Δεκεμβριανά Παράλογα
Δεκ 8th, 2009 | Ναπολέων Λιναρδάτος| Κατηγορία: Ελλάδα |

Ένας άλλος ορισμός της παρακμής θα μπορούσε να είναι η αποδοχή του παράλογου ως μια θλιβερή μα αναπόφευκτη πραγματικότητα – ο παραλογισμός ως συστατικό στοιχείο του ελληνικού χαρακτήρα και κουλτούρας. Κάτι φυσιολογικό και σύνηθες, μια αμετάβλητη κατάσταση από την οποία δεν μπορούμε να απεμπλακούμε. Αυτή είναι ίσως η χειρότερη ζημιά που έχουμε υποστεί ως χώρα τις τελευταίες δεκαετίες – η αποδοχή του παράλογου ως αναπόφευκτου. Η ελληνική κοινωνία πυκνώνει με παράλογα για τα οποία καθημερινά εκπαιδευόμαστε να τα δεχόμαστε παθητικά.
«Δεν θα παραδώσουμε την Αθήνα στους βανδαλισμούς των περιθωριακών ομάδων» δήλωσε ο υπουργός Δημόσιας Τάξης κ. Χρυσοχοΐδης. Μπορεί οι ομάδες αυτές να είναι περιθωριακές αλλά η ‘λογική’ πάνω στην οποία βασίζονται δεν είναι καθόλου περιθωριακή. Είναι η ίδια λογική που επέτρεψε στο ΚΚΕ πριν από μερικές μέρες να απαγορεύσει ένα διάλογο που δεν ήταν της αρεσκείας του. Είναι η ίδια ‘λογική’ που επιτρέπει σε χιλιάδες Έλληνες να χτίζουν μέσα σε δάση. Είναι η “λογική” που σου επιτρέπει να κάνεις ότι θέλεις όποτε το θέλεις επειδή εσύ κρίνεις είναι για το προσωπικό σου ή το κοινωνικό συμφέρον, ανεξάρτητα από ότι λέει ό νόμος, ή κοινή λογική ή ο στοιχειώδες σεβασμός στα δικαιώματα των συμπολιτών σου.
Αναρχικοί από διάφορες χώρες κατέφθασαν στην Ελλάδα παρασυρόμενοι από τις διαφημίσεις του ΕΟΤ “Ζήσε τον αριστερό σου Μύθο στην Ελλάδα.” Μαζί με τους ομότιμους ιθαγενείς έδωσαν μια κυριολεκτική χροιά σε φράσεις του τύπου “πόλη του φωτός.” Διαβάζοντας μια ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ προς στιγμή νόμιζα ότι τα πράγματα είχαν αλλάξει. Κατηγορούσε η ανακοίνωση αυτούς που εισέβαλαν «στο Δημαρχείο Κερατσινίου χωρίς άδεια της αρχής.» Δυστυχώς εννοούσε τις αστυνομικές δυνάμεις που εισέβαλαν για να σταματήσουν την παράνομη κατοχή του δημαρχιακού μεγάρου από αριστεριστές. Ίσως ο ΣΥΡΙΖΑ να ζήταγε την επέμβαση της αστυνομίας αν την κατάληψη την έκαναν στελέχη της ανανεωτικής πτέρυγας.
Συνεχίζει η ανακοίνωση «Η βεντέτα του Χρυσοχοΐδη με τους αναρχικούς και η στρατικοποίηση της αντιπαράθεσης, εγκυμονεί κινδύνους για την πολιτική έκφραση και διαμαρτυρία. Καλούμε την κυβέρνηση να επέμβει άμεσα στο σχεδιασμό της ανεξέλεγκτης καταστολής που εφαρμόζει ο υπουργός της.»
Μετάφραση: Τα δικά μας παιδιά προβαίνουν σε μια σειρά βίαιων και παράνομων πράξεων. Εάν η αστυνομία επέμβει αυτό θα οδηγήσει σε κλιμάκωση της σύγκρουσης.
Λογική: Τα δικά μας παιδιά έχουν δικαίωμα να προβαίνουν σε μια σειρά βίαιων και παράνομων πράξεων. Η μόνη ουσιαστική απάντηση σε αυτή τη βία μπορεί να είναι μια συνθηκολόγηση από μέρους του κράτους και η αποδοχή του των όποιων αιτημάτων από τους αριστεριστές.
Είναι κάπως η ίδια λογική που χρησιμοποιούν οι Ισλαμιστές όταν απειλούν ότι θα χρησιμοποιήσουν βία εναντίων όλων όσων τους κατηγορούν ότι χρησιμοποιούν βία.
Η αριστερά βέβαια στην Ελλάδα δεν είναι ένα κίνημα των λόγων αλλά κυρίως των πράξεων. Μέχρι την Κυριακή το βράδυ είχαμε: «16 τραυματίες αστυνομικοί είναι 10 των ΜΑΤ, 5 της ομάδας ΔΕΛΤΑ, και μία αστυνόμος η οποία δέχθηκε πέτρα στο κεφάλι κατά τις άγριες συμπλοκές στην Πλατεία Συντάγματος. Σοβαρότερα είναι δύο άνδρες της ομάδας ΔΕΛΤΑ, τους οποίους ομάδα νεαρών έριξε από τη μοτοσικλέτα τους στην οδό Όθωνος, τους έβγαλε τα κράνη και τους χτύπησε με λοστούς στο κεφάλι.» Ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών Χρήστος Κίττας «νοσηλεύεται στην Εντατική του Ιπποκρατείου. Ο εκπρόσωπος του νοσοκομείου ανακοίνωσε ότι ο πρύτανης είχε χτύπημα στο κεφάλι, υπέστη ήπιας μορφής διάσειση και ήπιας μορφής καρδιακό επεισόδιο.» Το πανεπιστημιακό άσυλο συμβάλει στην…διάσειση των ιδεών.
Εν τω μεταξύ η «ΑΔΕΔΥ και ΟΛΜΕ έχουν κηρύξει τρίωρη στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι» με αφορμή την επέτειο από το θάνατο του 16χρονου. Μένει τώρα να δούμε πότε η ΑΔΕΔΥ και η ΟΛΜΕ θα κάνουν στάσεις εργασίας και πορείες για τους τραυματίες αστυνομικούς και καθηγητές. Αν ο τραυματισμός δεν είναι αρκετός για την ΑΔΕΔΥ και την ΟΛΜΕ υπάρχουν και δολοφονημένοι αστυνομικοί στο παρελθόν που θα μπορούσαν να γίνουν η αιτία για τέτοιες κινητοποιήσεις. Και οι καθηγητές και οι αστυνομικοί είναι δημόσιοι λειτουργοί αλλά δυστυχώς για τους συνδικαλιστές δεν είναι τα ενδεδειγμένα θύματα.
Το κατάλληλο θύμα είναι αυτό του οποίου ο θύτης πληροί τις προϋποθέσεις. Πρέπει να ανήκει στις κλασικές κατηγορίες των κακών που με αυτές έχει εμποτιστεί ο ελληνικός νους απο την μεταπολίτευση και μετά. Έτσι μεγάλη κυριακάτικη εφημερίδα που έχει δώσει μεγάλη δημοσιότητα στην υπόθεση Γρηγορόπουλου είναι η ίδια εφημερίδα που φιλοξενεί στις σελίδες της άρθρα μέλους της 17Ν. Ασυνέπεια; υποκρισία; σίγουρα ναι, αλλά ο παραλογισμός είναι εδώ για να μείνει.
