώνει δημόσια. Προσφέρουν με αυτόν τον τρόπο τη χειρότερη διαπαιδαγώγηση στα παιδιά μας: Η παρρησία θα σας βλάψει. Μην ανοίγετε το στόμα σας. Κρατάτε πισινή. Όπως έλεγε σε μια παλιά ταινία ο Ντίνος Ηλιόπουλος, «η Ελλάδα είναι χώρα των πισινών». Την ίδια διαπαιδαγώγηση της μουγγαμάρας και των πισινών μας προσέφερε και η χούντα. Γεγονός που συμβάλλει στη θεωρία ότι η δικτατορία δεν υπήρξε σημείο ασυνέχειας στην πορεία της χώρας.

Διονύσης Γουσέτης

74 σχόλια
Leave a comment »

  1. Έγραψε ο «Φιλελεύθερος πράκτορας»:

    > Προφανώς και από τα γραφόμενα ορισμένων καταλαβαίνουμε ότι είναι πράκτορες
    > Speak of the devil. Πάρτε τα γραφόμενα οποιουδήποτε φιλελεύθερου εδώ μέσα και την
    > παρακάτω γραμμή:
    >> “…υπεύθυνη του τομέα Δ. Μακεδονίας του υποτιθέμενου φιλελεύθερου κόμματος ένα
    >> πρώην
    >> μέλος του Βινόζιτο (που αποχώρησε γιατί δεν ήταν αρκούντως εθνικιστές βασικά) και που
    >> εν έτη 2007 δημοσίευσε άρθρο στο Info Zora που ζητούσε να γίνει η ελληνική Μακεδονία
    >> αυτόνομη σαν την Ουαλλία ώστε να πάρουν τα πάνω τους οι “αυτόχθονες Μακεδόνες” σαν
    >> τους Ουαλλούς που ξετίναξαν τον πολιτιστικό ζυγό των Άγγλων εποίκων…”
    > και πείτε μου ειλικρινά ποιος σας μοιάζει περισσότερο για πράκτορας;

    Σιγά μην είμαι και ο Θου-Βου. Εγώ φταίω αν η δικιά σας
    α) Διαφημίζει σε λίαν εθνικιστικό forum της Σλαβομακεδονικής διασποράς το ότι πλέον πολιτικά εκφράζεται μέσω της ΦΙΣ
    β) Διαφημίζει το ότι εκπροσωπεύσε τη ΦΙΣ σε προσφατο συνεδριο: ELDR/LDP Conference on liberal answers to conservative and populist policies
    γ) Εχει κολλημα με αυτονομιες:

    >>>Τώρα όμως γύρισε ο τροχός. Αυτοί που φαντάστηκαν
    >>>ότι η επικράτηση της ελληνικής στην Μακεδονία θα ήταν
    >>>παντοτινή, ας αναλογιστούν την απίθανη περίπτωση της
    >>>αναβίωσης της Ουαλικής γλώσσας, πολιτισμού και κοινω-
    >>>νίας στο τέλος του 20ο αιώνα και αρχές του 21ο . Μόνον
    >>>ένας στους έξι μιλούσε Ουαλικά, ακόμα. Πάνω από ένα
    >>>εκατομμύριο Ουαλοί είχαν αφομοιωθεί από την Αγγλική
    >>>κοινωνία και πολιτισμό. Αλλά, όταν τους δόθηκε η ευκαι-
    >>>ρία να επιλέξουν, η πλειοψηφία προτίμησε να εκδηλώσει
    >>>την Ουαλική ταυτότητα της. Με περίπου ένα εκατομμύριο
    >>>παιδιά που μαθαίνουν σήμερα στο σχολείο την γηγενή Ου-
    >>>αλική γλώσσα τους, η αναβίωση του πολιτισμού τους και
    >>>της κοινωνίας τους είναι εξασφαλισμένη. Θα μπορούσε να
    >>>συμβεί και στην ελληνική Μακεδονία.

    δ) Βγαζει γραπτως τα απωθημενα της με τους Ελληνες – δυστυχως τα πιο ακραια τα εχουν σβησει απο το forum τους αλλα βρισκεις ακομα τα παρακατω που ειναι low key:

    >>>The only people that has the right to call themselves Macedonians are the native
    >>>population of Macedonia who do not use another name to self-define themselves (Vlachs,
    >>>Arvanites, Pontii, Asia Minor prosfygi, Roma people, and so on). There is only one kind of
    >>>Macedonian, the one who uses this name plain, with no other definition before or after
    >>>this name!There is only one exeption to this: to describe our origin among us in a
    >>>geographical way, we can use the term Aegean or Pirin or Mala Prespa Macedonians, as
    >>>we are separated by state bounderies among 4 States.

    και

    >>>The new Rainbow Party characterized the founders of the first Party as «nationalists»
    >>>because they could not accept the use of the term Macedonian by the Greek inhabitants
    >>>of Egeiska Macedonia. That both Greeks and Macedonians had the same right to self-
    >>>define themselves as Macedonians, was a big mistake and the use of «ethnic» and
    >>>»native» in front of the term Macedonian, gave the right to the Greeks to ask a term that
    >>>will distinguish us from the «real» Macedonians (the Greeks). We did not insist, giving also
    >>>proof, that the term Macedonian belongs exclusively to us and not to all the populations
    >>>who live in Macedonia. A Vlach or Arvanite whose families and ancestors were inhabitants
    >>>in Macedonia for centuries, NEVER self-defined as Macedonians, but only by their own
    >>>ethnic identity. Now, how come that people that arrived in Macedonia only about 80 years
    >>>ago PRETEND to be called Macedonians but in the same time they keep their traditional
    >>>ethnic definition as Pontii, Asia Minorers or Thracians, it is a question.
    >>>Also, somebody should remind Greeks that just 25 years ago there were no Macedonians
    >>>in NORTHERN GREECE and the inhabitants were called VORIO-ELLADITES (NORTHERN-
    >>>GREEKS), but our people were still Makedontsi (Makedones), in secret: in public they were
    >>>»dopii»! Just imagine the repression on these people that were not allowed to declare they
    >>>were Macedonians, plain. Now we can understand why: Greeks were planning to steal
    >>>from them this name, if they were in such necessity, like it happened.
    >>>Greece could have changed the name of its northern province, but it knew the
    >>>Macedonians living there would never have abandoned their historical name. Greeks did
    >>>not want to have Macedonians in their territory and they thought it was smarter to steal
    >>>the name from this people than change the name of the territory.

    και

    >>>As the term Macedonian is a stolen term by Greeks, they should not use it in any way. As,
    >>>association abroad bearing the name of a region of Greece, exist, (like Crete,
    >>>Peloponnesus, Epirus, etc.) for those Greeks whose origins are from the Greek Province of
    >>>Macedonia could be used the term Greek-Macedonian and not plain Macedonian, term
    >>>which belongs exclusively to the Macedonian people.

    και τελος

    >>>The above article is void now because of the new law on greek nationality, but is it still
    >>>used? it does not surprise me in this abnormal state made of liars and thieves.

    Πρακτορας δεν ειναι παρεμπιπτοντως. Απλως 5οφαλλαγγιτισα σαν τους συγγενεις της σε
    Οχρανα/ΣΝΟΦ/ΝΟΦ. Εσεις που την στηριζετε δε ξερω τι ειστε – μπορει να αυτοχαρακτηριζεστε «φιλελευθεροι» αλλα θα τριζουν τα κοκκαλα του Βενιζελου και οσων ανθρωπων εγραψαν την ιστορια των φιλελευθερων στην Ελλαδα. Παντως για παντελως ηλιθιοι δε μου κανετε οποτε μαλλον ειστε απλως κομπλεξικα απατριδες. Παω τωρα να παρω το μηνιατικο της ΕΥΠ (χιλιαρικο οι τσιπηδες) και να διαμαρτυρηθω πως ο υπηρεσιακος Η/Υ εχασε την ικανοτητα να γραφει τονους στα καλα καθουμενα.

