Αντιστροφή του αλυτρωτισμού
Φεβ 23rd, 2008 | Ανδρέας Ανδριανόπουλος| Κατηγορία: Ελλάδα, Κόσμος | Email This Post | Print This Post |Από πάντα επέμενα πως η πολιτική μας στο Σκοπιανό ήταν από την αρχή λαθεμένη. Ενας λαός που εδώ και δυό γενιές έμαθε να αυτοαποκαλείται «Μακεδονικός» δεν υπάρχει αντικειμενικά η δυνατότητα να αλλάξει ονομασία και ταυτότητα. Δεν υπάρχει περίπτωση ένας ολόκληρος πληθυσμός να ταυτοποιείται με βάση όχι τις δικές του επιλογές αλλά με βάση τις επιθυμίες κάποιων τρίτων.
Παρ’ όλα αυτά η εξωτερική μας πολιτική ενεπλάκη σε μιά πορεία αυτοκαταστροφής και τελικών εθνικών αδιεξόδων. Και τώρα είμαστε υποχρεωμένοι να αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες. Η απειλή του υποτιθέμενου βέτο που ενδεχόμενα θα βάλουμε στην ένταξη της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ και πιθανότατα στην ΕΕ δεν πείθει αλλά, ουσιαστικά, ούτε και ανησυχεί κανένα. Διότι δεν έχουμε ακόμη καταγγείλει την λεγόμενη «ενδιάμεση συμφωνία». Βάσει της οποίας δεν έχουμε το δικαίωμα να παρεμποδίσουμε την ένταξη των Σκοπίων σε διεθνείς οργανισμούς με δικαιολογία την εκκρεμότητα του ζητήματος του ονόματος! Το αποτέλεσμα θα είναι πως ενδεχόμενα το ελληνικό βέτο θα αγνοηθεί από τα υπόλοιπα μέλη των οργανισμών αυτών!! Δηλαδή, εμείς θα δηλώσουμε την αρνησικυρία μας αλλά τα Σκόπια θα ενταχθούν σε ΝΑΤΟ και ΕΕ.
Το διεθνές δίκαιο δεν εδράζεται σε ισχυρούς νομικούς κανόνες. Αλλά είναι βασικά προιόν πολιτικών ισχύος. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως δεν θα υπάρχει στα χέρια μας εργαλείο που θα μας διευκόλυνε να επιβάλουμε την άποψή μας. Αν αγνοηθούμε δεν θα υπάρχει οδός καταφυγής για την δικαίωση της θέσης μας. Κανένας υπερεθνικός οργανισμός δεν υφίσταται που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την αξιολόγηση νομικά των δικαιωμάτων μας. Μοναδική διέξοδος θα είναι τότε η δική μας αποχώρηση από ΕΕ και ΝΑΤΟ!! Το βέτο μας δηλ. θα μπορούσε να καταλήξει σε δική μας στην πράξη καταδίκη.
Είναι αυτονόητο πως σε μιά τέτοια περίπτωση τα εθνικά μας συμφέροντα θα υφίσταντο πλήγμα καταλυτικό. Ζωτικές μας διεκδικήσεις θα έμπαιναν στο ντουλάπι ενώ νευραλγικά ζητήματα κρατικής οντότητας (Σκοπιανό, Κυπριακό, Ελληνοτουρκικά) θα κινδύνευαν να συνθλιβούν. Το βέτο λοιπόν αντί για ελιγμός ισχύος θα μπορούσε να αποδειχθεί χειρισμός καταστροφής.