Πρόσφατο άρθρο του Αλέξη Τσίπρα για τα γεγονότα του προηγούμενου Δεκέμβρη είχε το τίτλο “Ποιος φοβάται τους Δεκέμβρηδες;” Καταρχήν ο πρύτανης κ. Κίττας. Δεν μετανιώνει ο κ. Τσίπρας για την «σκληρή μάχη αρχών που δώσαμε απέναντι σε ολόκληρο το πολιτικό και μιντιακό κατεστημένο.» Για να μπορούσε να μετανοιώσει ο κ. Τσίπρας για όλα αυτά που έκανε και δεν έκανε το περσινό Δεκέμβρη θα έπρεπε να έχει μια συνείδηση που να είναι κάτι περισσότερο από το άθροισμα των ξύλινων αριστερών σλόγκαν που συνεχώς αναμασά.
Πράγματι, ένας καλύτερος κόσμος είναι εφικτός και δεν έχει καμία σχέση με τις φαντασιώσεις του κ. Τσίπρα.
Ναπολέων Λιναρδάτος
In Greece, as I have made it clear, time and again, we all understand and practise unlimited and uncontrollable freedom. Liberty, nonetheless, was abolished by the proxenete of the Nation.
Για όλα τα δεινά της Πατρίδας υπεύθυνος είναι η ΜΑΣΤΡΟΠΟΣ οικογένεια Παπανδρέου.
Ένας άλλος ορισμός της παρακμής θα μπορούσε να είναι η αποδοχή του παράλογου ως μια θλιβερή μα αναπόφευκτη πραγματικότητα
ΔΕΝ ελιναι το παράλογον, κύριε Λιναρδάτο, πλανάσθε. Είναι intellectual fraudulence!
η ΑΔΕΔΥ και η ΟΛΜΕ θα κάνουν στάσεις εργασίας και πορείες για τους τραυματίες αστυνομικούς όταν και οι αστυνομικοί σταματήσουν να ξεφτιλίζουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, να βασανίζουν και να δολοφονούν. Δεν σας παίρνει κύριε Λιναρδάτε να βάλετε στη ζυγαρια τους αστυνομικούς και τους πολίτες. Οι τελευταίοι εχουν υποφέρει και υποφέρουν πολύ περισσότερο.
Πράγματι ένας καλύτερος κόσμος είναι εφικτός…αυτός όμως δεν έχει καμία σχέση με τις φαντασιώσεις των δεξιών ,ακροδεξιών και νεοφιλελεύθερων θαυμαστών της κρατικής καταστολής, του φακελώματος εκατοντάδων πολιτών, των προληπτικών συλλήψεων, των συλλήψεων ακόμη και 12χρονων παιδιών και της παραβίασης του Συντάγματος από αυτούς που υποτίθεται ότι το προστατεύουν
Αγαπητέ φίλε alex. η ΑΔΕΔΥ και η ΟΛΜΕ σε ένα καλύτερο κόσμο δεν θα γενίκευε την αυθαιρεσία και τις έκνομες πράξεις μιας μερίδας αστυνομικών. Έχετε εσείς καμία απόδειξη πως οι αστυνομικοι πού δέχτηκαν επίθεση έκαναν κάποια έκνομη πράξη, βασάνισαν ή δολοφόνησαν κάποιον? Γιατί να μην τους βάλουμε στην ίδια ζυγαρία? Δεν είναι Έλληνες? Δεν υποφέρουν αυτοί? Αυτό δεν είναι ρατσισμός?
Ο κόσμος θα είναι καλύτερος όταν άνθρωποι σαν τους ακροδεξιούς και εσάς ανοίξουν τα μάτια τους. Μακριά από τα άκρα, τις ταμπέλες, τις κραυγές. Η Ελλάδα χωρίζεται σε δυο άκρα και δεν βοηθάτε καθόλου όταν ακολουθείτε το ένα άκρο.
Εξαιρετικό άρθρο κ. Λιναδράτε.
φίλε Γιάννη,
Επιθέσεις σαν κι αυτή που δέχτηκε η κοπέλα αστυνομικός στα Εξάρχεια τις καταδικάζω. Δυστυχώς όμως δεν είναι μια μερίδα μονο των αστυνομικών, όπως λες. Το φαινόμενο των “‘έκνομων αστυνομικών” είναι ιδαίτερα διαδεδομένο, όπως επισης και αυτό της ατιμωρησίας τους. Φυσικά και δεν έχω κάποια απόδειξη, παρά μόνο αυτό που βλέπω με τα μάτια μου. Και όταν βλέπω ένα δίμετρο σιδερόφρακτο να βρίζει χυδαία ένα ανηλικο κοριτσάκι, να πουλάει μούρη και τσαμπουκά ακόμα και όταν δεν απειλείται, να έχει προκλητική συμπεριφορά, να κουβεντιάζει σαν φιλαράκια με τους ακροδεξιούς της χρυσής αυγής, στους οποίους και επιτρέπει να εφορμούν κατά διαδηλωτών μέσα από τις γραμμές του, τότε με συγχωρείς αλλά δεν μου περισσεύει και πολύ συμπάθεια γι’ αυτόν. Όταν μίλησα για ζυγαριά, εννούσα ότι εάν τους βάζαμε σε ζυγαριά “κακοποίησης”, αυτή θα έγερνε κατά πολύ περισσότερο προς τη κακοποίηση του πολίτη. Δεν υπαινίχθηκα ότι δεν είναι έλληνες ούτε ότι δεν υποφέρουν. Δεν ακολουθώ κανένα άκρο. Απλά απαιτώ να γίνονται σεβαστα τα ατομικά και ανθρώπινα δικαιώματά μου από αυτούς που έχουν ορκιστεί να τα προστατέψουν, χωρίς να με σαπίζουν στο ξυλο, χωρίς να με φακελώνουν και χωρίς να με πνίγουν στα χημικά επειδή κάποιος πέταξε ένα μανταρίνι ή έστω μια μολότωφ. Τέλος, που το είδες το εξαίρετο άρθρο? Είναι απλά μια χυδαία επίθεση κατά της αριστεράς, παράλληλα με ένα ύμνο στον ταλαίπωρο και φτωχό αστυνομικό, χωρίς καμία κουβέντα ή απολογισμό έστω των τραυματιών και των θυμάτων της άλλης πλευράς. Όταν ολόκληρη η αριστερα και οι διάφορες συνιστώσες της έχουν επανειλημένα αποκηρύξει και καταδικάσει τη βία, τόσο στη βουλή όσο και στα κανάλια, το να να έρχεται ο κ. Λιναρδάτος και να καταλογίζει τους τραυματισμούς των αστυνομικών στην αριστερά σαν άλλος καρατζαφέρης, είναι κάτι που δεν το δέχομαι και σε αυτό αντιδρώ. Τέλος, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιες φαντασιώσεις μιλάει. Θα σε συμβούλευα να διαβάσεις το άρθρο του Τσίπρα και να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα. Μπορεί να συμφωνήσεις ή να διαφωνήσεις μαζί του αλλά σίγουρα δεν μπορείς να τον κατηγορήσεις για φαντασίωση. Ποια είναι η θέση του άρθρου αυτού? Ότι “Είναι προφανές ότι αυτή η παράλογη και ωμή δολοφονία ήταν η σπίθα. Το εύφλεκτο υλικό ήταν τα συσσωρευμένα αδιέξοδα της νέας γενιάς. Αδιέξοδα γνωστά και ομολογημένα….Ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν η μόνη πολιτική δύναμη που υπερασπίστηκε, χωρίς να λογαριάσει το κόστος, το δίκαιο και τα αίτια αυτής της εξέγερσης. Και το πλήρωσε. Πολύ γρήγορα η δημόσια συζήτηση σταμάτησε να επικεντρώνεται στα εύφλεκτα υλικά και εστιάστηκε στα αποκαΐδια. Και όσοι τολμήσαμε να εστιάσουμε στον ορθό λόγο μετατραπήκαμε σε ηθικούς αυτουργούς του εμπρησμού. ” Με δυο λόγια, ότι η εξέγερση αυτή ήταν πολύ περισσότερο μαζική, και δεν ήταν οι γνωστοί-άγνωστοι 200 κουκουλοφόροι, ότι είχε βαθύτερα αίτια, ότι άμεσα σταματήσαμε να τα αναζητούμε και επικεντρωθήκαμε στις βιτρίνες και ότι επειδή ο Συν συνέχισε να πιέζει προς την αναζήτηση των αιτιών, γρήγορα κατηγορήθηκε απο το σύνολο των ΜΜΕ και του πολιτικού κόσμου ως ηθικοί αυτουργοί των κουκουλοφόρων. Μπορεί πράγματι να συμφωνείς ή να διαφωνείς με αυτή την ανάλυση αλλά σίγουρα δεν μπορείς να μιλάς για φαντασιώσεις. Με δυο λόγια, “τα άκρα, τις ταμπέλες και τις κραυγές” τα είδα περισσότερο στο άρθρο του κ. Λιναρδάτου και λιγότερο σε αυτό του κ. Τσίπρα ή στο δικό μου σχόλιο – even if I say so myself! 🙂
Εν τω μεταξύ η «ΑΔΕΔΥ και ΟΛΜΕ έχουν κηρύξει τρίωρη στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι» με αφορμή την επέτειο από το θάνατο του 16χρονου.
