Ο Αγιατολάχ Αθηνών και η…«οργή του θεού»

Σεπ 11th, 2005 | | Κατηγορία: Ελλάδα, Κόσμος | Email This Post Email This Post | Print This Post Print This Post |

Σημείωση: το κείμενο αποσύρθηκε ύστερα από παράκληση του κ. Βασιλάκη.

Αποτελεί πάγια τακτική της ιστοσελίδας μας να σεβόμαστε την κυριότητα των κειμένων που φιλοξενούμε για αυτό και αφαιρέσαμε το αρχικό κείμενο του συγγραφέα.

Ακολουθώντας την ίδια λογική, τα σχόλια θα παραμείνουν ως έχουν καθώς η αφαίρεση ή η οποιαδήποτε τροποποίησή τους θα αποτελούσε ασέβεια της ιστοσελίδας μας προς όλους αυτούς που κάνουν τον κόπο να συμμετέχουν γράφοντας απαντήσεις/σχόλια.

Φώτης Περλικός

35 σχόλια
Leave a comment »

  1. Νο comment…

    Θα έπρεπε να θυμίσει κάποιος στον λαλίστατο ποιμένα το …»στρεψον την άλλην παρειάν» αλλά βαριέμαι.
    Προτιμώ το άλλο:

    «Έστι δίκης οφθαλμός ός τα πανθ’ ορά…»

  2. Μπράβο σου κύριε Βασιλάκη, καλό είναι να μην ξεχνάμε πόσο χριστιανικός είναι ο χριστιανός Χριστόδουλος.

    Κάθε λίγο και λιγάκι πρέπει να επανερχόμαστε στις ίδιές του τις δηλώσεις.

    το θεωρώ καθήκον μας.

  3. Θα ήθελα να ξέρω… ποιός τον ακούει;

    Ευτυχώς ο ελληνικό λαός είναι ως επί των πλείστων διαβασμένος και γενικότερα πονηρός. Υπάρχει και μια μειονότητα [θρησκευόμενων] ατόμων που μπορεί να κατευθύνονται, αλλά αυτοί σπανίως είναι επικίνδυνοι όπως οι αντίστοιχοι ημιμαθείς Μουσουλμάνοι που ζώνονται με εκρηκτικά και πάνε και σκάνε έξω από νηπιαγωγεία ή αστυνομικά τμήματα.

    Γιατί τα λέω αυτά;

    Διότι πολλές φορές έχω την εντύπωση πως τα φώτα της δημοσιότητας τα στρέφουμε στον Αρχιεπίσκοπο εμείς οι ίδιοι! Εντάξει, τέτοιος μας βγήκε- το ακριβώς αντίθετο του Σεραφείμ- τι να κάνουμε…

    Αφού την έβγαλε καθαρή με τα γεγονότα του Ειρηναίου σημαίνει πως πέρα απ’τις «ατάκες» του, άλλους σοβαρούς σκελετούς στη ντουλάπα του δεν έχει. Το ότι είναι γραφικός και εκνευρίζει με τον φονταμενταλισμό του είναι πλέον γνωστό ακόμα και στις σειρές του.

    Νομίζω μόνος του σκαύει το λάκο του, δεν χρειάζεται σμπρώξιμο…

  4. Δεν κατάλαβα;

    Είχε άδικο;

  5. Είχε τελέσει μνημόσυνο, αν θυμάμαι καλά, για τους ΕΛΛΗΝΕΣ (μόνο !) που χάθηκαν την 11/9. Για τους «άλλους» δεν τίθεται θέμα ….

  6. Τελικά ποιος εκπροσωπεί τον θεό;
    Ο φασιστόδουλος
    Ο Bush
    Ή ο Bin Landen;
    Φωτίστε εμένα τον τυφλό που έχασα το φως της θρησκείας.

    @Kensai
    “Θα ήθελα να ξέρω… ποιός τον ακούει;”
    Πχ. “πεφωτισμένοι” σαν τον gregykapogeorge
    “Νομίζω μόνος του σκαύει το λάκο του, δεν χρειάζεται σμπρώξιμο…”
    Μακάρι αλλά δεν νομίζω. Τόσο που έχει σκάψει έχει φτάσει στο κέντρο της γης. Νομίζω πως και η υπόθεση με τον Ειρηναίο απέδειξε πως και πελατεία έχει και πως θα τον τρώμε στην μάπα μέχρι να ψοφήσει.

  7. Άσχετο.
    Είναι πολύ κουραστικό που έχετε κάνει το κείμενο align right, μπορείτε να το αλλάξετε;

  8. Μπά! Το θεό και τον διάολο μαζί φαίνεται ότι τον εκπροσωπεί ο Βασιλάκης, μια και επιμένετε να τον παραθέτετε παρά τα μύρια όσα σας έχουν γράψει στα κατά καιρούς posts!

