O αντιαποικιακός αγώνας στον Πειραιά
Οκτ 19th, 2009 | Πάσχος Μανδραβέλης| Κατηγορία: Πάσχος Μανδραβέλης | Email This Post | Print This Post |Για να προχωρήσουν κάποιες μεταρρυθμίσεις στις ΔΕΚΟ της τελευταίας κομμουνιστικής γωνιάς της Ευρώπης, όλες οι κυβερνήσεις λάδωναν τους εργαζόμενους και τους συνδικαλιστές τους, με έξοδα των φορολογουμένων. Το είδαμε να γίνεται στον ΟΤΕ, στην «Ολυμπιακή». Κατά τον ίδιο τρόπο υπήρξαν τα «ανταλλάγματα» στους εργαζόμενους του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά, ώστε να επιτραπεί σε μια δεύτερη εταιρεία να κάνει δουλειά το λιμάνι.
Δεν υπερβάλλουμε στο τελευταίο. Παρά τη διάχυτη αριστερή προπαγάνδα δεν ιδιωτικοποιήθηκε κανένα λιμάνι. Το λιμάνι ως υποδομή παραμένει -και ορθώς- στο κράτος κι απλώς παραχωρήθηκε ένας προβλήτας σε μια κινεζική εταιρεία για να κάνει ό,τι έκαναν οι ακριβοπληρωμένοι υπάλληλοι του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά. Θα ξεφορτώνει κιβώτια. Με άλλα λόγια έχουμε τη γνωστή αριστερή στάση που δεν θέλει να κάνει το Δημόσιο πιο αποδοτικό, απλώς ζητάει «να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα» πριν καν αυτή υπάρξει.
Οι συνδικαλιστές δεν θέλουν να προστατέψουν την δημόσια περιουσία από τους Κινέζους, όπως ψευδώς ισχυρίζονται. Θέλουν, απλώς, να προστατέψουν τη βολή τους από τον ανταγωνισμό. Αντί να πουν ότι εμείς έχουμε φιλότιμο και θα κάνουμε τον ΟΛΠ καλύτερο από την Cosco, μας λένε ότι δεν θα αφήσουμε την Cosco να αποδείξει ότι είμαστε χειρότεροι. Το ζήσαμε αυτό και με τη λυσσαλέα αντίδραση της ίδιας κομμουνιστογενούς αριστεράς στην ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων, και στο όνομα της αντίστασης καταστρέφουν με καταλήψεις τα δημόσια πανεπιστήμια. Τόσο ορθολογική είναι η στρατηγική για την υπεράσπιση της δημόσιας παιδείας στον τόπο μας.
Υπάρχει όμως μια κουβέντα που διακινούν οι συνδικαλιστές του λιμανιού, την οποία πρέπει να προσέξουμε. Δεν ζητούν από την κυβέρνηση να τροποποιήσει τη σύμβαση με την κινεζική Cosco, αλλά να την καταργήσει διότι «είναι αποικιοκρατική». Η έκφραση αυτή είναι κατ’ αρχήν προσβλητική για την πολιτική τάξη της χώρας. Δηλαδή οι εργατοπατέρες έχουν υψηλότερο εθνικό φρόνημα και μπορούν να διακρίνουν μέχρι και να καταγγείλουν τις αποικιοκρατικές συμβάσεις, ενώ ο πολιτικός κόσμος τις υπογράφει;
Ας συμφωνήσουμε ότι αυτή η έκφραση είναι απότοκος του φραστικού πληθωρισμού στον οποίο μας έχουν συνηθίσει τα τελευταία χρόνια οι εργατοπατέρες, και πάμε παρακάτω. Ας υποθέσουμε ότι με κάποιο απροσδιόριστο συνδικαλιστικό ζύγι η σύμβαση κρίνεται «αποικιοκρατική». Γιατί όμως να μην μπορεί να τροποποιηθεί για να πάψει να είναι αποικιοκρατική; Ισχύει το παλιό κομμουνιστικό σύνθημα «αυτό το σύστημα δεν βελτιώνεται, αλλά μόνο ανατρέπεται;» Ή μήπως απλώς κάθε σύμβαση που θα έφερνε τον ανταγωνισμό στο λιμάνι θα ήταν «ξεπούλημα» και «αποικιοκρατική»;
Η αλήθεια είναι ότι η σύμβαση παραχώρησης έχει όρους που χρειαζόταν περισσότερη μελέτη και προσοχή. Μπορούσε να είναι καλύτεροι. Από την άλλη πλευρά, όμως, πολλοί έκαναν πάρτι στις ΔΕΚΟ με έξοδα του ελληνικού λαού. Αν κοιτάξει κανείς τις μισθολογικές καταστάσεις των εργαζομένων στον ΟΛΠ θα καταλάβει γιατί δίνεται αυτός ο μεγάλος αγώνας κατά της «κινεζικής αποικιοκρατίας».