ευκαιρια για κοπροσκυλισμο το λεω εγω, απο αλητες και σιτιζομενους απο τον παραγωγικο πολιτη κοπριτες. Τωρα τα αλλα τα ΣΥριζαιικα καποιων, αναξια σχολιασμου. Παντου υπαρχουν χρησιμοι ηλιθιοι
Και περα απο χρησιμους ηλιθιους που υποστηριζουν τα Τσιπρικα, υπαρχουν και οι συνειδητοι εγκληματιες που συμμετεχουν στους τραμπουκισμους.
Προς τον κυριο Λιναρδατο
Θελω να επισημανω καποιες ανακριβειες που αναφερονται στο αρθρο σας.Πρωτα πρωτα μιλατε για αναρχικους που ηρθαν στη χωρα μας απο το εξωτερικο.Προφανως αυτο το ακουσατε απο επισημα και ανεπισημα χειλη στα ΜΜΕ ομως κατα ποσον αυτο ισχυει?Δεν αποδειχθηκε πουθενα οτι υπηρχε οργανωμενο σχεδιο να συγκεντρωθουν αναρχικοι απο αλλες χωρες και να προκαλεσουν καταστροφες.Και συν τοις αλλοις κυριε Λιναρδατε οποιος σκεφτεται λογικα δεν μπορει να δεχτει αυτα τα σεναρια που για να χρησιμοποιησω εναν παραλληλισμο σας μοιαζουν με τα σεναρια περι τρομοκρατικων χτυπηματων στις ΗΠΑ που ως εκ θαυματος παντα οι καλες μυστικες υπηρεσιες της δημοκρατικης υποδειγματικης αυτης χωρας αποτρεπουν παντα τελευταια στιγμη.Δευτερον αναφερεστε στο περιστατικο του κ.Κιττα και συμφωνω μαζι σας πως ακομη και λιγο να χτυπηθηκε τελικα ειναι μια αποτροπαια ηθικα πραξη.Επισης γραψατε για τον τραυματισμο των αστυνομικων.Δεν γραψατε ομως για τον τραυματισμο διαδηλωτων πολλες φορες αδικαιολογητα οπως αυτος της γυναικας στην Πλατεια Συνταγματος απο μοτοσικλετιστη της ομαδας Ζ.Δεν συμφωνω ουτε εγω με τον τραυματισμο των αστυνομικων και αν αφησα να εννοηθει αυτο οφειλω να αποτρεψω αυτην την παρεξηγηση,αυτο ομως που θελω να γραψω ειναι πως σε μια τοσο δυσαρεστη κατασταση με οδομαχιες κλπ ειναι ευνοητοι οι τραυματισμοι μερικες φορες ατομων και απο τις δυο πλευρες.Τωρα αναφυεται το ζητημα ποια θα πρεπει να ειναι η σταση μας.Εγω σας λεω κυριε Λιναρδατε και εδω ειναι μια ακομη ενσταση του γραφοντος πως δεν υπηρξε καποιο κομμα που ειπε δειρτε τους αστυνομικους.Ειναι ανακριβες θεωρω να κατηγορειτε καποια κομματα οτι ειναι επιλεκτικα στις διαμαρτυριες τους.Οσ τοχος της διαδηλωσης ειτε συμφωνει ειτε οχι καποιος με τα αιτηματα που διατυπωθηκαν δεν αφορυσε αμεσα το περιστατικο της δολοφονιας του Αλεξη αλλα ειχε γενικοτερο προσανατολισμο.Για αυτο θεωρω ειναι ακαιρο να κατηγορειτε καποιους οτι δεν διαδηλωσαν για τραυματιες αστυνομικους.Και τελειωνω το μακροσκελες αυτο σχολιο γραφοντας πως οι αποψεις αυτες ειναι καθαρα προσωπικες,δεν εκφραζουν καποιο κομμα και αναλαμβανω την ευθυνη για την διατυπωση τους. Οφειλω μια συγγνωμη αν το σχολιο μου ηταν ιδιαιτερα μακροσκελες.
Πυρομανία σλαβοσπορη! Η θέα Μόκος τους έλεγε μα καιν δασοι να κάνουν αγρούς. Ο χαρακτηριστικός μαζοχισμός τον Σλάβων τους οδηγεί στη αυτοκαταστροφή. Η αστική νοοτροπία είναι ρίζα ελληνικού ΠΌΛΙ-τισμού – οι λάτρες του χωριάτικου είναι σλάβοσπόροι καταπατητές. Σε κάθε ελληνορθόδοξη εκκλησία Αμερικής υπαρχή το βιβλίο Βυζαντινή κοινοπλουτεία Ομβολενσκη όποια λέγει ακόμη στη Πελοπόννησο υπάρχουν Σλάβοι. Αλλόσποροι χρειάζονται Δημοτική διότι τα αρρωστημένα τους λαρύγγια δεν ειναι ικανά να ομηλουν Ελληνιστά. Μονό Σλάβοι μπορούν να φέρονται έτσι. Πρέπει αυτούς να βάλουμε πυρκαγιά. (Οι Σλάβοι ισχυρίζονται οτι ελληνες αυτοκαταστράφησαν με βρεφοκτονίες και εκτρώσεις και μονο σλαβοι μενουν στην ελλαδα!) Νερουλάκι μου, πες την σούβλα πυρετό στη φτέρνα και να ξαναβαλη τον πιτοκόθορο στο σιρταρι. Ζητωτές Παλαμά πρόδοσαν Ελληνισμό στον σλαβομονγολισμό με ανατολίτηκη δεισιδαιμονία ησυχασμο και έσφαξαν αριστοκρατία Θεσσαλονίκης να ιδρυσουν οβσηνα σλαβοκουμουνιάς! Εστησαν σπιούνο σφετεριστή Καντακουζινό με σλαβομονγολικά στρατεύματα, αξανοίγοντας θηρες δια τουρκοκρατία. Τοήνβης έδειξε ότι η Ζηλωτή φορολογία έπιεσε αγρότες Μικράς Ασίας να ασπασθούν τους Τούρκους.