  2. Κυριλε ποια ειναι η κυρια?

  3. Η συντονίστρια της Περιφερειακής Πολιτικής Κίνησης Δ. Μακεδονίας της ΦΙΣ
    Μπορείτε να τη θαυμάσετε εδώ
    http://dytikimakedonia.greekliberals.net/0010000034
    όπου χρησιμοποιεί το καλλιτεχνικό της Vodenka και στο
    http://dytikimakedonia.greekliberals.net/0010000040
    θα βρείτε και τον ανώνυμο Π.Κ. (τον επίσης ιταλοθρεμένο Πέτρο Καζία μήπως;) όλο σπόντες.

  4. Να βγει επισημα η ΦΙΣ τοτε να παρει θεση

  5. παντως αν αισθανεται Μακεδονισα, βα παει βολτα στην Μακεδονια μονιμη κοινως στα τσακιδια

  6. Για να μη μου κόψει το μηνιάτικο η ΕΥΠ 🙂 να ξεκαθαρίσω:

    Εάν και η Ελλάδα είναι από ιστορικής απόψεως έθνος-κράτος δεν είναι υποχρεωτικό να είναι κανείς Έλληνας το έθνος για να είναι Έλληνας πολίτης. Κοινώς στα πλαίσια του Συντάγματος και του σύγχρονου ευρωπαϊκού νομικού πολιτισμού ο πολίτης ωφείλει υπακοή στους νόμους (να είναι νομοταγής) αλλά όχι στο φρόνημα (αυτό που λέγεται νομιμόφρων και παλιότερο εθνικόφρων). Όπως προστατεύεται το δικαίωμα κάποιου να πιστεύει και να διατυμπανίζει την επιθυμία του να έρθει η δικτατορία του προλεταριάτου (κι ας συνεπάγεται κατάλυση του πολιτεύματος) έτσι προστατεύεται και το δικαίωμα του να πιστεύει και να προπαγανδίζει για την απελευθέρωση του από τα δεσμά του κράτους του (κι ας συνεπάγεται αυτό ακόμα και αλλαγή συνόρων). Όσον δεν προβαίνει σε βίαιες ενέργειες για να επιτύχει τους σκοπούς του οι όποιες επιλογές του προστατεύονται στα πλαίσια της ελευθερίας του λόγου.

    Έτσι λοιπόν, όσο κι αν αυτά μπορεί να φαίνονται παράλογα σε ορισμένους που θεωρούν τον πατριωτισμό απαραίτητο προσόν κάθε πολίτη, όσοι έλληνες πολίτες το θέλουν έχουν το:
    α) δικαίωμα να νιώθουν πως ανήκουν σε άλλο έθνος, και μάλιστα εχθρικό προς το ελληνικό (για να μη τρώμε κουτόχορτο, η όλη φασαρία δε γίνεται για κάποια νεφελώδη πολιτιστική – εθνοτική – διαφορά αλλά για άτομα που νιώθουν πως ανήκουν σε άλλο – «Μακεδονικό» – έθνος που λόγω του εθνικού του μύθου θεωρεί την ελληνική Μακεδονία έδαφος υπό κατοχή).
    β) δικαίωμα να θεωρούν εαυτούς υπόδουλους ιθαγενείς και τους Έλληνες συνπολίτες τους εποίκους στα πλαίσια της αλλοίωσης του πληθυσμού των πατρογονικών τους εδαφών.
    γ) δικαίωμα να ζητούν την εισαγωγή της γλώσσας τους (ή αυτής του έθνους-κράτους που αποτελεί για αυτούς εθνικό κέντρο) ως υποχρεωτικής στο εκπαιδευτικό σύστημα στις περιοχές που αυτοί θα υποδείξουν. Ή ακόμα και να ζητήσουν κάποτε παράλληλο εκπαιδευτικό σύστημα όπως αυτό στη Δυτική Θράκη ή ακόμα και πανεπιστημιακή μόρφωση στη γλώσσα τους.
    δ) δικαίωμα τους να ζητούν τη χρήση διπλών τοπονυμιών όπου οι ίδιοι υποδείξουν για να δηλώσουν πως σε αυτές τις περιοχές είναι ή ήταν κάποτε σημαντικό τμήμα του πληθυσμού.
    ε) δικαίωμα τους να θέλουν να τιμήσουν τους εθνικούς ήρωες του έθνους τους κι ας είναι για τους συμπολίτες τους οι κομμιτατζήδες εχθροί τους.
    στ) δικαίωμα τους να θέλουν να μάθουν τα παιδιά τους την δική τους εκδοχή της ιστορίας που κάνει τους Έλληνες κατακτητές και τους ίδιους αθώα θύματα.
    ζ) δικαίωμα τους να ισχυρίζονται πως είναι θύματα γενοκτονίας κλπ. και να το διατυμπανίζουν εντός και εκτός Ελλάδας.
    η) δικαίωμα τους να επιδιώκουν αυτονομία (ή αργότερα και ανεξαρτησία ή απόσχιση) και να το προωθούν με προπαγάνδα στο εσωτερικό και το εξωτερικό
    θ) δικαίωμα τους να προσπαθούν να βοηθήσουν κάποιους ομοεθνείς τους ή έστω εχθρούς της Ελλάδας στις διεκδικήσεις τους έναντι του δημοσίου.
    ι) δικαίωμα τους να έχουν διαφορετική ανάγνωση της ιστορίας και να την προωθούν εντός και εκτός Ελλάδας

    Ταυτοχρόνως βέβαια και δικαίωμα του κράτους να μην τους αποδεχθεί τα αιτήματα χωρία πάντα να τους περιορίζει το δικαίωμα να τα ζητούν. Και δικαίωμα των υπολοίπων μας να μην τους θεωρούμε συμπατριώτες μας και να τους αποφεύγουμε.

    Και πριν προλάβει κανείς να μιλήσει για φαιδρότητες όπως προδοσίες κλπ. να υπενθυμίσω πως η προδοσία κατά του κράτους είναι αδίκημα που ορίζεται ξεκάθαρα στον ποινικό κώδικα και συνδέεται με βίαιες πράξεις ή την συνδρομή σε βίαιες πράξεις. Κοινώς απουσία πολέμου ή εξέγερσης δε μπορεί να στοιχειοθετηθεί αδίκημα – μπορεί κανείς να είναι εν δυνάμει 5οφαλλαγγίτης (αυτό ως πολιτική αξιολόγηση) αλλά σε καιρό ειρήνης παραμένει νομοταγής. Ακόμα και η προπαγάνδα κατά του κράτους (εντός και εκτός των συνόρων) είναι νόμιμη στα πλαίσια της ελευθερίας του λόγου και όσες περιοριστικές διατάξεις υπάρχουν ακόμα στον ποινικό μας κώδικα θα οδηγούσαν τελικά σε καταδικαστικές αποφάσεις για την Ελλάδα στο ΕΔΑΔ στο Στρασβούργο. Για την ακρίβεια σύμφωνα με τη νομολογία του ΕΔΑΔ όπως προκύπτει από την πρόσφατη απόφαση κατά της Βουλγαρίας όσον αφορά το αδελφό του Βινόζιτου κόμμα Omo Ilinden, είναι απολύτως νόμιμο ένα κόμμα να επιδιώκει αλλαγή των συνόρων (με απόσχιση εδαφών) εφόσον δηλώνει πως επιθυμεί αυτό να γίνει με ειρηνικό τρόπο χωρίς βία. Τώρα το αν το τελευταίο είναι συνήθως αδύνατο (με ελάχιστες εξαιρέσεις) δεν απασχολεί το ΕΔΑΔ που κρίνει το τι δηλώνει πως επιθυμεί το κόμμα. Μακάρι το Βινόζιτο να πετούσε τις μάσκες και να έλεγε πως επιδιώκει αυτονομία (και μετά βλέπουμε) ξεκάθαρα. Και πάλι στα πλαίσια του νόμου θα ήταν κι ας μην το καταλάβαιναν πολλοί και δε θα είχαμε τη φαιδρότητα οι συνομιλητές του Μπατασούνα να προσπαθούν να κρυφτούν πίσω από το μικρό τους δακτυλάκι.