Τι θα μπορούσε λοιπόν να γίνει; Το βασικό ζήτημα είναι να οριοθετήσουμε τις προτεραιότητές μας. Δίχως πάθος και χωρίς λαικισμούς. Το καίριο ζήτημα προφανώς δεν είναι το όνομα. Αλλά ο ενδεχόμενος μελλοντικός αλυτρωτισμός των βορείων γειτόνων μας. Πάνω σ’ αυτό το θέμα υπάρχουν λύσεις. Με την προυπόθεση να υπάρξει σοβαρότητα και ενιαία πολιτική. Πάνω στη γραμμή αυτή υπάρχει ένα ενδιαφέρον προηγούμενο. Η συμπεριφορά δηλ. της Βουλγαρίας. Που αντιμετωπίζει με το μικρό αυτό κράτος της νότιας Βαλκανικής παρόμοια προβλήματα με τα δικά μας. Εν τούτοις η Σόφια δεν δίστασε να τους αναγνωρίσει από την πρώτη στιγμή σαν Μακεδονία. Με την σαφέστατη διευκρίνιση πως ο ονοματικός αυτός προσδιορισμός έχει αποκλειστικά και μόνο γεωγραφική διάσταση. Και όχι εθνική. Η Βουλγαρία έχει καταστήσει έμμεσα σαφή την πρόθεσή της πως στην περίπτωση που τα Σκόπια θα τολμούσαν να εγείρουν στο μέλλον αλυτρωτικούς ισχυρισμούς τότε η πολιτική της Σόφιας θα μπορούσε να είναι η απόλυτη αντιστροφή του αλυτρωτισμού αυτού.
Παρόμοια θα μπορούσε να είναι και η ελληνική πολιτική. Στην περίπτωση που στο μέλλον η «Μακεδονία», που θα την είχαμε αναγνωρίσει με όποιο όνομα αυτή επιθυμεί, θα αποφάσιζε να προβάλει εθνικές η εδαφικές διεκδικήσεις τότε η Αθήνα θα ήταν έτοιμη να εγείρει θέμα ενσωμάτωσης της χώρας αυτής στον δικό της εθνικό χώρο. Με βάση σαφή εθνικά και ιστορικά δεδομένα. Η ενδεχόμενη αντιστροφή αυτή του αλυτρωτισμού θα μπορούσε να αποτελέσει το αποτελεσματικότερο ανάχωμα για την εξασφάλιση συμπεριφοράς καλού γείτονα από την μικρή αυτή χώρα…
——————————————————————
Σημειώσεις:
- Δημοσιεύτηκε στην «Καθημερινή» [↩]
- http://www.andrianopoulos.gr [↩]
Επειδή η θρησκευτική ελευθερία απειλείται από τους εθνικιστές της FYROM τώρα έχουμε λόγο.
Αντιστροφή του αλυτρωτισμού (Ανδριανόπουλος)…
“Η Βουλγαρία έχει καταστήσει έμμεσα σαφή την πρόθεσή της πως στην περίπτωση που τα Σκόπια θα τολμούσαν να εγείρουν στο μέλλον αλυτρωτικο…
Αλλά ο ενδεχόμενος μελλοντικός αλυτρωτισμός των βορείων γειτόνων μας. Πάνω σ’ αυτό το θέμα υπάρχουν λύσεις. Με την προυπόθεση να υπάρξει σοβαρότητα και ενιαία πολιτική. Πάνω στη γραμμή αυτή υπάρχει ένα ενδιαφέρον προηγούμενο. Η συμπεριφορά δηλ. της Βουλγαρίας. Που αντιμετωπίζει με το μικρό αυτό κράτος της νότιας Βαλκανικής παρόμοια προβλήματα με τα δικά μας. Εν τούτοις η Σόφια δεν δίστασε να τους αναγνωρίσει από την πρώτη στιγμή σαν Μακεδονία. Με την σαφέστατη διευκρίνιση πως ο ονοματικός αυτός προσδιορισμός έχει αποκλειστικά και μόνο γεωγραφική διάσταση. Και όχι εθνική. Η Βουλγαρία έχει καταστήσει έμμεσα σαφή την πρόθεσή της πως στην περίπτωση που τα Σκόπια θα τολμούσαν να εγείρουν στο μέλλον αλυτρωτικούς ισχυρισμούς τότε η πολιτική της Σόφιας θα μπορούσε να είναι η απόλυτη αντιστροφή του αλυτρωτισμού αυτού.
Δηλαδή ο Ανδριανόπουλος εδώ συμπλέει πλήρως με τον Άνθιμο. Οι διεκδικήσεις από πλευράς των Σκοπιανών είναι εδώ και είναι γνωστές! Το κόμμα σας, παρόλο που προσπάθησε να δημιουργήσει θέμα, τις υιοθετεί.