Bλέπετε, κυρίες και κύριοι, ότι ενώ η Ελληνική γλώσσα είναι πλουσιότατη, στο χωρίον “ελευθερία” διαθέτει ΜΟΝΟ περιφράσεις. Οι Αγγλοσάξονες όμως έχουν ΔΥΟ DISTINCT λέξεις/έννοιες, FREEDOM και LIBERTY!!!!!!
H ΜΕΓΙΣΤΗ και ΕΙΔΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΟΡΑ.
@ alex Δεκεμβρίου 8th, 2009 4:06 μμ :
Εάν ψάχνετε τις αιτίες τις “εξέγερσης” δείτε:
http://e-roosters.blogspot.com/2008/12/kristallnacht.html
@ marios Δεκεμβρίου 8th, 2009 11:22 μμ :
1) Έθνος 8/12/09
“Μεταξύ των 784 ατόμων που προσήχθησαν κατά τη διάρκεια των διαδηλώσεων το Σαββατοκύριακο που πέρασε, οι 59 ήταν αλλοδαποί διαφόρων εθνικοτήτων (Ισπανοί, Φινλανδοί, Ουκρανοί, Βούλγαροι, Βρετανοί κ.λπ.), ενώ άλλοι εννέα αλλοδαποί βρίσκονται ανάμεσα στους συλληφθέντες στα προχθεσινά επεισόδια στην πρωτεύουσα.”
2) ΑΔΕΔΥ & ΟΛΜΕ είναι προκλητικά επιλεκτικοί στο ποιους αποφασίζουν να υπερασπιστούν. Φανταστείτε εργαζόμενοι στην επιθεώρηση εργασίας να δέχονταν τα τελευταία χρόνια συνεχείς επιθέσεις – και πολλές εξ αυτών τρομοκρατικές – τι θα έκαναν ΑΔΕΔΥ & ΟΛΜΕ, θα ήταν τουλάχιστον κάθε μέρα στους δρόμους. Όταν όμως αστυνομικά τμήματα δέχονται επιθέσεις, όταν αστυνομικοί πεθαίνουν από τις σφαίρες τρομοκρατών, τότε δεν κάνουν τίποτα.
Ο πρύτανης μετά το λυντσάρισμα από 200 άτομα και με ανοιγμένο το κεφάλι από λοστό…
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1203646
αστυνομικοί που υποφέρουν από τη δράση των κουκουλοφόρων…
http://www.tvxs.gr/v27910
αλλά δεν βαριέσαι, είναι πολλά τα λεφτά Ναπολέων (και τα συμφέροντα και τα πάρε-δώσε) για να μάθουμε από τα ΜΜΕ την αλήθεια!
Αλήθεια παρουσία ποιου Εισαγγελέα έγινε το ντου σε Ρεσάλτο (τη γιάφκα με την ταμπέλα εννοώ) και Δημαρχείο;;; δεν ξέρω καν αν επιτρέπετε να μάθουμε το όνομα του;
τις αιτίες της εξέγερσης τις γνωρίζω πολύ καλά και τέλος πάντως τα περί krystallnacht είναι τουλάχιστον ατυχή.
θαυμάστε και κουκουλοφόρους μπάτσους…
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=8810837
“Ομως ακόμα και τον κυρ Καρατζαφέρη υπερέβαλε ο κ. Χρυσοχοΐδης, όστις διεπίστωσε ότι τα μπουκάλια μπύρας είναι ύποπτα διότι μπορούν να γίνουν μολότωφ!!! Αμετροεπής και μεγαληγορικός ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη και Προαγωγής των Προσαγωγών -ων μες στο μυαλό του ουκ έστιν αριθμός- έχει πάρει τέτοια φόρα ώστε να περιφέρεται στα κανάλια και να δηλώνει ότι απέτρεψε μια «νέα Νύχτα των Κρυστάλλων»!! Θα μπορούσε κανείς να του αναγνωρίσει την Υβριν, αν δεν του αναγνώριζε το ακαταλόγιστο που η μέθη της υπεροψίας χαρίζει. ” – Ναυτίλος
“Προσαγωγές υπόπτων -με βάση την εμφάνιση και τις πληροφορίες των χαφιέδων- γίνονται μόνο σε ολοκληρωτικά καθεστώτα… Εισβολή σε νεανικά στέκια και κατασκευή ενόχων με βάση αστεία ευρήματα που χαρακτηρίζονται οπλοστάσιο, γίνονται μόνο από αντιδραστικές, παλαιοδεξιάς κοπής εξουσίες… Επίκληση τρομακτικών γεγονότων του παρελθόντος («Νύχτα των Κρυστάλλων») για να δικαιολογηθεί το όργιο των προσαγωγών, δεν συνιστά απλώς ατυχή αναλογία, αλλά αποκαλύπτει ασυγχώρητη άγνοια, επηρμένη ελαφρότητα και επικίνδυνη -για τη Δημοκρατία- νοοτροπία (…Κατά τα λοιπά, ο κ. Χρυσοχοΐδης, κορυφαία αράχνη στον συστημικό ιστό, θεωρείται πετυχημένος υπουργός) ” Ο τύπος των ήλων
Kυριε Λιναρδατο θα επιμεινω σε αυτο που εγραψα πρωτυτερα πως δεν αποτελουν τεκμηριο ρεπορταζ εφημεριδων και καναλιων για την υποστηριξη της αποψης πως στα επεισοδια αυτα ηταν και αναρχικοι απο αλλες χωρες οι οποιοι οργανωμενα και σε συντονισμο με ντοπιους ειχαν ερθει με σκοπο να προκαλεσουν επεισοδια.Βεβαιως εχετε το ελαφρυντικο οτι εφοσον θελετε να γραψετε ενα αρθρο θα πρεπει να λαβετε υποψη σας καποιες πηγες και τα ΜΜΕ αποτελουν καποιες απο αυτες.Απο την αλλη το Εθνος(το οποιο υποθετω σε διαφορετικη περιπτωση δεν θα το θεωρουσατε αξιοπιστο)και καθε εφημεριδα δεν ειναι Ευαγγελιο.