    Αυτά τα ολίγα περί τσακιδιών…

  7. Όσον για την τοποθέτηση της ΦΙΣ πιστεύεις πως η ηγεσία του κόμματος δε ξέρει περί τίνος πρόκειται; Πολύ το αμφιβάλλω. Μάλλον εις άγρα ψήφων ανάμεσα στους 7000 του Ουρανίου Τόξου που δεν κατεβαίνει σε βουλευτικές εκλογές ποντάρουν… Άσε που ο πατριωτισμός δεν πουλάει στους ψηφοφόρους που πιστεύουν πως θα έχουν μακροποθεσμα.

    Δωράκι στον Σαρδανάπαλο ένα σταχυολόγημα του «Τάδε έφη η συντονίστρια Δ.Μακ. της ΦΙΣ»:

    Ο Κολωκοτρονης και η Μπουμπουλινα μιλουσαν αλβανικα αλλα δηλωναν Ελληνες. Οι παππουδες μου μιλουσαν μακεδονικα (σλαβικη γλωσσα) και δηλωναν Μακεδονες. Γιατι στην πρωτη περιπτωση ειναι αποδεχτο «οτι δηλωσεις εισαι», ενω στην δευτερη περιπτωση πρεπει να δηλωσεις ΕΛΛΗΝΑΣ (και σαν πιοιον Ελληνα, δηλαδη;Τον αλβανοφωνο, τον τουρκοφωνο, τον λατινοφωνο η τον «ελληνοφωνο» τυπου Ποντιου, Κρητηκου η Κυπριου);
    Οι περισσσοτεροι «Ελληνες» πρεπει να μαθουν πρωτα ΙΣΤΟΡΙΑ (την πραγματικη) και μετα να ψαξουν και λιγο τις «φαμιλιες» τους!

    Εμεις ημαστε Μακεδονες, σημερα, και ΟΥΔΕΜΙΑ εχουμε σχεση (βιολογικη, ιστορικη και πολιτιστικη) με τους σημερινους Ελληνες και ουτε θελουμε να εχουμε!

    Αυτό ακριβώς είναι φασισμός. O Ηitler βάφτισε την Αυστρία και την Ολλανδία ως γερμανικά εδάφη, και τους Αυστριακούς και Ολλανδούς ως Γερμανούς, με το έτσι θέλω, και με τάχα ιστορικές δικαιολογίες. Το να κραυγάζουν οι Έλληνες σήμερα ότι η Μακεδονία είναι ελληνική και οι Μακεδόνες δεν μπορεί να είναι παρά Έλληνες, πια η διαφορά τους από τον Hitler;

    Ήρθατε, ως Έλληνες, μας ρημάξατε, μας καταπιέζετε ακόμα, ζητάτε από μια ξένη χώρα να αλλάξει την συνταγματική ονομασία της εξ αιτίας της ύπαρξης μας εντός των Ελληνικών συνόρων (μείναμε μερικοί, δυστυχώς για σας) και ζητάτε και τα ρέστα!

    Και τι γίνανε όλοι αυτοί οι Έλληνες Μακεδόνες, που ήταν εδώ πριν το 1912; Γίνανε όλοι Πόντιοι, Μικρασιάτες, Θρακιώτες, Παλαιόελλαδιτες, Γύφτοι, Βλάχοι, Αρβανίτες, Ρώσοπόντιοι (καινούργιες αφίξεις, αυτοί) κτλ; Γιατί εγώ αυτούς ξέρω για Έλληνες Μακεδόνες, δεν γνωρίζω άλλους.

    Δηλαδή για την Ελληνική εθνική συνείδηση, ως εθνικά Έλλην, που δηλώνεις, και πότε αυτή δημιουργήθηκε στους Αρβανιτο-Βλαχο-Τουρκο-Γυφτο-Φραγκων που ζούσαν στον ελλαδικό γεωγραφικό χώρο, τίποτα;

    Όσον αφορά τον όρο Μακεδόνας, έχει και εθνική έννοια και όχι μόνο γεωγραφική. Οι Έλληνες λένε ήμαστε Μακεδόνες, όπως λένε ότι ήμαστε Κρητικοί, Θεσσαλοί, Ηπειρώτες, Πόντιοι, Μικρασιάτες. Όλοι αυτοί είναι εθνικά Έλληνες. Εμείς ήμαστε ΕΘΝΙΚΑ Μακεδόνες, και δεν χρειάζεται να έχουμε προσδιοριστικό να ξεχωρίζουμε απο αλλά έθνη. Το μόνο γεωγραφικό προσδιορισμό που δεχόμαστε είναι μεταξύ Μακεδόνων. Δηλαδή, εγώ δηλώνω Αιγαιατισα Μακεδονησα για να ξεχωρίσω από τον Μακεδόνα της ΔτΜακεδονίας η από τον Μακεδόνα του Πιρίν (Βουλγαρία), λόγο ότι τα γεωγραφικά όρια της Μακεδονίας εκτείνονται σε 3 Κράτη.

    There is a major difference between Greeks and others that use same music. Greeks NEVER say the origins of the music or songs. They usually translate them into greek, they say «hellinika tragoudia» and they become theirs!!!!!

    Εννοούσα τους σημερινούς Έλληνες. Για ποια ελληνική πολιτιστική ταυτότητα μιλάμε που κάνει τον Έλληνα να ξεχωρίζει από κάθε άλλο έθνος, σήμερα; Η φουστανέλα του τσολιά, η Πολίτικη κουζίνα, ο ζεμπεϊκικος χορός και το τσιφτετέλι η οι βλάχοηπειρωτικοί και ποντιακοί χοροί; Οι Νησιώτες με τις φράγκικες καταβολές; Όλα αυτά;
    Μα αυτά είναι όλα ξένα! Το συμπέρασμα είναι ότι η δεν υπάρχουν καθόλου Έλληνες η Αλβανοί, Τούρκοι, Βλάχοι, κτλ είναι όλοι Έλληνες!

    Και στην Ελλάδα υπάρχουν Μακεδόνες και οφείλετε να τους λέτε έτσι. Εσύ αν είσαι Μακεδόνας αλλά δηλώνεις Έλληνας θα λέγεσαι Ελληνομακεδόνας, εάν θέλεις. Εάν δεν θέλεις δεν πειράζει αλλά να μην σκούζεις όταν θα σου λένε «σσιο πραϊσς;» αντί «πως είσαι;», όταν θα συστήνεσαι ως Μακεδόνας, σκέτο.