Κι έρχεται τώρα ο Ανδρέας να μας πει, ότι αν εξακολουθήσουν την αλυτρωτική τους πολιτική, να το αντιστρέψουμε. Εμπρός λοιπόν να πολεμήσουμε τον αλυτρωτισμό των Σκοπίων…
Εξάλλου το όνομα και οι χάρτες τους είναι πεντακάθαροι όσον αφορά τις επιδιώξεις τους…
Αλυτρωτισμός χωρίς υπερατλαντικές πλάτες έχει αντίκρυσμα?
Δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως εννοει ο Αντρεας οταν λεει οτι ο ορος “Μακεδονια” θα εχει μονο “γεωγραφικη”ερμηνεια.Δηλαδη σημαινει αυτο “απoεθνικοποιηση” του γειτονικου κρατους;Οτι δηλαδη οι κατοικοι ειναι “γεωγραφικα” αλλα οχι “εθνικα” Μακεδονες;Δηλαδη η γειτονικη χωρα δεν θα κατοικειται απο ενα εθνος;Και πως θα ονομαζεται αυτο το εθνος; Και η γλωσσα τους τι ειναι ;”Γεωγραφικα” μακεδονικη; Και οσοι παρεμειναν στην Ελλαδα τι ειναι :”Γεωγραφικα” Μακεδονες σε αντισταστολη με τον Ελληνα γετoνα τους στο διπλανο σπιτι που θα ονομαζεται “ιστορικα” Μακεδονας;Και αν υπθεσουμε οτι οι οικογενειακες ριζες στην Μακεδονια ενας σλαβομακεδονα(της Ελλαδας) πηγαινουν πολλες γενιες πιο πισω απο οτι οι ριζες του Ελληνα γειτονα του στη βαση ποιας ακριβως λογικης ειναι ο πρωτος “γεωγραφικα ” Μακεδονας ενω ο δευτερος “πραγματικα” η “ιστορικα” Μακεδονας;
Ιστορικά Μακεδόνας είναι αυτός που μιλάει ελληνικά και που κατοικεί στην περιοχή της Βόρειας Ελλάδας.
Οι κοντινοί του πρόγονοι έχουν πολεμήσει για την ανεξαρτησία της Ελλάδας το 1821, στον Μακεδονικό αγώνα ενάντια στους Βούλγαρους – που είναι οι πρόγονοι των σημερινών αυτοαποκαλούμενων Μακεδόνων των Σκοπίων – και στον πόλεμο του 1940.
Είναι αυτοί που καταγράφονται στα σχολεία της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας σαν Έλληνες σε απογραφές της αρχής του 20ου αιώνα, και που στις προηγούμενες απογραφές είχαν πάλι ονομαστεί Έλληνες κι όχι Σλαβόφωνοι.
Δεν υπάρχουν αναφορές σε Μακεδονικό ή Σλαβομακεδονικό πληθυσμό πριν το 1917. Οι πληθυσμοί αναφέρονται σαν Σέρβοι, Βούλγαροι, ή γενικότερα Σλαβόφωνοι. Εκτός κι αν οι Εγγλέζοι, οι Αμερικάνοι κι οι Γάλλοι της εποχής, που διενεργούσαν τις απογραφές για τους Οθωμανούς, είχαν βάλει στο μάτι τους ΣλαβοΜακεδόνες…
Δείτε για παράδειγμα τα
Madden, Richard Robert. The Turkish Empire. In Its Relations with Christianity and Civilization. London: T.C. Newby, 1862
The Ottoman Empire; The Sultans, the Territory and the People. London: Religious Tract Society,1864
και υπάρχουν κι άλλα πάρα πολλά…
Κύριε Μίχα, σταματήστε να διαβάζετε σκουπίδια τύπου Ρεπούση, κι ανατρέξτε στις πηγές, όπως για παράδειγμα στην ηλεκτρονική συλλογή του Μανώλη Τριανταφυλίδη του ΑΠΘ.