Δευτερον κυριε Λιναρδατο,οσον αφορα την ΑΔΕΔΥ και την ΟΛΜΕ ειναι συνδικαλιστικες οργανωσεις.Αυτο σημαινει πως η πλειοψηφια στα συλλογικα τους οργανα λαμβανεται με την αρχη της πλειοψηφιας.Συν τοις αλλοις ειναι λανθασμενος ο παραλληλισμος ενος εργαζομενου που υφισταται την εργοδοτικη τρομοκρατια και ενος αστυνομικου ο οποιος δεχεται τρομοκρατικη αντιμετωπιση.Δεν υπονοω πως ο αστυνομικος πρεπει να χτυπηθει αλλα απο πολιτικη αποψη και μονο τα δυο αυτα χτυπηματα ειναι διαφορετικα και συνεπως διαφορετικη ειναι και η αντιμετωπιση τους.Στην πρωτη περιπτωση εχουμε ενα θυμα της κρατικης αυθαιρεσιας η της αυθαιρεσιας της καπιταλιστικης εργοδοσιας,στη δευτερη εχουμε χτυπημα μιας ομαδας η οποια εχει ασαφη κινητρα και προελευση μπορει δε να δρα προβοκατορικα.Αρα στην πρωτη περιπτωση ενδεικνυνται οι διαδηλωσεις στη δευτερη η ιδεολογικη απομονωση.
Και θελω να μου επιτραπει και ενα σχολιο στο αρθρο που παραθεσατε.Επειδη δεν το ειχα διαβασει και επειδη θεωρω οτι το αρθρο αυτο αλλα και εκεινο που γραψατε χτες εχουν αμεση σχεση το ενα με το αλλο θελω να προβω σε αυτην την κινηση.Το παλιοτερο σας αρθρο μου γεννησε εντονο προβληματισμο οσον αφορα τις αντιφασεις που αυτο εμπεριειχε.Πρωτον γραφετε πως η νεολαια το Δεκεμβρη του 2008 δεν εξεγερθηκε αλλα λιγο πιο κατω μιλατε για ξεσπασμα της νεολαιας που προκαλειται απο την πτωχευση του υπαρχοντος οικονομικου μοντελου,ημι-σοσιαλιστικου οπως λετε.Μιλατε για μια νεολαια συντηρητικη που ομως “ξεσπαει”Μιλατε για μια γενια που ζει παρασιτικα εις βαρος του κρατους την ιδια γενια ομως την χαρακτηριζεται σε αλλο μερος του κειμενου σας ως νοικοκυραιους που εργαζονται σκληρα και στηριζουν την αναπτυξη της χωρας μας.
Και καποιες αλλες ενστασεις πανω σε αυτο το σχολιο.Πρωτον πως οριζονται οι νοικοκυραιοι?Εχω τη υπονοια και διορθωστε με αν κανω λαθος οτι εσεις συμπεριλαμβανετε στους νοικοκυραιους τους ιδιαιτερα πληγενετες οικονομικα απο τα επεισοδια μεγαλοεπειχηρηματιες της Ερμου.Π.χ τους ιδιοκτητες των τραπεζων,των πολυκαταστηματων των GOODYS κτλ.
Δευτερον αν θυμαστε καλα τα ΜΜΕ και περσι αλλα ιδιαιτερα φετος εστιαζαν στους βαναδαλισμους και ειχαν στησει ενα κλιμα τρομουστεριας στον κοσμο.Την στηριξη των ΜΜΕ στους διαδηλωτες που την ειδατε λοιπον?
Kαι κατι που ξεχασα αναφορικα με το αρθρο που γραψατε περσι.Αν υπαρχει ενα σημειο στο οποιο συμφωνω μαζι σας ειναι αυτο που γραφετε σε καποια αποστροφη του κειμενου σας πως εν τελει το σκηνικο που εκτυλιχθηκε το Δεκεμβρη του 2008 θα μπορουσε να δρασει ευγερτικα για το συστημα.Τελικα αυτο συνεβη.Η οπτικη σας γωνια βαση της οποιας διατυπωνετε αυτηνν την αποψη διαφερει βεβαια απο τη δικη μου,σαν διατυπωση ομως και μονο δεν μπορω να μην τη δεχτω.Συγγνωμη,τελος απο οποιαδηποτε και οποιοδηποτε αν εκανα καταχρηση του χωρου με το να γραψω τρια απανωτα σχολια.
Τhe bottom line:
O κλασσικός, ειλικρινής/πραγματικός, σοσιαλισμός θεωρεί locum classicum την βιομηχανία/παραγωγήν και δευτερευόντως την Παιδείαν, την μόνη τελικά οδόν κοινωνικο-οικονομικής ανόδου των ευρύτερων μαζών. Ο καταναλωτισμός, από την άλλη, υπήρξε ιστορικά locus classicus του καπιταλισμού.
Σε μιά χώρα βερμπαλιστών extraordinaire και ΑΚΡΑΙΦΝΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ, δηλαδή την Ελλάδα, οι ΟΡΟΙ ανεστράφησαν. Οι “κομμουνιστές”/”σοσιαλιστές” ΖΗΤΟΥΝ κατανάλωση ΚΑΙ ΑΠΟΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της ΠΑΙΔΕΙΑΣ και οι φιλελεύθεροι ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΝ και ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΝ του ανθρώπινου δυναμικού βάσει της παραγωγής του.
ΟΣΟ για τον ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ σας, κύριε Τσούκα, είναι ΚΑΙ αυτός σαχλεπίσαχλος και επιφανειακός. Είναι μιά υπόθεση επιπέδου “Ολυμπιακός vs. Παναθηναϊκος”. ΟΥΔΕΜΙΑ διαφορά μεταξύ τους. Να μασουλάνε ΑΚΟΠΩΣ θέλουν ΚΑΙ οι μεν ΚΑΙ οι δε.
ΚΑΙ με τις λέξεις ΑΠΑΤΗ και ΑΠΑΤΕΩΝ δεν αναφέρομαι σε αυτούς που κλέβουν ή μόνο σε αυτούς. Αναφέρομαι ΚΥΡΙΩΣ στα INTELLECTUAL FRAUDS της αριστεράς που ΚΑΤΑΡΡΑΚΩΣΑΝ ακόμα και την διαλεκτική.
Συγγνώμη!!!! Το #19 σχόλιο τόγραψα για αλλού, please delete!
Ευχαριστουμε κυριε Χασαπογιαννη για τα θερμα σας λογια που εξυψωνουν τη διαλεκτικη σε ενα ανωτερο επιπεδο στο οποιο δεν μπορουμε εμεις οι κοινοι θνητοι να σας ακολουθησουμε.
Σε μιάν δε χώρα όπου τα ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ αγαθά (ΥΓΕΙΑ και ΠΑΙΔΕΙΑ) και η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ (cause celebre του Σοσιαλισμού) είναι σε πρωτόγονη κατάσταση, βλέπουμε την Αριστερά να ζητάει παράδες, δηλαδή αγαθά σε ΑΤΟΜΙΚΟ επίπεδο, για τον ήδη ζάπλουτον λαουτζίκο.
ΚΑΙ, από την άλλη, να δίνει ΑΠΑΝΩΤΑ χτυπήματα ΕΝΑΝΤΙΟΝ της ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Ο ευρύτερος Λαός τελικά είναι το μεγαλύτερο ΘΥΜΑ της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, διότι των αστών και πλουσίων τα παιδιά, ήδη, ΔΕΝ σπουδάζουν στην Ελλάδα, αλλά στας Αμερικάς.
ΔΕΝ έχω ξαναδεί Αριστερά, οπουδήποτε στο Κόσμο, να ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΩΜΑ και ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ εναντίον των ΜΑΖΩΝ τα συμφέροντα των οποίων, υποτίθεται, υποστηρίζει.