    Εγώ είμαι Μακεδόνισα από το Αιγεάτικο τμήμα της Μακεδονίας, Ελληνίδα πολίτης και έχω ελληνικό διαβατήριο, όπως θα μπορούσα να εχω και αμερικανικό η γερμανικό η κινεζικό ακόμα ακόμα…, χωρίς να παύω να είμαι Μακεδόνισα.
    Από ΄δω και πέρα εγώ θα σε αποκαλώ Τουρκοέλληνα γιατί κατά την δική μου άποψη όλοι η Έλληνες της Μακεδονίας έχουν Τουρκική καταγωγή.

    Όταν θα αρχίσουν τα όργανα, δεν θα μείνει στην Ελλάδα εύρο, από τα πρόστιμα που θα αναγκαστεί να πληρώσει αρνούμενη να σεβαστεί τα δικαία μας. Σε αυτόν των αγώνα είναι και η Τουρκική και Πομακική κοινότητα στην Θράκη. Σε λίγο καιρό, τα κεφάλια μέσα!

    Αυτοί είναι οι πολιτισμένοι νεοέλληνες που κάποτε άρχισαν να ντρέπονται για τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους και έγιναν σκέτο Έλληνες, (πρώην, ότι θες από Βλάχους μέχρι Γύφτους) και απευθείας απόγονοι του Περικλέους και του Μέγα Αλεξάνδρου και με κληρονομικό δίκαιο στα οικόπεδα των τελευταίων, μάλιστα. Δεν καταλαβαίνετε ότι είναι τουλάχιστον γελοίο να έχετε πρόγονους αρχαίους και να μην αναγνωρίζετε τους παππούδες σας και προπαππούδες σας;

    Xerete poli kala oti eiste apo Makedonia alla den eiste Makedones, opos emeis, gi’ afto prospathite apo to 1912 na kanete to aspro mavro kai den sas «vgenei». Fantasou, se ekato chronia oi Ellines tis Germanias na vgoun na lene oti einai apogonoi arxaion Germanon kai oti oi Germanoi einai kati allo kai kakos xreisimopoioun to onoma Germanoi kai Germania giati stin ousia einai, as poume, Saxones. H trella me kordela den exei teliomo!

    Όσο για τις περιουσίες των Μακεδόνων της Διασποράς, όσο περνάει από το χέρι μου, θα τους βοηθήσω να τις πάρουνε πίσω, όπως και οι Τσαμιδες, στην Ήπειρο! Αρκετά άρπαξαν οι Έλληνες, τώρα φτάνει, ήρθε ο καιρός να πληρώσουνε και κάτι τις. 8)

    Η Μακεδονία του Πιριν δεν υπάρχει επίσημα όπως δεν υπάρχει και η Μακεδονία του Αιγαίου. Αυτές οι ονομασίες δόθηκαν μετά το 1912, οταν μοιράστηκε η Μακεδονία, από τους ίδιους τους Μακεδόνες, γιατί από τις Χώρες που κατείχαν αυτά τα εδάφη υπήρχε μια τάση να ξεχάσουμε ότι εκεί ήταν Μακεδονία. Αυτό έκαναν οι Βούλγαροι, και οι Έλληνες, ως το 1990! Εμένα δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι Χώρες που μοιράστηκαν αυτά τα εδάφη, εγώ ξέρω ότι σε αυτήν την περίπτωση ο Μακεδονικός λαός θα είναι πλέον ενωμένος και ελεύθερος να συναλλάσσεται, χωρίς να τον χωρίζουν σύνορα, άσχετα αν έχουν διαφορετικές υπηκοότητες.

    Ελπίζω ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα δεν θα χρειάζονται διαβατήρια για να ταξιδεύουμε σε ολόκληρη την Μακεδονία (Δημοκρατία, Αιγεάτικη και του Πιρίν). Τα διαβατήρια θα χρειάζονται μόνο για ταξίδια εκτός ΕΕ! 😀 😀

    Όποιους λόγους και να επικαλεστούν οι πολιτικοί της Ελλάδας για το Μακεδονικό ζήτημα, είναι εκτός τόπου και χρόνου. Ξεχνάνε ότι είναι μέλος της ΕΕ και δεν μπορούν να συνεχίσουν να βλέπουν τους γείτονες τους ως εχθρούς, τη στιγμή μάλιστα που αυτοί μπορεί να γίνουν εταίροι τους στο κοντινό μέλλον. Η Ελλάδα είχε σε όλη της την ιστορία επεκτατική πολιτική και δεν μπορεί να χωνέψει ότι αυτό τελείωσε και φοβάται τώρα μην χάσει και εδάφη (για εκμετάλλευση) με διάφορες αυτονομήσεις που είναι νομιμότατες για την ΕΕ.
    Καημένη Ελλάδα! Καλά ήτανε όταν έπαιρνε και ροκάνιζε τα «πακέτα» της ΕΕ, αλλά τώρα θεωρεί ότι δεν πρέπει να πληρώσει το λογαριασμό! Ο λογαριασμός είναι λιγότερες εξουσίες στην Αθήνα και περισσότερες στην περιφέρεια. Οι μειονότητες θα είναι οι πρώτοι που θα τα εκμεταλλευτούν αυτά ώσπου να ξυπνήσουν και οι υπόλοιποι Έλληνες και ζητήσουν και αυτοί τοπική αυτοδιοίκηση και αυτοδιαχείριση των οικονομικών πόρων της περιφέρειας τους.

    Όσο για τον Γκρουεφκι καλά κάνει και υποκλίνεται στον χάρτη της μεγάλης Μακεδονίας γιατί με αυτό τον τρόπο τιμάει και τους δικούς μου πρόγονους που πολέμησαν στον Μακεδονικό αγώνα για ανεξαρτησία, άσχετα αν δεν πέτυχαν.

    Οι Έλληνες έχουν καθιερώσει ημέρες μνήμης για τους Πόντιους και τους Μικρασιάτες, για να θυμούνται τα ιστορικά γεγονότα που συνέβησαν σε αυτούς, στα πατρογονικά εδάφη τα οποία δεν ανήκουν στην ελληνική επικράτεια. Οι μακεδόνες τιμούν τους αγώνες για ανεξαρτησία του Μακεδονικού λαού που ζούσε στα πατρογονικά εδάφη που σήμερα δεν ανήκουν στην επικράτεια του Μακεδονικού Κράτους (επανάσταση του Ιλιντεν , μακεδονικός αγώνας εναντίον της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας) Εκείνοι οι αγώνες δεν μπορούν να περιορισθούν σήμερα, ως μνήμη, μόνο σε τι συνέβη στο έδαφος της ΔτΜακεδονιας, αλλά σε ολόκληρη την γεωγραφική περιοχή της Μακεδονίας, όπου ζούσαν και ζουν Μακεδόνες. Τόσο απλό είναι. Το ότι οι Έλληνες επιμένουν να βλέπουν αλυρτωτικές βλέψεις στους Μακεδόνες, κρίνουν εξ΄ ιδίων.

    Μετά το «veto» της Ελλάδας για την ένταξη της Μακεδονίας στο ΝΑΤΟ, ήρθε ο καιρός να εφαρμοστούν τα μέτρα που είχαν δημοσιευτεί σε μακεδονικά ΜΜΕ, στα μέσα Φεβρουάριου 2008.

    Το γεγονός ότι η Δημοκρατία της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ υπάρχει, ζει και βασιλεύει, για την Ελλάδα θα είναι πάντα μια ήττα. Από το 1912, τότε που δεν μπόρεσε να την αρπάξει ολόκληρη, παρά την μοιράστηκε.
    Είμαι υπέρ οι Μακεδόνες να ξεκινήσουν την εφαρμογή των 12 «μέτρων», ΑΜΕΣΩΣ!