Πάσχος Μανδραβέλης
——————————————————————————————-
Σημειώσεις:
Δημοσιεύτηκε στην Καθημερινή στις 15/10/2009
Μου αρέσουν οι ευφημισμοί Οι εργαζόμενοι θέλουν να προστατευθούν από τον ανταγωνισμό!!!!! Μήπως θέλουν να μην χάσουν την δουλειά τους; Αυτό το έχουν δηλώσει ξεκάθαρα λίγο ρεπορτάζ δεν βλάπτει Πρώτα το ρεπορτάζ και μετά η γνώμη αυτό δεν μαθαίνουν στις σχολές της δημοσιογραφίας; Για να μάθουμε ποιες είναι αυτές οι περίφημες μισθολογικές καταστάσεις και πώς βρέθηκαν στα χέρια ποιανού; Κοινωνικός αυτοματισμός της πλάκας Και λίγο ρεπορτάζ αντί για προπαγάνδα
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=7114818#
Η σύμβαση μια χαρά είναι για το ελληνικό κράτος αλλά πώς θα γίνει να να γλύφουμε το ΠΑΣΟΚ και να βρίζουμε τους εργαζόμενους ταυτόχρονα;
ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΨΕΜΑ Η ΓΚΕΜΠΕΛΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ COSCO
http://liberalcreta.pblogs.gr/2009/10/mia-alhtheia-kai-ena-psema-h-gkempelikh-propaganda-toy-kke-gia-t.html
Ithela na ksera poios diakinei afti tin moufa gia to kentro metapoiisis
i Cosco exei limania se Italia (Napoli), Ollandia, Velgio, Gallia kai Aigypto
http://marinebiztv.wordpress.com/2009/03/13/cosco-becomes-worlds-fifth-largest-container-terminal-operator/
apo tin afentia mas perimene na ftiaksei to kentro metapoiisis oxi paizoyme
Telika se aftin tin xora ta MME einai gia ton loutso ena reportaz psaxneis na vreis me to doufeki kai kala oi bloggers den kseroun ti tous ginetai oi dimosiografoi pou plironontai gia na to kanoun afto
Από το άρθρο του Έθνους
————————————————————————
“6.Το 2005 το ΥΕΝ είχε δημοσιεύσει λίστα αμοιβών λιμενεργατών με μισθούς έως 10.527 ευρώ. Τιτλοφορούσε δε την ανακοίνωσή του: “Οι αριστοκράτες λιμενεργάτες των ρετιρέ που αμείβονται με 150.000 ευρώ ετησίως διαμαρτύρονται”. Πόσοι αμείβονται σήμερα με εκείνα τα προκλητικά ποσά και τι δουλειά κάνουν; Ποιος είναι κατά προσέγγιση ο μέσος όρος μηνιαίων αμοιβών;
Σήμερα, κανείς δεν αμείβεται με τέτοια ποσά. Εκείνο το διάστημα υπήρχαν ορισμένοι, ελάχιστοι λιμενεργάτες, με την ειδικότητα του “εναερίτη”, που έκαναν μια εξαιρετικά δύσκολη και επικίνδυνη εργασία “κλειδώματος” και “ξεκλειδώματος” τεράστιων… βουνών κοντέϊνερ, αναγκαζόμενοι λόγω έλλειψης προσωπικού να εργάζονται διπλοβάρδια μέσα στην ημέρα, αργίες και σαββατοκύριακα, με αποτέλεσμα οι αποδοχές τους λόγω των υπερωριών να αυξάνονται. Ακολούθως, έγιναν προσλήψεις και σήμερα, ο μέσος όρος μηνιαίων αμοιβών των εργαζόμενων στο λιμάνι με υπερωρίες είναι περίπου 2000- 2100 ευρώ.