Οφείλουμε ως Κοινωνία των Πολιτών να ΑΠΟΔΟΜΗΣΟΥΜΕ τους ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ της Αριστεράς και τους ΚΟΙΝΟΥΣ ΠΟΙΝΙΚΟΥΣ και ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ του ΠΑΣΟΚ
(σχόλιο 11) Ας μην παραγνωρίζουμε την “φιλοσοφημένη σοφιστεία” των Αρχαίων – απο αυτούς κληρονομήσαμε και την μοναδική σε γλώσσα λέξη “ΤΙΜΗ”……. με διττή έννοια…….
– Επί του θέματος,
Εχω παρατηρήσει οτι όλοι οι αστυνομικοί είναι καθάρματα, βασανιστές και φασίστες, και ολοι οι συλλαμβανόμενοι είναι τυχαίοι περαστικοί, συλλέκτες φυαλλών, και αθώα “παιδιά”.
Κάνω κάπου λάθος ???????
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Μου άρεσε δε ο ισχυρισμός ενός αλητηρίου πατέρα των αλητηρίων εχθρών της Δημοκρατίας συλληφθέντων στην Γιάφκα του Κερατσινίου ότι “τα παιδιά μάζευαν μπουκάλια μπύρας για ανακύκλωση!!!”
Από την Μητρόπολη των Ηνωμένων Εθνών και της χώρας των Ελευθέρων Ανθρώπων, κυρίες και κύριοι, καλό απόγευμα
Xoris sxolia gia Linardato
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=85717&cid=4
Εδώ βλέπουμε τον σοβαρά τραυματισμένο πρύτανη να βγαίνει από την πρυτανεία Οι τρύπες από τις σφαίρες, τα εγκαύματα και οι πληγές από τα βασανιστήρια είναι εμφανείς
http://www.demotix.com/sites/default/files/imagecache/large_652x488_scaled/photos/196092.jpg
Κάθε μέρα υπάρχουν δεκάδες κλήσεις για εισαγωγή στην εντατική και στα κοινά κρεββάτια υπάρχουν εκατοντάδες διασωληνωμένοι που περιμένου να βρουν κρεββάτι Ο πρύτανης που ΔΕΝ δάρθηκε από κανέναν μπήκε στην ΜΕΘ “προληπτικά” για μια μέρα για κολπική μαρμαρυγή Όπως δεν γίνεται πουθενά στον κόσμο Αυτό λέγεται δολοφονική επίθεση εναντίον νοσηλευόμενου που έχει πραγματικά ανάγκη νοσηλείας Κόφτε τα πολλά ψέμματα και Λιναρδάτο πέτα το άρθρο σου στα σκουπίδια αφού πρώτα μαθαίνουμε τα γεγονότα και μετά μιλάμε Ζήτα συγγνώμη από τον 25χρονο και την οικογένειά του που πέθανε γιατί δεν μπορούσε να βρει κρεββάτι σε κανονική ΜΕΘ του το είχε καβατζώσει ο πρύτανης με fake τραυματισμό
Πάρε έναν πραγματικό τραυματισμό και όχι μούφα
“Σταθερή παραμένει η κατάσταση της Αγγ. Κουτσουμπού. Υποβλήθηκε σε διαγνωστικές εξετάσεις και σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εθνικού Κέντρου Επιχειρήσεων Υγείας Παναγιώτη Ευσταθίου διαγνώσθηκαν κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και επισκληρίδιο αιμάτωμα.”
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1203012
Ζήτα συγγνώμη αν έχεις τσίπ(ρ)α
Oξεία κολπική μαρμαρυγή απαιτεί ΑΝΑΤΑΞΗ και εάν δεν επιτευχθεί φαρμακολογικώς εντός συνήθως μιάς δυό ωρών, η ανάταξη γίνεται πάντα σε CCU με ηλεκτρικό shock και ήπια νάρκωση.
Προσωπικά ουδένα επιθυμώ να καλύψω. Οι πρυτάνεις των Ανωτάτων Σχολών είναι κατά συντριπτική πλειοψηφία, Αγγλιστί PIMPS, Γαλλιστί PROXENETES και Ελληνιστί Νταβατζήδες.
Νταβατζήδες είναι ΟΛΗ η ενδοπανεπιστημιακή κοινότητα που ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΙ αυτήν την αισχρή ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Νταβατζής του ΕΘΝΟΥΣ και υπόλογος ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΘΟΣΙΩΣΕΩΣ, δλδ αναλόγου με το έγκλημα του Λογοθετόπουλου είναι ο κ. Παπανδρέου που ΞΕΠΟΥΛΑΕΙ την Ελλάδα ΑΝΤΙ να ΛΑΒΕΙ ΑΜΕΣΑ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΕΤΡΑ σ’ αυτήν την ΤΡΑΓΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ για τη ΧΩΡΑ..
ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΑΥΘΩΡΕΙ και ΠΑΡΑΧΡΗΜΑ
1) Κατάργηση 13ου και 14ου ΜΙΣΘΟΥ
2) Μείωση ΜΙΣΘΩΝ όλων των Δημοσίων Υπαλλήλων κατά 10%
3) Υποδιπλασιασμός των ΜΙΣΘΩΝ όλων των βουλευτών
4) Κατάργηση ασφάλειας και αυτοκινήτων ΟΛΩΝ των βουλευτών
5) Υποδιπλασιασμός μισθών όλων των υπουργών
6) Από τα 50.000 αυτοκίνητα δημοσίου για παρατρεχάμενους, κατάργηση των 48.000 από αυτά
7) Κατάργηση υπερωριών και άλλων αποζημιώσεων ΠΑΝΤΟΣ δημοσίου λειτουργού
8) Οριστικό κλείσιμο 22 από τα 44 ΑΕΙ και ΤΕΙ
9) ΑΜΕΣΗ ΑΡΣΗ της μονιμότητας δημοσίων υπαλλήλων
10) Μείωση προϋπολογισμού της Βουλής κατά 50%
11) Υποδιπλασιασμός εισαγομένων στα πανεπιστήμια
12) Επίλυση ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ σε ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ βάση, ήτοι ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ για όλους και ΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ πυλώνας
13) ΑΜΕΣΗ ΑΡΣΗ ΑΣΥΛΟΥ
14) Μετατροπή του αδικήματος ΦΘΟΡΑΣ της ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ σε ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ
15) Δημιουργία ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ κάθε ανωτάτου ιδρύματος
Στο ΓΟΥΔΙ πας ΑΛΗΤΗΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ της ΨΕΥΔΟΥΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ σε ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ ή ΙΔΙΩΝΥΜΟΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ παντός αλήτου, let alone χρυσοπληρωμένου ΑΛΗΤΟΥ του ΟΛΠ, που παρεμιποδίζει (stalking) την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ της χώρας.
Παπανδρέου θα σε γελοιοποιήσω ΔΙΕΘΝΩΣ και σε ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ για ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ!
Τελικά θα καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι το ΠΑΣΟΚ τα έχει όλα και συμφέρει, που έλεγε και μιά παλιά διαφήμιση!