    Η σβάστικα δεν είναι ένα απλό σύμβολο αλλά έχει και μια ολόκληρη ιδεολογία, την οποία ΣΗΜΕΡΑ η Ελλάδα ασπάζεται όταν ΚΑΤΑΔΙΩΚΕΙ με κάθε τρόπο και κάθε μέσο τους Μακεδόνες, όπως ακριβώς έκαναν οι Ναζί στην Γερμανία έναντι των Εβραίων. Είμαι σίγουρη ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων θα ανέχονταν ακόμα και στρατόπεδα συγκέντρωσης για «ανθέλληνες» όπως οι Μακεδόνες και οι Τούρκοι της Θράκης, οι οποίοι θεωρούνται και πολύ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ για την ασφάλεια της Ελλάδος. ΨΕΜΑΤΑ;

    Ακριβώς! Στους Μακεδόνες σερβίρονται διώξεις, εξορίες, αδικίες, κατασχέσεις περιουσίων, αφαίρεση ιθαγενειών, κομμένη γλώσσα, καταπάτηση κάθε δικαιώματος του πολίτη, τη στιγμή που δεν θέλουν να δηλώσουν ότι είναι Έλληνες «το γένος», γιατί δεν τους αρέσει να φτύνουν τους πρόγονους τους και να αλλάζουν εθνικότητα. Άλλωστε δεν έχουν τίποτα για να ντρέπονται για αυτούς, ενώ οι «Έλληνες»…..

    As about the financial compensation, believe me, they will never be able to gather enough money to pay all Macedonians Turks and Chami Albanians whom the lands and property were taken by the Greek State, in the same way.

  8. Να διεκρινήσω πως πολλά από τα προαναφερθέντα γράφτηκαν στα πλαίσια κόντρας με έλληνες στο forum οπότε και ίσως είναι πιο παρορμητικά και λιγότερο νηφάλια. Για την πλήρη εικόνα παραπέμπω στο http://www.maknews.com/forum που το έχει ο ίδιος Καναδός που έχει και το http://www.florina.org και στο οποίο η εν λόγω συντονίστρια είναι moderator και δεν έχει αντιδράσει ποτέ στα όσα άκρως ρατσιστικά γράφονται για τους Έλληνες.

  9. Κυριλε στα τσακιδια εννοω την εθελοντικη τους αποχωρηση οσο δεν τους κανει αυτο το κρατος στα αλλα που λες συμφωνω με την εξαιρεση για κομματα που ζητουν αποσπαση εδαφους. Εκει οφειλουν να πατασσονται ανευ συζητησης

  10. α) Κατ’ αρχήν το «αν δε σας αρέσει εδώ είναι η πόρτα» δεν δούλεψε ποτέ ιδιαίτερα αποτελεσματικά σε ανθρώπους που αισθάνονται (δικαιολογημένα από τη δική τους οπτική γωνία ως οι χαμένοι 3 πολέμων – Βαλκανικών, 1ου ΠΠ και Εμφυλίου) ως κατακτημένοι. Όσοι έχουν μείνει με τα μυαλά της κυρίας ,του Cyverius κλπ. είναι εδώ για να μείνουν. Οι συγγενείς τους έφυγαν με πολέμους το 1912-13/15-18/43-45-49, με την «εθελοντική» ανταλλαγή πληθυσμών με τη Βουλγαρία και σε μεγάλο βαθμό με μετανάστευση κυρίως σε Καναδά/ΗΠΑ/Αυστραλία όσον υπήρχε πολλή φτώχια. Έτσι περίμενε να δεις οι ψήφοι του Ουρανίου Τόξου να είναι περισσότεροι από απόδημους μόλις τελικά επιτραπεί η ψήφος στα προξενεία. Όσοι τους έμειναν στην Ελλάδα θέλουν να τους λένε «εδώ είναι η πόρτα» για να το χρησιμοποιούν ως απόδειξη του «ρατσισμού των Ελλήνων» – και σε διαβεβαιώ πως δουλεύει. Αντιθέτως το να τους μεταχειρίζεται όσον αφορά δουλειές κλπ. το κράτος χωρίς διακρίσεις (παχυλά αμοιβόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι, αστυνομικοί, δάσκαλοι κλπ.) τους χαλάει το παραμύθι περί στυγνής καταπίεσης και πολιτικής διακρίσεων.
    β) Διάβασε προσεκτικά τα περί ΕΔΑΔ στην τελευταία μου παράγραφο. Εσύ μπορεί να θέλεις «πάταξη» και αυτό μπορεί να το κάνουν διάφορες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις ακόμα – γι’ αυτό και οι περισσότεροι 5οφαλλαγγίτες ζητούν την πιο «εύπεπτη» αυτονομία (ως πρώτο βήμα πάντα) αντί για ανεξαρτησία/απόσχιση. Με δεδομένη την πρόσφατη απόφαση του ΕΔΑΔ όμως στην περίπτωση του Omo Ilinden τίποτα δεν απαγορεύει το αίτημα αλλαγής συνόρων με ειρηνικό τρόπο. Γι’ αυτό και βρίσκει κανείς κόμματα με αποσχιστική ατζέντα ενεργά στην πολιτική ζωή της Ισπανίας και της Μ. Βρετανίας (και μάλιστα στην εξουσία στα τοπικά κοινοβούλια πολλές φορές).

    Να λοιπόν τι έγραψε το ΕΔΑΔ όπως μπορεί να διαβάσει κανείς στο
    http://www.echr.coe.int/Eng/Press/2005/Oct/ChamberjudgmentsUMOIlinden&Ivanov-UMOIlindenPirin&OthersvBulgaria201005.htm
    (Υπάρχουν 2 οργανώσεις, η OMO Ilinden και η OMO Ilinden-Pirin – το σχετικό κομμάτι είναι από τη δικαιολόγηση της απόφασης για το δεύτερο κόμμα. Προσοχή στη δέυτερη και την τελευταία παράγραφο ιδίως.)

    The Court observed that the Bulgarian Constitutional Court, in ordering the applicant party’s dissolution, did not find that any of the party’s leaders or members had made any calls for the use of violence or for the rejection of democratic principles. Indeed, it conceded that the applicant party had not engaged in any concrete action which could effectively endanger the country’s territorial integrity.

    The Court considered that it was not unreasonable for the authorities to suspect that certain leaders or members of the applicant party harboured separatist views and had a political agenda that included the notion of autonomy for the region of Pirin Macedonia or even its secession from Bulgaria. However, the Court reiterated that a political party might campaign for a change in the legal and constitutional structures of the State on two conditions. Firstly, the means used to that end had to be, in every respect, legal and democratic. Secondly, the change proposed had itself to be compatible with fundamental democratic principles. There was no indication that those conditions were not met in the applicants’ case.

    As regards the first condition, it was noteworthy that on none of the occasions cited by the Constitutional Court in support of its decision did the applicant party’s leaders and members hint at any intention to use violence or any other undemocratic means to achieve their aims. There was, furthermore, no indication in the case file that any practical actions were undertaken by the applicant party which could pose a threat to Bulgaria’s national security. In that connection, the Court observed that the incidents referred to by the Constitutional Court were rallies, speeches, press conferences, letters or maps, in which members of the applicant party or its predecessor organisations had stated that there existed a Macedonian minority in Bulgaria and that the Pirin Region was not part of Bulgaria, and had made certain peaceful demands.