Ωστόσο, την τελευταία διετία λόγω της αποχής από τις υπερωρίες, που έκαναν οι εργαζόμενοι στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους ο μέσος μηνιαίος μισθός διαμορφώνεται περίπου στα 1.700 ευρώ.
Από τους ισολογισμούς του ΟΛΠ προκύπτει πάντως ότι το ετήσιο εργοδοτικό κόστος ανά εργαζόμενο είναι της τάξης των 50.000 ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε μηνιαίες απολαβές (14 μισθοί) περίπου 3.600 ευρώ (μικτά) .”
————————————————————————————-
€50,000?!?!? Τζάμπα πράμμα ε Πασοκ-poisonous?
3600 evro mikta einai 1800 sto xeri fostira an valeis oti se afto to poso einai kai Kyriakes yperorories klp kai liga einai Den mou les kalytera poses einai oi meses apodoxes se mia trapeza? Sto limani ti doulevei o kathenas to vlepei o kathenas Stin trapeza vouliazei kai pairnoun bonus Exoume gemisei anthropous poy kritikaroyn tin douleia giati den kseroyn pragmatika ti e;inai Akoma kai tin ennoia toy mesoy orou den kseroyn oi spoudagmenoi An exoyme arketous enaerites me megalous misthous tha exoume kai psilous mesoys oroys alla o diamesos misthos tha einai mikroteros Sto ergodotiko kostos toy OLP einai mesa kai ta golden boys toy OLP piso apo ta grafeia pou exoyn treloys misthoys arketa megalyteroys kai apo enaeriti kai symetoxes se symvoulia kai bonus kai alles malakies pou plironei o OLP kai vres pos afxanete o mesos oros xoris na afxanete o misthos Kopse tous misthous sta golden boys na deis gia pote pairnei tin katiousa to ergodotiko kostos Alla poy na tolmiseis na kopseis stoys dikous sou Gia epimorfosi http://en.wikipedia.org/wiki/Skewness Gia afto leo valte ekei eideiseis ton dimosiografon toy Star poy exoyn pragmatika reportaz vgalmena mesa apo ti zoi ti to psaxnete Esy an eixes limani diko sou tha eixes sklavous kai tha toys eixes kai tzaba teleios se timi
Epeidi ta kserete ola enas ekseidikevmenos ergatis pairne kala lefta kai stin piatsa Eleftheri Agora opos theleis na poume enas koftis gia skrap xoris foveres yperories katharizei xalara 6000 kai 7000 xiliarika ton mina Alla eseis ksinizete ta moutra sas mono an einaj na paroyn lefta poy ta doylevoun ergates Ksipasia tis plakas me koinoniko aftomatismo Giati na doylevei o allos kai na plironete kai ego na koroidevo kai na pairno ligotera?
hahahahahah
kala kala
Otan exeis dikio prota se agnooun meta se geloiopoioun meta antidroun asxima kai sto telos se apodexontai Pros to paron eimaste sto deftero stadio exoyme doulitsa akomi na kanoume prosexe mono min vretheis stin dysaresti thesi toy antropoy poy ekei poy eftyne glyfei
Ο ΠΑΣΟΚ-poisonous έχει απόλυτο δίκιο! Τύποι σαν τον Laissez-Faire, τον κο Μανδραβέλη ή τον Ανδρέα Ανδριανόπουλο θα αρνούνται την αξία της εργασίας και τη σημασία των ανθρώπων του μόχθου και θα λογίζουν ως μόνους φυσικούς δικαιούχους του πλούτου τους κεφαλαιοκράτες.