Στις λίγες μέρες που πήρε την αρχηγία της ΝΔ ο Σαμαράς είδα 3 διαφοροποιήσεις: 1) στον εκλογικό νόμο, είπε όχι στην πρόταση ΓΑΠ γιά ένα Γερμανικού τύπου μοντέλο με πολλές μονο- και ολιγο-εδρικές περιφέρειες και 100 έδρες Επικρατείας. Τότε έλεγαν όλοι ότι θα καταπολεμηθεί το πελατειακό σύστημα, θα ψηφίσουμε το νόμο Παυλόπουλου και μετά βλέπουμε, κλπ. Τώρα τι άλλαξε; Μήπως η πελατειακή σχέση ταιριάζει στον παλαιοκομματισμό; 2) ανέφερε γιά το Σκοπιανό μία ενιαία ονομασία γιά όλες τις χρήσεις, αποφεύγοντας να πει το επάρατο “σύνθετη”. Μήπως έχει επιστρέψει σε ανύπαρκτες και ανυπόστατες πολιτικές “καμία χρήση του ονόματος Μακεδονία ή παραγώγου του” και με αυτόν τον τρόπο διολισθαίνει στην ίδια πολιτική που μας έχει οδηγήσει σε ένα ακριβοπληρωμένο αδιέξοδο; 3) άκουσα ότι είπε από τη Βόννη το ΠΑΣΟΚ επικαλείται την κρίση γιά να αθετήσει τις προεκλογικές του δεσμεύσεις και σα να μου φάνηκε ότι προσχωρεί στη συνομωσιολογική αντίληψη γιά τα όσα λέγονται γιά την Ελληνική οικονομία διεθνώς. Αν είναι έτσι, τότε καλά κρασιά. Είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα. Λιακόπουλο, Κίσιγκερ, εμβόλια-φονιάδες και μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού, μου θυμίζουν όλα αυτά.
Σε ότι αφορά τις ταραχές. Υπενθυμίζω ότι η δημόσια συνάθροιση γιά την εκδήλωση διαμαρτυρίας είναι συνταγματικά κατωχυρωμένο δικαίωμα, γιά να μην ξεχνιόμαστε. Υπάρχει πρόβλημα ατιμώρητης αστυνομικής βίας, το λένε κάθε χρόνο οι εκθέσεις του συνηγόρου του πολίτη. Άρα δεν κατακρίνω τις διαδηλώσεις και τις εκδηλώσεις μνήμης, αλλά μέχρι εδώ. Τις καταστροφές όλοι τις καταδικάζουν. Άρα καλώς ενήργησε η κυβέρνηση. Περιστατικά υπερβολικής ή και ύποπτης βίας από τη μεριά αστυνομικών πράγματι υπήρξαν. Άκουσα κι εγώ γιά συμπεριφορές ασυζητιτί απαράδεκτες, θέλω να πιστέυω από όλους εδώ μέσα, που απάδουν του ρόλου που πρέπει να έχει ένστολος αξιωματικός του Ελληνικού κράτους. Θυμίζω ότι διαδηλώτρια τραυματίστηκε από μηχανή, όπου επέβαιναν 2 Δελτάδες, οι οποίοι μετά τη χτύπησαν βαρύτατα στο κεφάλι με γκλόπ. Εκτός από κάταγμα της κλείδας, είχε “βαριά κρανιοεγκεφαλική κάκωση (υποσκληρίδιο αιμάτωμα, υπαραχνοειδή αιμορραγία, θλάση στον εγκέφαλο, ρωγμώδες κάταγμα του λιθοειδούς, όπως έδειξε η αξονική τομογραφία” [http://www.tvxs.gr/v27898]. Δεν είναι κακό να βλέπετε και καμιά είδηση από την άλλη πλευρά. Το ζήτημα είναι ότι πάντα θα πρέπει να υπάρχει αστυνόμευση και επιτήρηση, ακόμα και καταστολή. Κατά νόμον όμως και όχι με λογική ανομίας από την Αστυνομία. Αυτά τα φαινόμενα περιμένω να τα πατάξει ο Χρυσοχοϊδης, να του βγάλω το καπέλο. Τα αποδίδω στην παρείσφρυση, με ευθύνη κυρίως της ΝΔ, αντιδημοκρατικών και ακροδεξιών στοιχείων κυρίως στις ειδικές δυνάμεις της αστυνομίας, όπως φαίνεται και από τα αποτελέσματα των εκλογικών τμημάτων που ψηφίζουν (!) Βλ σχετικά και δε θα χάσετε [http://www.tvxs.gr/v24269]. Δε νομίζω ότι αυτά είναι αισιόδοξα μηνύματα γιά τη δημοκρατία. Πάντως, γιά να κλείσω, δεν ξέρω τι στηρίζει εκλογικά ο καθένας, αλλά όποιος έχει ως κύριο κριτήριο τη δημοκρατία, τους θεσμούς, τις ατομικές ελευθερίες, τα ανθρώπινα δικαιώματα πολύ απ΄λά δεν μπορεί να ψηφίζει ΝΔ. Και αν δούμε διολίσθηση σε ακραίες θέσεις, που θα μας οδηγήσουν σε λάθη στην Εξωτερική πολιτική, σε περιστολή των ελευθεριών των πολιτών, τέλος πάντων ο καθένας ας αναλάβει την ευθύνη του. Ουδείς παραπλανηθείς…
Προσαγωγές για “εξακρίβωση στοιχείων” στην ευρύτερη περιοχή των Εξαρχείων γίνονταν τουλάχιστον απ’ το 1996 (επί κυρίου κυρίου Σημίτη). Το γνωρίζω γιατί ως έφηβος δεν τολμούσα να περάσω από Πατησίων ή Κάνιγγος και τσουπ μου περνούσαν τις χειροπέδες. Αντίθετα, πρεζέμποροι, μαχαιροβγάλτες και εγκληματικές φυσιογνωμίες γενικώς, αλώνιζαν ανενόχλητοι.
Εγω ξερω νεκρους αστυνομκους και κανεναν νεκρο μπαχαλακια Δημητρη Τ, Ισα ισα που μαθαινουμε πως οι μπαχαλακηδες ερχονται και απο τα καλυτερα κωλοσπιτα του καθε Νιωτη, Καφετζοπουλου, Κουρακη
Oλίγη αίσθηση προοπτικής ΔΕΝ βλάπτει.
Η αλήθεια είναι πως οι αστυφύλακες και οι χωροφύλακες ήσαν πάντα αγράμματοι Μεσσήνιοι τραμπούκοι, 100% ΨΤΧΟΠΑΘΗ άτομα, γι’ αυτό και μείς οι φιλελεύθεροι νοιώθαμε βαθειά περιφρόνηση. Therefore, this is NO news.
AYTO που είναι είδηση, διότι ουδέποτε τόχε η Ελλάδα μέχρι την ΑΝΟΔΟ της ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ 1981, είναι η ΑΛΗΤΕΙΑ που καταστρέφει, η ΕΝΤΟΣ και ΕΚΤΟΣ πανεπιστημίων ΑΛΗΤΕΙΑ που παρεμποδίζει την λειτουργία του Κράτους, που κατέστρεψε την Παιδεία και, με την συνδρομή αμφοτέρων των Κομμάτων εξουσίας, ΑΛΛΑ και της αισχρής Γενιάς του Πολυτεχνείου, διέλυσε την Οικονομία.
ΑΥΤΗ η ΑΛΗΤΕΙΑ ΔΕΝ ζητεί δικαιοσύνη. Εχει μόνο ένα αίτημα: Να μασουλήσει κι’ αυτή όπως οι κατέχοντες!!!