Ποιός ξέρει ίσως μάθετε κάτι από ιστορία…
Η απάντηση στον κ. Μίχα είναι απλούστατη. Οσοι μένουν στην Βόρεια Ντακότα είναι Ντακοτιανοί; Η οι κάτοικοι της παλιάς Κευλάνης και σημερινής Σρί Λάνκα, Σριλανκέζοι; Εγώ τους ξέρω σαν Ταμίλ. Εθνικά είναι Σλαύοι και η γλώσσα τους τεχνική παραλαγή της Βουλγάρικης. Προ τπυ 1940 τι ήσαν. Βαρντάρσκιοι; Δεν ήσαν Σλαύοι Γιουγκοσλάυοι; Ούτε βέβΑια και στην Ελλάδα θα είναι ιστορικά Μακεδόνες. Θα είναι έλληνες που ζούν στην Μακεδονία. Εξ άλλου οι περισσότεροι σήμερα φωνακλάδες της Β. Ελλάδας είναι στην καταγωγή Πόντιοι που κατοικούν στην ελληνική Μακεδονία.
Ωραια τα αρθρα του Ανδριανοπουλου..
Θελει & να ” ενσωματωσει ” τη Δ.τ.Μακεδονιας…
Δειχνουν το πνευματικο του επιπεδο…
Νομιζω οτι ακομα & στο εργο του δημαρχου /αρχισκουπιδιαρη του Πειραια ηταν αποτυχημενος.
Συμφωνώ απολύτως με τον Ανδρέα.
Η διπλωματία,άν δεν συνοδεύεται έστω από κάποια μακρινή και υποθετική απειλή γιά χρήση βίας – γιατί αυτό ακριβώς σημαίνει “η Αθήνα θα ήταν έτοιμη να εγείρει θέμα ενσωμάτωσης της χώρας αυτής στον δικό της εθνικό χώρο” – είναι αέρας κοπανιστός.
Γι’αυτό και δεν έχει υπάρξει καμμία πρόοδο στις διαπραγματεύσεις εδώ και 15 τόσα χρόνια.
Και κανένας δεν λέει κουβέντα για όλους όσους κυβέρνησαν την Ελλάδα από το 1945 ως το 1990 που έκαναν μακεδονική γαργάρα. Το παιχνίδι ήταν χαμένο από τα αποδυτήρια, και τα (νεκρά τώρα) καθάρματα Παπανδρέου και Καραμανλής το ήξεραν, αλλά παρόλα αυτά μας έβαλαν.
Συμφωνώ. Ας κατέβουμε επιτέλους από το καλάμι και ας πάψουμε να γελοιοποιούμαστε στα διεθνή φόρα με τις ανόητες εθνικιστικές μικροψυχίες μας. Κάθε χώρα, και η γειτονική Μακεδονία, έχει δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό, είτε μας αρέσει είτε όχι. Οι διάφοροι πόντιοι κλπ που συνιστούν τη Μακεδονική φρουτοσαλάτα της Β.Ελλάδας που ήταν όταν στα βιβλία γεωγραφίας μας δεκαετίας 80 αναφέρονταν με αυτό το όνομα (Μακεδονία) η συγεκριμένη Δημοκρατία; Αυτοί τελικά έιναι οι πλέον επικίνδυνοι για τα εθνικά μας συμφέροντα, ελληνάρες- Ι5 τύπου “Άδωνη” κοινώς τζάμπα μάγκες. Τα μεγάλα λόγια που έχουμε μάθει να τσαμπουνάμε και μας γέμισαν τα κεφάλια είναι κενά περιεχομένου και δε φταίνε ούτε η “Οβραίοι”, ούτε οι Αμερικάνοι που γινόμαστε συνεχώς ρεζίλι στην Εσπερία – το κακό μας το κεφάλι φταίει. Η εξιδανικευμένη “ιστορία” που παπαγαλίζουμε δεν έχει καμία σχέση με τα πραγματικά γεγονότα και συνεπώς δε διδάσκει αλλά φανατίζει. Και σε τελική ανάλυση, μόνο οι (κάθε καρυδιάς καρύδι) Ρωμιοί του 19ου αιώνα είχαν δικαίωμα να μετατραπούν σε “100% γνήσιους Έλληνες” με συστηματική πλύση εγκεφάλου; Οι σλάβοι των Σκοπίων του 20ου αιώνα σε πηγάδι κατούρησαν;
Ο Elladistan έχει χάσει μερικά μαθήματα Ιστορίας.