Όμως το κεφάλαιο συσσωρεύεται από τον εργαζόμενο στα Everest που σου φτιάχνει τον καφέ, την πωλήτρια στα Marks & Spencer που στέκεται δεκάωρα όρθια για να σε εξυπηρετήσει ώστε να βρεις το επώνυμο ρούχο που θέλεις, τον σερβιτόρο στα Goody’s που σου καθαρίζει το τραπέζι, όπως αντίστοιχα και από τον ερευνητή που ξενυχτά στο εργαστήριό του για να βρει κάτι που θα του αποφέρει κάποια επιχορήγηση για την έρευνά του και ας ξέρει ότι τη μερίδα του λέοντος θα τη λάβει ο επιβλέπων του που κάθεται στο γραφείο του. Είναι χυδαίο να αρνείται κάποιος στους πρωτογενείς παραγωγούς του πλούτου ένα ίσο, αν όχι μεγαλύτερο μερίδιο από αυτό των κεφαλαιοκρατών, εκ των οποίων ουκ ολίγοι κληρονόμησαν το συσσωρευμένο κεφάλαιο από το μόχθο ολόκληρων γενεών με ένα τρόπο που μόνο μεταφυσικά (και γι’ αυτό σε αυτή την περίπτωση, γελοία) μπορεί να δικαιολογηθεί.
Γι’ αυτό όλοι οι απολογητές των σφετεριστών του ανθρωπίνου μόχθου θα παραμείνουν για πάντα μία θλιβερή μειονότητα.
Είπε ο ΠΑΣΟΚ-poisonous στο πρώτο σχόλιο επί του post,
Η σύμβαση μια χαρά είναι για το ελληνικό κράτος αλλά πώς θα γίνει να να γλύφουμε το ΠΑΣΟΚ και να βρίζουμε τους εργαζόμενους ταυτόχρονα;
ΣΟΦΟΤΑΤΗ παρατήρηση και ο κόμβος του προβλήματος.
Διότι ΔΕΝ μπορεί το Κόμμα ΧΥΖ (όλα είναι εξ ίσου ελεεινάκαι ένοχα vis-a-vis στο θέμα αυτό), προκειμένου να καταλάβει ή υποκλέψει την εξουσία, να καλλιεργεί ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ [ανεξαρτήτως του αν είναι δίκαιες ή άδικες, ρεαλιστικές ή μη] και αμέσως μετά τις εκλογές να υπαναχωρεί. Αυτό είναι αισχρό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
Τα διακεκριμενα παράσιτα και λαμόγια εισήγαγαν την έκφραση, “Ανδρέα ζεις εσύ μας οδηγείς”. Τώρα, το καραμούζα crowd γύρισε στο “Γιώργο γερά”.
Εδώ έχουμε ΕΘΝΙΚΗΝ ΠΟΑΡΑΚΡΟΥΣΗ!
erratum
ΠΟΑΡΑΚΡΟΥΣΗ!-> ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ!
Den eimaste me ta kala mas.
Kat’ arxhn agaphte Poisonous vrizeis kai epitithesai me asxhmo tropo. Me vrisies ti syzhthsh thes na kanoume? Fysika gelaw kai se koroideuw? Ti thes na kanw dhladh na to parw sta sovara kai na arxisoume edw na kanoume diagwnismo proswpikwn epithesewn, apeilwn kai poios milaei kalytera gallika? Ase me se parakalw. Auta me tous omoious sou.
Defteron, ola auta ta symperasmata (oti tha ithela na douleuoun gia mena tsampa -dhladh sklavous- kai alla paromoia perierga) gia mena ta evgales epeidh eipa oti 50K einai polla? An esena sou fainontai liga arkouse auto. Gia mena einai polla eidika gia Ellada. Leipw kai tosa xronia kai den kserw, mporei na exoun allaksei ta pragmata kai to kostos zwhs na exei kseperasei to londino kai thn elvetia. Isws ta viwmata mou de mou exoun dwsei thn euxairia na perifronw ta 50,000… Xairomai pou h zwh edwse thn eukairia se sena na to kaneis.
Euxaristw gia to mathima peri diamesou kai mesou orou. Vlepeis sto sxoleio mou kanane katalhpsh kata twn idiotikwn panepisthmiwn to miso xrono kai apergia gia perisotera lefta ton allo miso kai den prolavane na mas ta mathoune. Kai gia ta golden boys tou OLP kai gia opoion allon tsepwnei dhmosio xrhma parapanw ap oso tha mporousan ta proswnta tou na tou apoferoun sthn antagwnistikh eleftherh agora egw mazi sou eimai.