    Concerning the second condition, the Court considered, even if it might be assumed that the political project advocated by the applicant party was indeed the autonomy or even secession of Pirin Macedonia, it was not necessarily at variance with the principles of democracy. The mere fact that a political party called for autonomy or even requested secession of part of the country’s territory was not a sufficient basis to justify its dissolution on national security grounds. In a democratic society based on the rule of law, political ideas which challenged the existing order without putting into question the tenets of democracy, and whose realisation was advocated by peaceful means, had to be afforded a proper opportunity of expression through, among other things, participation in the political process. However shocking and unacceptable the statements of the applicant party’s leaders and members might appear to the authorities or the majority of the population and however illegitimate their demands might be, they did not appear to warrant the interference in question. The fact that the applicant party’s political programme was considered incompatible with the prevailing principles and structures of the Bulgarian State did not make it incompatible with the rules and principles of democracy. It was of the essence of democracy to allow diverse political programmes to be proposed and debated, even those that called into question the way a State was currently organised, provided that they did not harm democracy itself.

  11. Η λογική σύμφωνα με την οποία τους μεταχειρζόμαστε καλά για να μην περνάει το παραμύθι σχετικά με την καταπίεση τους δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με την παρούσα κατάσταση.
    Έτσι όπως έχουνε διαμορφωθεί τα πράγματα στην διεθνή πολιτική σκηνή, εάν βολεύονται τα συμφέροντα των μεγάλων δυνάμεων με την επικράτησή σου τότε μπορείς να κάμεις πραγματικά ό,τι γουστάρεις και λογαριασμό να μην δώσεις σε κανέναν (βλέπε π.χ. την διαφορά αντιμετώπισης του Σαντάμ Χουσέιν από την διεθνή κοινότητα κατά την εισβολή στο Ιράν και κατά την εισβολή στο Κουβέιτ).
    Σε όλη την οικουμένη, όπου υπάρχουνε λαοί με ιστορία και παράδοση και εθνικά κράτη με σχετικά υψηλό βιοτικό επίπεδο μικρές επιθετικές μειοψηφίες έχουνε πάρει εργολαβικά το ζήτημα αλλαγής αντιλήψεων, τρόπων διαβίωσης και γενικά αλλοίωσης της εθνολογικής σύστασης. Είναι νομίζω ζήτημα χρόνου οι πλειοψηφίες να τις εκδιώξουνε (με τον έναν ή τον άλλον τρόπο) και να επιστρέψουνε στο μοναδικό ανθρώπινο δικαίωμα που μας έχει μείνει ως επιταγή από τότε που ο άνθρωπος αποφάσισε να μην ζει μόνος του αλλά σε ομάδες:
    «Ένας για όλους και όλοι για έναν»!

  12. Επαναλαμβάνω: Μια δημοκρατική κοινωνία που σέβεται την ελευθερία του λόγου ανέχεται (προσοχή στη λέξη) και τον Πήλιο Γούση ακόμα εν καιρώ ειρήνης. Η ΦΙΣ βεβαίως ερμηνεύει αλλιώς την λέξη ανοχή και δίνει και οφίκια. Η πλάκα είναι που κάποτε (πριν ασπαστούν τον κομμουνισμό λόγω της γνωστής απόφασης της Κομμιντέρν περί ανεξάρτητης Μακεδονίας και Θράκης) οι πρόγονοι των προτεζέ της ΦΙΣ μαύριζαν τους φιλελεύθερους (Βενιζελικούς) στις εκλογές και ψήφιζαν τη βασιλική δεξιά δαγκωτή… 🙂

  13. αξιότιμε κ. Κύριλος,

    δεν μπορώ να συμφωνήσω μαζί σας. Άλλο απόψεις και άλλο πράξεις.
    Βεβαιώτατα και θα υπάρχει ελευθερία έκφρασης, αλλά όχι ελευθερία πράξης.
    Οι πράξεις σε μια ευνομούμενη πολιτεία κρίνονται γιατί πράγματι οι νόμοι απαγορεύουνε ή επιτρέπουνε πράξεις και δεν έχουνε σχέση με ιδέες. Η σκέψη δεν γνωρίζει ηθική, η πράξη όμως ναί.
    Ο Πήλιο Γούσης ή ο Εφιάλτης δεν σκέφτηκαν μόνο αλλά έπραξαν και φυσικά με τον ίδιο τρόπο που απαγορεύεται η κατασκοπία εις βάρος της χώρας μας οφείλει να διώκεται και οποιαδήποτε ΕΝΕΡΓΕΙΑ που δύναται να προκαλέσει κακό στο κράτος μας.
    Οι επιθετικές μειοψηφίες λοιπόν δεν μένουνε στα λόγια αλλά περνάνε και σε πράξεις (π.χ. αλλαγή των σχολικών βιβλίων ιστορίας ή ματαίωση μιας στρατιωτικής άσκησης με διάφορα προσχήματα) και ενώ κατακρίνουμε ανθρώπους απλά και μόνο επειδή σκέφτονται και εκφράζονται δήθεν εθνικιστικά, αφήνουμε να αλλωνίζουνε κυριολεκτικά εκείνοι που αποδεδειγμένα βλάπτουνε (με πράξεις) το εθνικό συμφέρον.

  14. Λούμπεν διαβάσε προσεκτικά τι γράφω περί ποινικού κώδικα και προδοσίας. Υπάρχουν πολύ συγκεκριμένοι ορισμοί του τι είναι ποινικά κολάσιμο. Ο σύγχρονος Πήλιος Γούσης μπορεί να λέει ό,τι θέλει εφόσον δεν κάνει τη βρωμιά του εν καιρώ πολέμου ή αντάρτικου. Ο,τιδήποτε άλλο εμπίπτει σε θέματα ελεύθερης έκφρασης και τυχόν ποινική δίωξη (σαν τις χαζομάρες της δεκαετίας του ’90) εκτός του ότι είναι απαράδεκτη ηθικά (άσε το ποιός θα ορίσει τι δύναται να προκαλέσει κακό στο κράτος) είναι και αντιπαραγωγική για την Ελλάδα καθώς οδηγεί σε δυσφήμιση που κρατάει χρόνια (ακόμα για αυτά γράφουν οι διάφορες εκθέσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων 10+ χρόνια μετά) και τελικά σε καταδίκες στο ΕΔΑΔ. Κοινώς πηγαίνεις για μαλλί και βγαίνεις κουρεμένος. Άσε τους να λένε και να προπαγανδίζουν ό,τι θέλουν – καλύτερη διάψευση των όσων ισχυρίζονται από την πλήρη τους ελευθερία να τα λένε δεν υπάρχει. Και καλύτερη απόδειξη του πόσο ασήμαντη είναι η δύναμη τους είναι το μαύρισμα που τρώνε στις εκλογές – τυχόν απαγόρευση τους τους δίνει τη δυνατότητα να είναι κάπως πιο πιστευτοί όταν ισχυρίζονται πως είναι πολύ περισσότεροι.