Ο Τίτο έδωσε το ψευδώνυμο Μακεδονία γιατί είχε επεκτατικά σχέδια για την Ελληνική Μακεδονία στην διάρκεια του Εμφύλιου Πολέμου.
Σλαβομακεδόνες οπλαρχηγοί των ανταρτικών δυνάμεων στην Μακεδονία, δολοφονήθηκαν από τους πράκτορες του Τίτο γιατί αντέδρασαν όταν τους ζητήθηκε να λάβουν μέρος στην ενσωμάτωση της Ελληνικής Μακεδονίας στην Γιουγκοσλαβία και της Θράκης στην Βουλγαρία μετά την νίκη των ανταρτών.
Επίσης υπάρχουν ακόμη μερικές εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες Σαρακατσαναίοι στην γεωγραφική περιοχή των Σκοπίων που παρέμειναν εκεί παρα την φυγή του Ελληνικού αστικού πληθυσμού από Ελληνικές πόλεις όπως το Μοναστήρι.
Οι Μικρασιάτες και Πόντιοι πρόσφυγες που απόμειναν μετά την γενοκτονία των Τούρκων και εγκατατάσταθηκαν στην Μακεδονία και την Θράκη πού ήθελες Ελληναδουλισταν να πάνε να ζήσουν;
Στα Σκόπια δεν ζουν μόνο Σλάβοι σωβινιστές.
Ζουν Σλάβοι που θέλουν και απόκτησαν Βουλγαρική υπηκοότητα και διαβατήρια, ζουν Έλληνες που θέλουν να είναι Έλληνες και να έχουν Ελληνικό διαβατήριο, ζουν Αλβανοί που θέλουν να είναι κάτοικοι της Μεγάλης Αλβανίας, και ζουν Ρόμα που πηγαιοέρχονται ελεύθερα μέσα και έξω από την Ελλάδα και τις άλλες χώρες.
Μετά κατηγορείς τους Έλληνες του 19ου αιώνα ήταν κάθε καρυδιάς καρύδι!
Πολέμησαν και σκοτώθηκαν με την θέληση τους για την ελευθερία της Ελλάδας και έχουμε τώρα τον Ελλαδουλιστάν να απαιτεί από τους ήρωες του απελευθερωτικού αγώνα πιστοποιητικά καθαρόαιμης αρχαιοελλαδικής ιθαγένειας.
Φυλετικές διακρίσεις δηλαδή της φασιστικής Γερμανίας!
Απάντηση στο κατά Luke Ευαγγέλιον:
Υπάρχουν μερικές χιλιάδες Έλληνες στη FYROM όπως υπάρχουν και μερικές χιλιάδες σλαβομακεδόνες στην Ελλάδα. Παρ’όλα αυτά, η χώρα μας εδώ και δεκαετίες έχει επιλέξει ανατολίτικες μεθόδους καταπίεσής της, αρνούμενη να ανγνωρίσει καν την ύπαρξή αυτής και της γλώσσας της. Ευρωπαική λέγεται η Δημοκρατία που αφήνει τους πολίτες να αυτοπροσδιοριστούν, είτε θέλουν να αποκαλούνται αυτοί Έλληνες, Εβραίοι, Τούρκοι, Μακεδόνες, Βλάχοι και δεν τους τσουβαλιάζει όλουν αναγκαστικά στη στατιστική ως Έλληνες Χριστιανούς Ορθόδοξους … μάλλον αυτό αποτελεί φασιστική μέθοδο.