Asxeta omws apo to an ta 50 einai polla h liga… den kalava, afou oloi autoi oi ergates exoun tosh zhthsh kai h douleia tous einai toso dyskolh pou kanenas den thelei/mporei na thn kanei gia xamhlwterh amoivh, giati fovountai mhpws xasoun th douleia tous, opws les ki esy?
Sigoura, opws mou ta parousiazeis, prepei na einai perizhthtoi.
Sanctuary den arnoumai katholou thn aksia ths ergasias… kai bar exw doulepsei, kai servitoris, kai rafia supermarket me tis wres exw gemisei, kai apothikes me varia emporeumata exw fortwsei kai ksefortwsei gia vasiko mistho. Kai shmera, as eimai sth thesh pou eimai, kai as mhn eimai auto pou esy tha xarakthrizes protogenhs, ergazomai aplhrwtes yperwries gia na vgalw th douleia mou. Alla auto kamia shmasia den exei sth syzhthsh mas, kane mou th xarh loipon se parakalw kai apefyge tis proswpikes epitheseis.
Πάντως, for a given cost of living, ιin a given country, το περί μεγάλων και μικρών μισθών είναι [με όλο το σεβασμό] αυθαίρετο. Η λεγόμενη ¨λαϊκή” τάξη της Ελλάδος, για παράδειγμα, θεωρεί ότι είναι φτωχός αυτός που δεν έχει 500-1000 ευρώ να ξοδέψει κάθε ΠΣΚ στα σκυλάδικα ή αυτός που δεν έχει 150 ευρώ για κινητά μηνιαίως!!!!! Ακρη, λοιπόν, δεν θα βρεθεί με τέτοιου είδους προσεγγίσεις, δηλαδή ποιοτικούς ΚΑΙ αυθαίρετους ορισμούς. Kάποιος μπορεί να είναι εργασιομανής και,. πέστε, να θέλει να εργάζεται 16 ώρες [και να κοιμάται 8] την ημέρα, 7 μέρες τον μήνα. Ετσι, ακόμα και με ωρομίσθιο 6 ευρώ ανά ώρα, θα μπορούσε και θα ΕΔΙΚΑΙΟΥΤΟ, εάν ήταν πράγματι αποδοτικός στη δουλειά του, να βγάζει 2,800 ευρώ μηνιαίως.
ΣΗΜΑΣΙΑ, λοιπόν, ΈΧΕΙ ΜΌΝΟ το ΤΙ παράγει κάθε επιχείρηση και, σε κάθε επιχείρηση, ΤΙ παράγει ο κάθε, ο μεμονωμένος, εργαζόμενος.
erratum
7 μέρες τον μήνα-> 7 μέρες την εβδομάδα
Οκ, sorry an prosvalesai
Alla i pragmatikotita einai oti den theloun na xasoun tin douleia toys
Den einai oti exoyn provlima me to kostos o OLP
Apla dinoun tin apovathra stoys Kinezous kai gia na doulevoun oi Kinezoi den tha doulevei o OLP
kai tha apolythoun osoi doulevoun ston OLP
Oi apolymenoi meta tha prepei na parakalane toyw Kinezous an tha toys paroun kai den ksero an o Kinezos tha thelei na parei kapoion poy einai 50 xronon kai meta tha psaxnei o 50aris gia douleia
Afto legetai kratiki poustia kai sybaignia me touw Kinezous
Nai oi ekseidikevmenoi ergates pairnoun kala lefta kai stin oikodomi einai ta merokamata kala kai allou opou xreiazontai ekseidikevmenoi ergates pairnoyn kala lefta to katotero merokamato stin oikodomi as poume einai 80 evro otan o basikos misthos einai 28 evro
Gia na pas na doulepseis stin Agglia den piges gia na doulepseis ergatis kapoios sou plirone kapoia eksoda na theoreis ton eafto sou tyxero kai na deixneis sybatheia gia aftous pou den gennithikan me ena silver spoon in the mouth
Afto poy vlepoume einai plousioparoxa amoivomenous san ton Mandraveli na vgazoyn koinoniko aftomatismo E an o Mandravelis den borei na kanei reportaz prota kai meta na pei tin gnomi tou yparxoyn alloi poy boroun na kanoyn kai ta dyo me to 1/10 tis timis
Ego den exo dyo metra kai dyo stathma Opoios ergazetai prepei na plironetai teleia kai pavla
Wraia, twra syzhtame politismena.