  15. Να ξεκαθαρίσω ότι δεν διαφωνώ με το να ονομάζεται η γειτονική χώρα ως Μακεδονία, αρκεί να αναφέρει ότι ο λόγος της ονομασίας της είναι καθαρά γεωγραφικός και όχι ιστορικός και ότι αναγνωρίζει τα υφιστάμενα σύνορα.
    Ιστορικά η Μακεδονία ανήκει στους αρχαίους Μακεδόνες και μόνο.
    Τώρα το πως οι σημερινοί κάτοικοι της Μακεδονίας, οι περισσότεροι από τους οποίους είναι πρόσφυγες θεωρούν ευατούς απογόνους του Μεγάλου Αλεξάνδρου είναι ένα ερώτημα που μόνο η Ψυχολογία μπορεί να απαντήσει.
    Σίγουρα πάντως οι αρχαίοι Μακεδόνες δεν ήταν Σλάβοι και η επίσημη ιστορία της γείτονος χώρας είναι γελοία εκτός από αντιεπιστημονική, αλλά ελληνικό φύλο.
    Η νεοελληνική κοινωνία είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από τους αρχαίους Μακεδόνες και η πίστη των κατοίκων της Μακεδονίας ότι είναι απευθείας απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου καλύπτει μεν συναισθηματικές ανάγκες αλλά απέχει παρασάγγας από την πραγματικότητα.


    Tέλος, απευθύνομαι στους «αδιάλλακτους» μάγκες, λεβέντες ελληναράδες που τόσο έχουν βλάψει αυτή τη χώρα:

    Όταν είχατε την ευκαιρία αγαπητοί νεοέλληνες να λύσετε το ζήτημα της ονομασίας της γείτονος χώρας, προτιμήσατε την στάση του «τσαμπουκά» και κατεβαίνατε στα συλλαλητήρια ως μαινόμενοι ταύροι με τους παπάδες και τον Παπαθεμελή αυνανιζόμενοι εθνικά και ονειρευόμενοι σύνορα με την Σερβία, ερήμην στοιχειώδους επίγνωσης των προσεκτικών λεπτών διπλωματικών χειρισμών που απαιτούντο εκείνη την εποχή.

    Όλος ο εσμός των εθνικιστών και των θρησκόληπτων απέρριπτε οποιαδήποτε αναφορά στον όρο Μακεδονία και η Νέα Δημοκρατία τότε για λόγους καθαρά ψηφοθηρικούς ήγετο και εφέρετο από την μάζα, πράγμα που σοφά δεν έπραξε ο ρεαλιστής κ.Σημίτης έπειτα από λίγα χρόνια στην κρίση των Ιμίων και στους βομβαρδισμούς της Σερβίας.
    Την ώρα των συλλαλητηρίων κατέβαιναν σύσσωμα σχολεία, στρατόπεδα, ΚΑΠΗ, έκλειναν τα μαγαζιά και όλοι ΕΣΥΡΟΝΤΟ στους δρόμους για να ικανοποιήσουν τις άρρωστες ορέξεις των εθνικιστών και των παπάδων.
    Όποιος δεν συμμετείχε (μεταξύ αυτών και εγώ τότε) εθεωρείτο ως εθνικός μειοδότης και προδότης του Έθνους.
    Δεν σας άρεσε το «Σλαβομακεδονία» ούτε το «Βόρειος Μακεδονία», ούτε το «Νέα Μακεδονία»…
    Πάρτε τώρα μια ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ σκέτη και με τις υγείες σας…
    Να χαίρεστε τους εθνοσωτήρες σας.

    doctor – http://dimitrisdoctor2.blogspot.com/search/label/Μακεδονικό

  16. Ρε Cyverius, άμα ήθελε ο συν-Αρβανίτης doctor να συμμετάσχει στη συζήτηση θα το έκανε. Πολυγραφότατος είναι έτσι κι αλλιώς και σε αντίθεση με την αφεντιά σου κάτι λίγο σκαμπάζει απί ισορροπημένη ανάγνωση της ιστορίας. Τώρα εσύ διάλογο με τσιτάτα τρίτων θες να κάνεις; Τουλάχιστον το doctor δεν έχει τόνο να το γαμήσεις όπως τον Καλύβα που τον έκανες Καλυβά σε άλλη συζήτηση!

    Από εκεί και πέρα ο λόγος της ονομασίας της γείτονος ΔΕΝ είναι καθαρά γεωγραφικός και ο ΛΑΟΣ της ΔΕΝ αναγνωρίζει τα υφιστάμενα σύνορα ασχέτως του τι λέει επισήμως η κυβέρνηση του.

    Κι έτσι για Χριστουγεννιάτικο δώρο σας χαρίζω ένα βιντεάκι προσφορά της Vodenka, συντονίστριας Δ.Μακεδονίας της ΦΙΣ
    http://www.maknews.com/forum/post199039.html?sid=fd0850828ec9f08547d017c65b7bf250#p199039
    και (σύμφωνα με την ίδια υποψήφιας βουλευτίνας με τη ΦΙΣ στις επόμενες εκλογές).
    http://www.maknews.com/forum/post199677.html?sid=fd0850828ec9f08547d017c65b7bf250#p199677

  17. Κύριλε, όποιος σπέρνει ανέμους, θερίζει θύελλες.

    Σε παραπέμπω στις δημοσιεύσεις του doctor, που αν και μοιράζεστε κοινές ρίζες, δε μοιράζεστε κοινή λογική.

    Όσο για τις βρισιές σου, Κόλιαντα μπάμπο μ’

  18. Άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε βλέπω Cyverius – και για ποιές βρισιές αναφέρεσαι αυτή τη φορά; Σε πείραξε πως είπα πως γάμησες το επίθετο του Στάθη του Καλύβα; Τι ήθελες να πω όταν το Καλυβάς ακούγεται αφάνταστα κακόηχο; 🙂 Τα «ιατρικά» τα έχω διαβάσει από πολύ παλιά – με άλλα συμφωνώ (πχ. τα αποτελέσματα μιας μαξιμαλιστικής προσέγγισης) και με άλλα διαφωνώ. Πάντως το:

    Από εκεί και πέρα ο λόγος της ονομασίας της γείτονος ΔΕΝ είναι καθαρά γεωγραφικός και ο ΛΑΟΣ της ΔΕΝ αναγνωρίζει τα υφιστάμενα σύνορα ασχέτως του τι λέει επισήμως η κυβέρνηση του.

    δεν είναι αποτέλεσμα της Ελληνικής πολιτικής από το 1992 έκτοτε. Εάν θέλεις να τα βάλεις μαζί μας (το ξέρω πως σε τρώει ο κώλος σου 🙂 για το 1903-8/12-13/15-18/44-49 και για το ότι τα σύνορα δεν έμειναν (ή δε ξαναπήγαν) στη Λαμία (όπως έλεγε και το σύνθημα κάποτε).

  19. >Εάν θέλεις να τα βάλεις μαζί μας (το ξέρω πως σε τρώει ο κώλος σου για το 1903-8/12-13/15-18/44-49 και για >το ότι τα σύνορα δεν έμειναν (ή δε ξαναπήγαν) στη Λαμία (όπως έλεγε και το σύνθημα κάποτε).

    Τι να τα βάλω «μαζί σας» ρε κομπλεξικέ αρβανιτόσπορε που το παίζεις πιο Έλληνας από όλους, με τις σαχλαμάρες σου. Μάθε να αποδέχεσαι το αληθές ως εθνικό (σιγά μην καταλαβαίνεις τι πάει να πει αυτό)- τα λεγόμενα του doctor ταιριάζουν καπάκι στη βλακεία που δέρνει το είδος σου («Ελ») και ρημάζει την Ελλάδα ΜΟΥ (γιατί Έλληνας είμαι και δε θα αφήσω σαχλά εθνικιστάκια σαν εσένα να τα ισοπεδώσουν όλα, αποκαλώντας «κομιτατζή» όποιον δε συμφωνεί με τις χοντράδες τους).

    Πάρε μια ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ σκέτη στον πισινό σου, που λέει και ο doc, και άντε ασχολήσου με πραγματικά ζητήματα, γκασταρμπαϊτ της κακιάς ώρας. Έξω από το χορό, πολλά τραγούδια ξέρουν. Γραφικέ γραικύλε.