Αγράμματοι Αρκάδες τραμπούκοι ήσαν πάντα στην συντριπτική τους πλειονότητα κ. Καθηγητά…
@ marios Δεκεμβρίου 9th, 2009 5:22 μμ :
1) Δηλαδή πως μια πληροφορία είναι έγκυρη για σας; Οι πληροφορίες αυτές έχουν επιβεβαιωθεί και από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Απλά δεν θέλετε να παραδεχθείτε ένα γεγονός και βρίσκετε δικαιολογίες.
2) Δηλαδή δεν πρέπει η ΑΔΕΔΥ και η ΟΛΜΕ να δημιουργήσουν μέτωπο εναντίον των τρομοκρατικών επιθέσεων με στόχο συμπολίτες τους και εργαζόμενους του δημόσιου τομέα;
@ marios Δεκεμβρίου 9th, 2009 5:36 μμ :
Σχετικά με το http://e-roosters.blogspot.com/2008/12/kristallnacht.html
Οι αντιφάσεις δεν είναι δικές αλλά του φαινομένου. Υπάρχουν δύο καταστάσεις που συμβαίνουν παράλληλα και η μια υποστηρίζει την άλλη.
α) η σοσιαλιστική οικονομία της Ελλάδας καταρρέει.
β) τμήματα της κοινωνίας που είναι τα κυρίως θύματα αυτής της σοσιαλιστικής οικονομίας, απλά επαναλαμβάνουν τα συνθήματα των προηγούμενων γενεών νομίζοντας ότι και αυτοί θα μπορούσαν να ζήσουν σε μια κοινωνία όπου ελάχιστοι παράγουν και όλοι καταναλώνουν.
Ένας 25ης νομίζει ότι κατά κάποιο τρόπο θα μπορέσει να δημιουργήσει την πραγματικότητα ενός 25χρονου το 1980. Δεν καταλαβαίνει όμως ότι 30 χρόνια μετά καλείτε να πληρώσει τα σπασμένα.
Λέτε: “Εχω τη υπονοια και διορθωστε με αν κανω λαθος οτι εσεις συμπεριλαμβανετε στους νοικοκυραιους τους ιδιαιτερα πληγενετες οικονομικα απο τα επεισοδια μεγαλοεπειχηρηματιες της Ερμου.Π.χ τους ιδιοκτητες των τραπεζων,των πολυκαταστηματων των GOODYS κτλ.”
Καταρχήν δεν έχει σημασία αν η επιχείρηση είναι μικρομεσαία ή πολυεθνική. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να καταστρέφει την περιουσία τους. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω αυτή την λογική όπου κάποιος είναι ένοχος λόγο οικονομικού μεγέθους. Απίστευτα πράγματα.
Την λέξη νοικοκυραίοι την χρησιμοποιούν τα ΜΜΕ και για αυτό την έβαλα στο συγκεκριμένο άρθρο. Δεν πιστεύω ότι έχουν ακριβή ορισμό, αλλά όλοι φανταζόμαστε ότι εννοούν καταστηματάρχες και άλλους της μεσαίας τάξης που είναι υπέρ του νόμου και της τάξης.
“Την στηριξη των ΜΜΕ στους διαδηλωτες που την ειδατε λοιπον?”
Δείτε το θέμα που δημιούργησαν με τις προσαγωγές.
@marios Δεκεμβρίου 9th, 2009 5:43 μμ :
καλύτερη διατύπωση θα ήταν status-quo. Είναι ένα κίνημα υπέρ της υπάρχουσας και καταρρέουσας τάξης πραγμάτων.
Προς Μιχάλη Χρυσοχοϊδη
Aγαπητέ μου Μιχάλη,
Επιθυμώ και δημοσίως, από το e-rooster όπου σχολιάζω και συζητώ καθημερινά με φίλους, να σε συγχαρώ για την επιτυχή αντιμετώπιση της δυναμικής του τριημέρου ΚΑΙ την αποτροπή επανάληψης του Armageddon του 2008. Σε κλίμακα 0 – 10, η υπουργία σου βαθμολογείται με 9 για τους χειρισμούς και 8.5 για το αποτέλεσμα – άρα άριστα.
Σε προτρέπω και σε ενθαρρύνω να συγκρούεσαι διαρκώς και να καταγγέλλεις την αλητεία ΔΥΟ ατόμων, που είναι ηγέτες ενός fringe group μέσα σε ένα legitimate κόμμα που, κατά τα άλλα, περιλαμβάνει πολλά έντιμα και υγιή στοιχεία της κοινωνίας. Αυτοί οι δύο είναι, ο ένας (ο senior), 100% ψυχοπαθής αστός που δεν αντιλαμβάνεται τις συνέπειες των λόγων και πράξεών του, ο άλλος δε ένα κοινό καιροσκοπικό αληταρόνι που γνωρίζει ΤΙ πράττει και είναι διατεθειμένος να δει ακόμα και την Πατρίδα του επί της Πυράς, ωσάν άλλος Νέρων, έτσι “για πλάκα”.
Eγκάρδια
Manhattan, 10 – ΧΙΙ – 2009
ιδού ένα ακόμη “μεμονωμένο” περιστατικό αστυνομικής αυθαιρεσίας και βίας, στη θεσσαλονίκη αυτή τη φορά
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=8834846
τι είχε πει κάποιος περί επαναλαμβανόμενων συμπτώσεων Spyridon 44?
@laskos “Εγω ξερω νεκρους αστυνομκους και κανεναν νεκρο μπαχαλακια Δημητρη Τ”
τουλάχιστον παραδέχεστε την άγνοιά σας. Για να σας βοηθήσω λοιπόν ρίξτε μια ματιά σε αυτή τη λίστα με ανθρώπους που έχουν σκοτώσει οι αστυνομικοί από το 1996-2001
http://voria-tis-athinas.blogspot.com/2008/12/1996-2001.html
και αυτή για τη τελευταία δεκαετία
http://www.clandestina.org/EIDHSEIS/2008/EIDHSEIS_MARCH_2008_02.html?lang=el&article_id=406
δεν λέω ότι δεν υπάρχουν νεκροί αστυνομικοί…λέω όμως ότι η μεγάλη πλειοψηφία των νεκρών αστυνομικών είτε σκοτώθηκαν σε ανταλλαγή πυρών με κακοποιούς, είτε δολοφονήθηκαν από τρομοκράτες, είτε σκοτώθηκαν σε τροχαία. Αυτή όμως είναι η φύση της δουλειάς τους, και σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί τη δική τους στάση.
Και κάποια στατιστικά στοιχεία μιας και είσαστε στατιστικολόγος….
1985-2006: θανατηφόρα εργατικά ατυχήματα: 2046 (εκτός των ετών 1995-97, που δεν υπάρχουν στοιχεία)
(από http://osha.europa.eu/fop/greece/el/statistics/index.stm/#1), δηλαδή πάνω από 100 το χρόνο.
στην αστυνομία, από το 1984 μέχρι σήμερα έχουν αναφερθεί 97 θανάσιμοι τραυματισμοί “συνεπεία τρομοκρατικών ενεργειών, ένοπλων συμπλοκών και ατυχημάτων εν ώρα Υπηρεσίας” (από την ιστοσελίδα της ίδιας της αστυνομίας, στο http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=1691&Itemid=346&lang= )
Περισσότεροι εργάτες σκοτώνονται σε ένα χρόνο από όσοι αστυνομικοί σκοτώθηκαν σε 25 χρόνια. Για τους πρώτους όμως δεν μιλάει κανείς