Loipon… as ypothesoume oti h kinezikh etairia analamvanei thn provlita anti tou OLP.
Pou tha tous vrei tous ergates gia na doulepsoun? Mh mou peis oti tous exei hdh kai kathontai… auta de ginontai.
Ara loipon -kai efoswn opws leei kai to arthro anagkazontai na kanoun toses yperwries gia na vgei to forto ergasias pou yparxei (?)- einai dedomeno oti tha prepei kai oi kinezoi na apasxolhsoun toulaxiston ton idio arithmo ergatwn. Twra an den einai oi idioi… tha einai kapoioi alloi oi opoioi einai anergoi… autoi dhladh den exoun ypoxrewseis, oikogenies kai paidia? Fysika egw den pisteuw oti tha apolythoun oloi giati giati otan apolyeis ton 50ari prepei na tou dwseis kai thn analogh apozhmiwsh, ase pou ama ton antikatasthsoun me aneidikeuto tha exoun to epipleon kostos ths ekpaideushs tou.
Eksakolouthw loipon na mhn katalavainw pou akrivws einai to provlima.
Pistepse me, sthn agglia douleva gia xronia kai o misthos mou oute pou aggize ta 50K kai den exw kanena provlima me ton opoiodhpote anthrwpo eite gennithike me periousia eite xwris. Olous tous sympathw to idio kai prospathw na eimai amerolhptos stis kriseis mou.
Oso gia ton Mandraveli, den gnwrizw leptomeries oute gia thn periousia tou oute gia tis amoives tou, opws kai gia kanenan allon edw mesa, opote 1) protimw menw makria apo tetoia sxolia kai 2) epikentrwnomai se auta pou grafontai panw sto thema giati orismenoi anthrwpoi mporoune na epixeirhmatologhsoun aneksartita proswpikwn katastasewn kai symferontwn (eite mas aresei eite oxi). Ara loipon den einai swsto na tous aporiptoume eksaitias ths ypopsias pou mporei na exoume sxetika me tis proswpikes tous periousies kai amoives.
Loipon… as ypothesoume oti h kinezikh etairia analamvanei thn provlita anti tou OLP.
Pou tha tous vrei tous ergates gia na doulepsoun? Mh mou peis oti tous exei hdh kai kathontai… auta de ginontai.
Τόσους μετανάστες έχει η Ελλάδα και μάλιστα Κινέζους… Αλλά ούτως ή άλλως γιατί να μη φέρει δικούς της από την Κίνα; Και καταρτισμένοι θα είναι και φτηνότεροι θα της έρθουν, πίστεψε με.
Αφού λες ότι έχεις δουλέψει σε όλες αυτές τις βαριές δουλειές, θα πρέπει να έχεις ζήσει από πρώτο χέρι τι σημαίνει ο κυνισμός της εργοδοσίας. Στο κάτω-κάτω ο ίδιος ο εργοδότης δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά: η βασική πηγή κέρδους του θα είναι πάντα η συμπίεση του εργατικού κόστους. Όπως λοιπόν λέει σωστά ο ΠΑΣΟΚ-poisonous ας ερευνούμε πρώτα μία κατάσταση και μετά να διαμορφώνουμε γνώμη με βάση στοιχεία και όχι την υποκειμενική μας αντίληψη. Το τελευταίο αποτελεί καθήκον για κάθε δημοσιογράφο. Βέβαια στην Ελλάδα έχουν αναχθεί σε αξιόπιστους διαμορφωτές της κοινής γνώμης άτομα με κυρίως πλούσιες PR. Ε, λοιπόν, νισάφι πια.
Οφείλω, ως καλοπροαίρετος Ελληνας, να συγχαρώ την Κυβέρνηση για την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των stage στο ΔΗΜΟΣΙΟ.