  20. Έτσι μπράβο Cyverius, άσε τη γλώσσα σου ελεύθερη να βγάλεις τη χολή σου – έστω και παντελώς ασυνάρτητα. Πιο έλληνας από όλους δε ξέρω, από διεθνιστές που πουλάνε ψευτοπατριωτισμό και ο Μιχάλης από τη Νιγηρία που ήταν σειρά μου στα σίγουρα είναι. Σε πρόσβαλε το κομμιτατζής; Γιατί παλληκάρι μου, τίτλος τιμής για τους προστατευόμενους σου «ιθαγενείς» είναι. Έχεις καταντήσει σαν τον σπάνιο Πειραιώτη Παναθηναϊκό που με το πράσινο κασκώλ και αφού έχει ζητοκραυγάσει για το γκόλ του βάζελου πάει να πείσει τους γαύρους γύρω του πως είναι κι αυτός μαζί τους στην πραγματικότητα…

  21. —Γιατί ν’ αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία
    κ’ η σύγχυσις; (Τα πρόσωπα τι σοβαρά που έγιναν).
    Γιατί αδειάζουν γρήγορα οι δρόμοι κ’ οι πλατέες,
    κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι;
    Γιατί ενύχτωσε κ’ οι βάρβαροι δεν ήλθαν.

    Και μερικοί έφθασαν απ’ τα σύνορα,
    και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.
    Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους;
    Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις.

    Gezur Krislinjden – Sreken Bozhik – Καλά Χριστούγεννα!

  22. Το θέμα, ο Χαρακτήρ του Δημαράτου,
    που τον επρότεινε ο Πορφύριος, εν συνομιλία,
    έτσι το εξέφρασεν ο νέος σοφιστής
    (σκοπεύοντας, μετά, ρητορικώς να το αναπτύξει).

    «Πρώτα του βασιλέως Δαρείου, κ’ έπειτα
    του βασιλέως Ξέρξη ο αυλικός·
    και τώρα με τον Ξέρξη και το στράτευμά του,
    να επί τέλους θα δικαιωθεί ο Δημάρατος.

    »Μεγάλη αδικία τον έγινε.
    Ήταν του Αρίστωνος ο υιός. Αναίσχυντα
    εδωροδόκησαν οι εχθροί του το μαντείον.
    Και δεν τους έφθασε που τον εστέρησαν την βασιλεία,
    αλλ’ όταν πια υπέκυψε, και το απεφάσισε
    να ζήσει μ’ εγκαρτέρησιν ως ιδιώτης,
    έπρεπ’ εμπρός και στον λαό να τον προσβάλουν,
    έπρεπε δημοσία να τον ταπεινώσουν στην γιορτή.

    »Όθεν τον Ξέρξη με πολύν ζήλον υπηρετεί.
    Με τον μεγάλο Περσικό στρατό,
    κι αυτός στην Σπάρτη θα ξαναγυρίσει·
    και βασιλεύς σαν πριν, πως θα τον διώξει
    αμέσως, πως θα τον εξευτελίσει
    εκείνον τον ραδιούργον Λεωτυχίδη.

    »Κ’ η μέρες του περνούν γεμάτες μέριμνα·
    να δίδει συμβουλές στους Πέρσας, να τους εξηγεί
    το πως να κάμουν για να κατακτήσουν την Ελλάδα.

    »Πολλές φροντίδες, πολλή σκέψις και για τούτο
    είν’ έτσι ανιαρές του Δημαράτου η μέρες·
    πολλές φροντίδες, πολλή σκέψις και για τούτο
    καμιά στιγμή χαράς δεν έχει ο Δημάρατος·
    γιατί χαρά δεν είν’ αυτό που αισθάνεται
    (δεν είναι· δεν το παραδέχεται·
    πώς να το πει χαρά; εκορυφώθ’ η δυστυχία του)
    όταν τα πράγματα τον δείχνουν φανερά
    που οι Έλληνες θα βγούνε νικηταί.»

    Καλή Πρωτοχρονιά.

  23. Μέσα στον φόβο και στες υποψίες,
    με ταραγμένο νου και τρομαγμένα μάτια,
    λυώνουμε και σχεδιάζουμε το πώς να κάμουμε
    για ν’ αποφύγουμε τον βέβαιο
    τον κίνδυνο που έτσι φρικτά μας απειλεί.

    Κι όμως λανθάνουμε, δεν είν’ αυτός στον δρόμο·
    ψεύτικα ήσαν τα μηνύματα
    (ή δεν τ’ ακούσαμε, ή δεν τα νοιώσαμε καλά).
    Άλλη καταστροφή, που δεν την φανταζόμεθαν,
    εξαφνική, ραγδαία πέφτει επάνω μας,
    κι ανέτοιμους — πού πια καιρός — μας συνεπαίρνει.

    …και ευτυχισμένο το 2009!

  24. αν δεν υπήρχαν οι αμερικάνοι δεν θα υπήρχε το κρατος των σκοπίων.
    ακόμα κι αν κάποτε η ελλάδα χάσει την μακεδονία, η ιστορία δεν θα αλλάξει.
    η ιστορία είναι γραμμένη και λέει οτι οι μακεδόνες ήταν έλληνες.
    δεν ηπήρχα κράτος της ελλάδας στα χρόνια εκείνα.Υπήρχαν οι πόλεις κράτη και κάθε μία από αυτές είχα τα δικά της χαρακτηριστικά.Τι σχέση είχε η σπάρτη με την αθήνα.Μόνο στην αθήνα υπήρχε δημοκρατία και όχι πάντα…Υπήρξαν και περίοδοι τυραννίας και ολιγαρχίας…Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν υπήρξε δεσμός ανάμεσα σε αυτές τις πόλεις.Αυτό είναι και η μαγεία της αρχαίας ελλάδας.Όσον αφορά δηλώσεις αρχαίων,κατά τις μακεδονίας εγώ τις κατατάσσω στην εκάστοτε πολιτική κατάσταση.Υπήρχαν φωνές κατά των μακεδόνων λόγω της διαφαινόμενης απώλειας κυριαρχίας της αθήνας στους υπόλοιπους έλληνες.Υπήρχαν ομως και φωνές υπέρ των μακεδόνων, Άνθρωποι που κοιτούσαν πέρα από το δικό τους συμφέρον και έλεπαν μπροστά.Τα ελληνιστικά χρόνια΄είναι η λαμπρότερη περίοδος του ελληνικού έθνους και γι’αυτό δεν ευθύνεται η δημοκρατία της αθήνας αλλά η μαγκιά των μακεδόνων.Αν πας στηναλεξάνδρεια της αιγύπτου θα νιώσεις αυτό που σου λέω.
    Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βλέπουν κάποιοι την ιστορία ως συνέχεια.Η ζωή μας καθορίζει ένα μικρό μονο κομμάτι της πορείας της έθνους.Η κατεύθυνση είναι καθορισμένη και κάθε παρέκκλιση βοηθά στην επαναφορά.
    Τι όμορφη λέξη η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. Στέκομαι ξανά όρθιος.Αυτή η λέξη περιέχει όλα όσα προείπα.Το έθνος είναι μια ιδέα.Μια ψυχή, κάτι άπιαστο.Έστω και ένας άνθρωπος να υπάρχει στην γη που να νιώθει έλληνας, αυτή η χώρα πάντα θα υπάρχει, και πάντα θα μεγαλουργεί σε όλα τα πεδία.

Σχολιαστε