Η μανία μας να σβύσουμε τη μακραίωνη παρουσία Αλβανών-Αρβανιτών, Σλάβων, Τούρκων, Σαρακατσανόβλαχων ονομάζοντάς τους όλους Έλληνες καταντά γραφική. Η Ελλάδα είναι ιστορικά ένα χωνευτήρι λαών και οι δοξασίες όσων ισχυρίζονται ότι είναι απόγονοι του Φιλίππου είναι ιλαρές από όποια μεριά και να προέρχονται. Η σημερινή εθνολογική πραγματικότητα είναι διαφορετική και ο όρος Μακεδονία μόνο γεωγραφική υπόσταση έχει και ας το πάρουμε χαμπάρι. Οι χριστιανοφασίστες ελληνάρες με τις ανορθολογικές τους μεγαλοστομίες κατόρθωσαν να ακυρώσουν πριν από δεκαπέντε χρόνια τη δυνατότητα ευνοϊκότερης ονομασίας γι’αυτο καλά θα κάνουν να σωπάσουν. Είναι η ίδια μερίδα που άλλοτε θέλοντας να δημιουργήσει τη Μεγάλη Ελλάδα τράβηξε για Άγκυρα και έδωσε στους Τούρκους μια καλή ευκαιρία να μας καταστρέψουν και να τα μαζέψουμε μαι και καλή. Η ίδια μερίδα που έδωσε πατήματα εισβολής στην Κύπρο καταπέζοντας τη μειονότητα και η ίδια που κραυγάζει όχι στο σχέδιο “ΑΝΑΝ”.
Αλλά είπαμε, πάντα φταίνε οι άλλοι. Εμείς τη φωλιά μας την έχουμε καθαρή.. εξού και αντίχριστοι ανθέλληνες προδότες (εκεί μάλλον κολλάει και το ΕλλαΔΟΥΛΙσταν μαντεύω) όσοι τολμάμε να υποστηρίξουμε απόψεις που δεν ταιριάζουν με του μακαριστού Χριστοδουλάρα. Συγγνώμη που σας χαλάμε την τέλεια Ιστορία που έχετε στο μυαλό σας, αλλά έτσι δε βγαίνει ποτέ δίδαγμα. Πατριώτες δεν είναι όσοι αλλαλάζουν αλλά όσοι βλέπουν μακροπρόθεσμα το συμφέρον της πατρίδας, ήτοι η FYROM στρατηγικά μας συμφέρει να υπάρχει. Επίσης είναι και Χριστιανοί Ορθόδοξοι κατά βάση… δεν είναι αυτά αδέρφια μας, μόνο οι Σέρβοι και οι Ρώσοι?
ΥΓ: Όσο για την Επανάσταση του 1821, θαρρώ πως η κατάσταση από κάποιο σημείο και πέρα είχε μετατραπεί σε εσωτερικό αλληλοσπαραγμό φατριών και πάλι καλά που ήρθε και το Ναυαρίνο να μας ξελασπώσει… Τώρα άν όλοι πολεμούσαν για την Ελλάδα – ή το ασκέρι τους, κάποιοι από αυτούς που έχουμε εξιδανικεύσει, θα σας γελάσω. Πάντως, καλά μας έκατσε, all things considered.
an uparxoun merikes xiliades slabomakedones sthn ellada giati den eriksan mazika fileleu8erh summaxia pou eksefraze pljrws ta sumeronta tous?
η πρόταση του Κου Ανδριανόπουλου,δεν είναι κατά την γνώμη μου λύση σήμερα, δηλαδή μετά απο 17 χρόνια διενεξεων με την γειτονική χώρα.
Θα μπορούσε να ήταν μιά επιλογή πρίν απο 17 χρόνια, και σίγουρα θα ήταν καλύτερη απο αυτήν που ακολούθησαν οι ηγέτες μας ολα αυτά τα χρόνια.
Σήμερα, η οποιαδήποτε οπισθοχώριση χωρίς κανένα αντάλλαγμα, θα είναι μιά τρομακτική ήττα για τη χώρα μας.Αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα.Τα περι ιστορικής αλήθειας κλπ, δεν έχουν πλέον μεγάλη σημασία, διότι έχει δημιουργθεί μιά πραγματικότητα είτε μας αρέσει είτε όχι.