Εδώ Πλατεία Ρηγίλλης. Κυρίες και κύριοι, καλημέρα σας.
Οι Ελληνες πολίτες καλούνται να αρχίσουν να εργάζονται, καθότι, ως λέει και η Βίβλος, “Ο μη εργαζόμενος μηδέ εσθιέτω”.
Οι Ελληνες οφείλουν να αντιληφθούν ότι, βάσει της παραγωγικότητάς τους (παραγωγή ανά μονάδα χρόνου) και της παραγωγής τους (παραγωγή ανεξαρτήτως ωρών εργασίας, δλδ ακόμα και όταν εργάζονται υπερωριακά), είναι οι πλέον καλοπληρωμένοι υπάλληλοι του Δυτικού Κόσμου.
Η ΧΛΙΔΗ διαβίωσης της Ελληνικής λεγόμενης “Λαϊκής Τάξης” είναι τόσο μεγάλη, ώστε να προκαλεί το Δημόσιο Αισθημα ολοκλήρου του εργατικού δυναμικού του Δυτικού Κόσμου.
Αντίστοιχο των ΑΠΕΙΡΩΝ σκυλάδικων, όπου, ως γνωρίζετε, ξοδεύονται για ανακυκλούμενα λουλούδια περί τα 500-1000 ευρώ κατά κεφαλήν, και σχεδόν αποκλειστικά από λαϊκές μάζες, ΔΕΝ υπάρχει στον Δυτικό Κόσμο, διότι 1) ο κόσμος έχει καλύτερη μόρφωση και , το σπουδαιότερο, 2) ο κόσμος ΔΕΝ έχει τέτοια χρήματα για ξόδεμα. Ακόμα και στο Le Cirque, στο Aureole και σε άλλα πανάκριβα εστιατόρια της Νέα Υόρκης, το κατά κεφαλήν κόστος για ένα πλούσιο δείπνο ΔΕΝ ξεπερνά τα $ 100-150 per capita και οι άνθρωποι που πάνε εκεί είναι η elite. Πως γίνεται, λοιπόν, και στα πανάκριβα σκυλάδικα της Ελλάδος βλέπουμε αποκλειστικώς ΛΑΪΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ, τους λεγόμενους φτωχούς;;;;;;;;;;;;;;;;;
Στην Ελλάδα ΔΕΝ υπάρχει ΦΤΩΧΗ τάξη.
Akouse agaphte sanctuary, ki egw metanasths eimai se ksenh xwra kai an olos o kosmos eixe th logikh sou tha eimoun anergos. Giati akomh kai sth thesh pou eimai… gia na exw th douleia pou exw eite eimai fthinoteros apo enan agglo me thn idia apodotikotita, eite eimai apodotikoteros apo enan agglo pou zhtaei ta idia xrhmata. Alliws, siga mhn skotwnontan na me proslavoun.
O kynismos ths ergodosias de me endiaferei epeidh katalavainw oti gia na me proslavei kapoios kai na me plhrwnei kathe mhna, mesw ths ergasias mou prepei na tou prosferw kerdh, kai malista perisotera kerdh apo opoiondhpote allo tha mporouse na proslavei me ta idia xrhmata. alliws ti na me kanei? Giati na me parei dhladh? Epeidh exw wraia matia, eimaste filarakia kai thelei na mou kanei filanthrwpia? An pame etsi den prokeitai pote na ginei kamia douleia? Otan loipon ekana oles autes tis douleies, eimoun perifanos pou tis ekana anti na kathomai ston kanape kai na klaiw th moira mou, kai perifanos gia ta apotelesmata pou eferne h sklhrh douleia mou. Kai akomh den exw kanena provlima na kanw tetoies douleies ama xreiastei, kai pote den exw provlima epikoinwnias me kanena epipedo, apo thn katharistria ths apothikis mexri ton oikonomiko dieuthynth etairias me £20bn ethsia esoda.