Υπήρχαν λύσεις.Πρίν απο λίγες μέρες διάβασα μιά άποψη πολύ πρωτότυπη που ομολογώ ότι δεν την είχα ξανακούσει(βλέπε στο logikiellada.blogspot.com την δημοσίευση σχετική με Το Σκοπιανό-Μακεδονικό ζήτημα και την ελληνική στρατηγική που θα επρεπε να εφαρμοστει.Η λύση βέβαια αυτή είναι πολύ πρωτοπωριακή και δεν θα μπορούσε να συγκεντρώσει την σύμφωνη γνώμη όλων των ελλήνων.).Υπήρχαν κι αλλες λύσεις παλιότερα.
Πιστεύω όμως ότι είναι πλέον αργά για λύση.Και φταίει η ανευθυνότητα μας ως κοινωνία.Ας ευχηθούμε η επερχόμενη ήττα να είναι όσο γίνεται πιό απαλή, και να μήν έχει συνέπεια στα υπόλοιπα εξωτερικά μέτωπα της Ελλάδας.
αν αποφασίσουμε όλοι μαζί να αντιδράσουμε, νομίζετε ότι θα υπάρχει κάποιος που θα μας σταματήσει?
Tha ithela na zitisw signwmi pou apantw me latinikous xaraktires alla to lap top mou den exei to elliniko alfavito.
Mia mikri valkaniki istoria kai apo emena loipon.
Ton ioulio pou mas perase stin panemorfi poli tou Novi Sad pou einai stin autonomi perioxis tis Voivontinas stin Servia egine opws kathe xrono to kalitero festival mousikis tis Eurwpis..to gnwsto se atoma tis ilikias mou(22)EXIT FESTIVAL.
Etsi eipa me allous 3 filous mou na pame me autokinito(dedomenou pws ta onomata pou tha emfanizontoustan ekei itan apo ta kalitera mas kai episis tha sinantisoume kati filous mas kroates pou episis tha pigainan)
Ksekinisame loipon apo tin Sparti(opou pernane ta kalokairia mas,kathws eimaste spartiates) 3 ellines to genos kai enas filos mas Voulgaros(Krasimir) pou menei stin ellada edw kai 10 xronia.
Anagastika gia na kanoume ligoteri diadromi tha pernagame apo ta Skopia kai tha mename ena vradi ekei gia ksekourasi(einai polles oi wres sto timoni)
Perito na sas pw pws sta sinora enw eixame oloi mas(ektws tou krasimir)kanadika diavatiria mias kai eimaste gennimenoi ekei…alla me ellinika onomata mas espasan ta neura me elenxous diakiologies…o enas na vrizei tin ellada stin glwssa tou(mas ta metefraze o Krasimir)kai na exoume liwsei sta gelia emeis kai toso na ekneurizetai o tipos sta sinora.
Sta Skopia to vradi pou vgikame gnwrisame kosmo se ena baraki tis Slavomakedonikis Prwteuousas i opws alliws thelei o kathenas na leei auti tin xwra…me eklpliksi diki mas alla oxi kai tou Krasimir.O Krasimir pou lete milouse voulgarika kai ton katalavainan aneta omws..mas eipe pws oi monadikes diafores sta voulgarika pou emathe sto dimotiko stin voulgaria kai se auta pou mila sto spiti me tous goneis tou einai pws merikes lekseis tis proferoun alliws…episis mathame pws slavomakedones kai voulgaroi exoun tous idious ethnikous irwes…kai pws oi neoi ekei pragmatika zoun se ena fantastiko kosmo pou tous exoun mathei sta sxoleia.Oi megaloi einai pio anektikoi…oi neoi omws borw na pw apo auta pou eida den mas sibathoun katholou..oxi pws pisteuw pws stin ellada oi neoi sibathoun ton ekei plithismo poli.Akousa me ekpliksi pws fisika o Megas aleksandros den itan ellin kai den milouse ellinika alla kati allo..kati allo pou oi kakoi ellines kataferan afou piran tin makedonia(tin eklepsan opws mas eipan me tous valkanikous polemous kai esvisan ola ta grammata ekeinis tis arxaias glwssas kai ta adikatestisan me ellinika).Ematha pws to 2013 opws eipan i sinthiki tou Voukourestiou tha liksei kai pws i makedonia tha entwthei ksana ma kala eipa kai giati na ta parete eseis auta ama liksei?Eipa i tourkia ta eixe prin auta ta edafi mazi me tin xwra sas…ara ola auta pane se autous?Moko oi slavomakedones.
Se katastaseis an o Megas itan ellinas pragmatika tha xaramiza to salio mou se themata pou den iparxei thema amfisvitisis(epina kai mia teleia bira Skopje…aporw giati den tin eksagoun na tin pinoume kai stin ellada..pragmatika paidia itan i pio wraia bira pou exw piei pote mou).
Egw tous eipa pws san nikos eimai apo tous metripatheis kai afou exete ena komati tis perioxis na tin exete tin leksi makedonia vre paidia alla prepei na valete kati brosta.E pws tha ginei…eseis na to monopwlite diladi?
To tragelafiko einai pws polla paidia ekei mathainoun ellinika giati einai kati san diavatirio na vreis douleia me toses ellinikes epixeiriseis na drastiripoiountai.Tous rwtisa poios thewroun filous stin perioxi?Kai me ekpliksi mou eipan esas!!Kai logiko na einai etsi…afou oi boulgaroi panta ithelan tin gh tous kai to 30% twn alvanw tis xwras tous koitaei poli pros Kosovo.Pantws apo auta pou mou pan to mono pou tos noiazei einai i katargisi tis visa gia na boroun na kanoun taksidia(H ellada tous zitaei konta sta 80 eurw visa gia 10 meres)
Episis emahta pws xiliades katoikoi tis FYROM exoun idi parei voulgariki ipokootita..akrivws opws ekane tosa xronia i Rwssia stin Notia Osetia.Opoios gennietai stin FYROM an to thelei ginetai automatws voulgaros mias kai i voulgaria thewrei tous Fyromianous Voulgarous.Twra kaipoios eklepse tous irwes komitatzides voulgarous tou antistixou makedonikou agwna opws exoume emeis ton Paulo Mela autoi exoun tous dikous tous.Kai kapoios klevei kai ton Mega Alexandro.
H oli fasi me fyromianous kai voulgarous mou thimizei tin istoria metaksi kroatwn kai servwn.Pou enw milane akrivws tin idia glwssa ma akrivws tin idia..oi men kroates eixan perasei stin diakaiodosia tou papa kai egina kathoikoi kai oi servoi eginan xristianoi apo to Byzntio.Episis oi Servoi itan gia polla xronia katw apo othomaniki kiriarxia enw oi Kroates katw apo Ougriki katwxi gia aiwnes mesa sta plaisia tis Austroougarias.Etsi eginan 2 diaforetika ethnoi.
Otan vgikame apo to baraki(eixa parkarei to amaksi mas,me ellinikes pinakides)ekei konta…kapoioi eixan riksei bogia sto pisw meros i opoia omws to eixe kapsei kiolas..ekei konta itan kati nearoi pou evrizan…fwnazan united macedonia kai tetoia alla ti fasaria na arxiseis sta limeria tous den tha eixe kanena noima allwste tha borouse na to eixe kanei o opoiosdipote kai tha tis trwgame episis itan para polloi mazemenoi.
Sikwthikame kai pigame sto ksenodoxeio…egw na exw pathei entwmetaksi ena terastio politismiko SOK me ola auta pou eixa akousei ekei pera kai na lew den ginetai na eimaste geitwnes kai na iparxei tetoio klima.
Telws pantwn ola ta ksexasa(kai ta 350 eurw zimias tou amaksiou)otan eftasa servia kai antikrisa poso wraies einai oi Serves kai poso latreuoun tous ellines kai mas lene kai aderfia(den exw idea giati…malon epeidi einai kai autoi orthodoksoi)den me eniakse allwste…teleio to EXTI festival sas to sinistw anepifilakta.
Alla gia na min exoume apo ta alla pali apofasisame na girisoume apo Voulgaria mesw Filipoupolis opou o Krasimirir mas pige stin giagia tou kai mas eskase sto fai.Panemorfi kai i voulgaria…xwres dipla mas kai pou den tis kseroume kala..poli kako auto