Oso gia tous kinezous metanastes… dhladh autoi den exoun oikogenies? den exoun paidakia? den exoun manoules arrwstes kai anipsakia peinasmena? kai sto katw katw autoi pws mporoun na zoun me ligotera -kanontas akrivws thn idia douleia, me tis idies apaithseis, thn idia ekpaideush, to idio risko, kai tis idies wres- kai alloi den mporoun? Dhladh auto den einai anisotita? otan gia ton ena ta 50 xiliarika einai amoivh ths plakas kai gia ton allon einai kinhtro gia na taksidepsei sthn allh akrh tou kosmou, na afhsei filous, goneis kai zwh, na paei se mia xwra pou den kserei tipota, oute kan th glwssa kai na moxthisei na prosferei ergo?
Kai kati allo. Pws mou lete oti sthn eleftheri agora enas eidikeumenos ergaths pianei “X” kai meta apo 2 post to allazete kai mou lete oti vriskei kaneis kai fthinoterous metanastes. Kata ton diko mou orismo ths eleftherhs agoras o kathe anthrwpos pou thelei na doulepsei exei to dikaiwma na taksidepsei se olo ton kosmo xwris periorismous kai na prosferei thn ergasia tou gia oso pisteuei oti aksizei. Auth einai pragmatikh eleftheria.
Fysika egw den pisteuw oti tha apolythoun oloi giati giati otan apolyeis ton 50ari prepei na tou dwseis kai thn analogh apozhmiwsh, ase pou ama ton antikatasthsoun me aneidikeuto tha exoun to epipleon kostos ths ekpaideushs tou.
Fysika kai tha apolythoun afou ergodotis den tha einai oi Kinezoi alla to elliniko kratos
Otan to elliniko kratos meiosei tis douleies afou me vasi tin symfonia me tous Kinezous tha doulevei i provlita dyo alla i provlita tou OLP tha ypoleitoyrgei kai to elliniko kratos i tha prepei na apolysei ergazomenous afou tha meiosei tis theseis ergasias i tha prepei na toys syntirei xoris na exoyn antikeimeno Koinos afta poy legontai peri antagonismou einai mia terastia pipa afou oi dyo provlites den leitoyrgoyn antagonistika alla vasi symfonias analamvanoun to ergo kai to elliniko kratos tha epomistei to opoio kostos ton ergazomenon Tora ksereis oti to elliniko kratos den prokeita efkola na apolysei 700-800 ergazomenous poy xreiazetai an meiothoyn toso oi douleies opote an o kathe fileleftheros itan synepis tha katalavaine poia koroida tha plironan telika tin nyfi
orismenoi anthrwpoi mporoune na epixeirhmatologhsoun aneksartita proswpikwn katastasewn kai symferontwn (eite mas aresei eite oxi).
Apo pote ginetai afto? En prokeimeno o Mandravelis an einai synepis tha eprepe na zitisei na apolythei kai na bei stin thesi toy kapoios pou kanei tin douleia kalytera diladi prota tsekarei ta gegonota kai meta ekferei apopsi alla I kamila mono tin diki tis kaboura den koitaei O Mandravelis den epixeiramatologei enantia ston eafto tou Epixeirimatologei enantion allon ergazomenon kai pistevei oti o idios einai i eksairesi An pisteve diaforetika tha eixe idi paretithei
Kai kati allo. Pws mou lete oti sthn eleftheri agora enas eidikeumenos ergaths pianei «X» kai meta apo 2 post to allazete kai mou lete oti vriskei kaneis kai fthinoterous metanastes.
Lathos to katalaves. Leme oti tha apolythoun ta 2/3 ton ergazomenon kai tha prepei na psaksoun ksana gia douleia Oi misthoi tha einai ligo pio mikroi afou an proslaveis neo ergazomeno tou plironeis ligo ligotero alla to vasikotero einai oti kanenas den tha proslavei ergazomeno 50 xronon oxi logo kostoys oxi logo oti den exei zitisi i eidikotita toy alla giati na proslaveis kapoion pou se 10 xronia vgainei stin syntaksi?
Kati akoma I kineziki etaireia tha ferei kinezoys dimosious ypallilous Den milame akrivos gia ton kakomoiro metanasti poy den exei ston ilio moira alla gia ton kinezo dimosio ypallilo
O κύριος Πάσχος Μανδραβέλης είναι ένας από τους περίπου δέκα δημοσιογράφους που διαθέτει η χώρα και η παρουσία του τιμά την πατρίδα.