    Παρα ταύτα ξαναρωτάω. Πού είχε άδικο στα παραπάνω ο Χριστόδουλος;

    1. Διαφωνείτε στο «αιματοπότιστη γη της Σερβίας»;
    2. Δέν θά’ πρεπε «Έλληνες και Σέρβοι να είχαμε καταγγείλει τους βομβαρδισμούς κατά του έθνους σας» (της Σερβίας).
    3. Είχε άδικο όταν κααταφερόταν εναντίον «σατανάδων», «αντίχριστων», «δαιμόνων», «κατ’ όνομα χριστιανών» της Δύσης και του «υφέρποντα φασίστα» προέδρου Κλίντον (18.3.1999) συγκρίνοντας τις ΗΠΑ με την Ναζιστική Γερμανία, ρητορεύοντας περί «Νέας Τάξης» και δηλώνοντας ότι «τα χέρια του (Κλίντον) στάζουν αίμα»;
    4. Διαφωνείτε ότι τον πόλεμο στην Γιουγκοσλαβία τον «πλήρωσε ο πληθυσμός»;
    5. Διαφωνείτε ότι έχει βάση η αντίληψη ότι «η αδικία όπλισε τα χέρια εκείνων που έκαναν το απονενοημένο διάβημα στις Ηνωμένες Πολιτείες» και ότι «αποτελεί μήνυμα για τους ισχυρούς απανταχού της Γης»;
    6. Μήπως είναι αναληθές ότι «Πριν από είκοσι αιώνες ο Απόστολος Παύλος έγραφε: “Αυτοί που πίστευαν ότι είναι σοφοί και ισχυροί τελικά απεδείχθησαν ανίσχυροι, ασύνετοι, άσοφοι, και ήρθε η οργή του Θεού πάνω σ’ εκείνους που ήταν άπιστοι έναντι του Θεού”;
    7. Μήπως εσείς δεν «Βλέπετε πού οδηγούν τα πράγματα οι ανισότητες και οι αδικίες που επικρατούν στη Γη. Βλέπετε τις τραγικές συνέπειες απονενοημένων διαβημάτων όπως αυτό της τρομοκρατικής εκδήλωσης στις ΗΠΑ.
    8. Μήπως εσείς δεν έχετε «φρίξει για το πού μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος, για το πού μπορούν να οδηγήσουν τους ανθρώπους οι απανωτές αδικίες που γίνονται και συμβαίνουν στη Γη.
    9. Διαφωνείτε ότι «τα αθώα θύματα αυτής της τραγωδίας δεν έφταιγαν σε τίποτε, πρέπει όμως οι άνθρωποι της ευθύνης και της εξουσίας να σκεφτούν κάποτε ότι δεν μπορούν να ασυδοτούν και να ασεβούν απέναντι στη δικαιοσύνη του Θεού και των ανθρώπων. Όταν θα υπάρξει δικαιοσύνη, θα υπάρξει και ειρήνη. Τα δύο αυτά πάνε μαζί, γιατί ούτε σκέτη ειρήνη με αδικία μπορεί να υπάρξει, ούτε η αδικία μπορεί να φέρει ειρήνη και αγάπη…»;
    10. Πιστεύετε ότι δεν θα έπρεπε η Εκκλησία της Ελλάδος να «καθορίζει τη στάση της απέναντι σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις και ενέργειες, χωρίς να δίνει σημασία σε κάθε είδους σκοπιμότητες και άλλες συγκυρίες που γι’ αυτήν είναι άσχετες και την αφήνουν παγερά αδιάφορη»

    Μάλλον σας ενοχλεί ο αντιαμερικανισμός και ο όπως τον λέτε «αντιδυτισμός» ότι κι’ αν σημαίνει το δεύτερο.

    11. Πού είναι το λάθος στο ότι «υπήρξαν άνθρωποι που είχαν συνείδηση και επίγνωση της δυνάμεώς τους, κάνοντας κατάχρηση όμως, θέλησαν να κυριαρχήσουν σε ολόκληρο τον κόσμο, με αποτέλεσμα ολόκληρη η ανθρωπότητα να δοκιμάσει το δηλητήριο από το μίσος και την κακία»;
    12. Δεν υπάρχει για σας εύκολη πλέον σύγκριση των Αμερικανών με τους Ναζί, την οποία έκανε και όταν πραγματοποιήθηκε η Νατοϊκή επέμβαση εναντίον των δολοφόνων της Γιουγκοσλαβίας το 1999;
    13. Είναι λάθος «ότι οι περισσότεροι ισχυροί της γης έχουν ως κίνητρο το συμφέρον»;
    14. Διαφωνείτε ότι υπάρχει «υποκρισία των ισχυρών της Γης» οι οποίοι «πολύ εύκολα καταπατούν και περιφρονούν τους θεσμούς, τους νόμους και το διεθνές δίκαιο»;

    Τώρα για το αν ο Θεός έστειλε για τιμωρία τον Κατρίνα δεν ξέρω.. Έχω κακές σχέσεις μαζί του και δεν μου λέει! Εσάς σας μιλάει;

  9. Μάλλον αστειεύεσαι?

    Αν συμφωνείς με αυτό το ναζιστικό παραλήρημα είσαι σε λάθος τόπο!

    Άντε στο φόρουμ της Χρυσής Αυγής ή του Λάος να τα πείτε!

    Αν και τελευταία ο Καρατζαφέρης το έχει γυρίσει και μπορεί να μην συμφωνούν με τον θρησκευτικό σου φύρερ…

  10. Ωραία! Τώρα ξέρω τι εννοούν ως ναζιστικό παραλήρημα τα σκοτεινιασμένα μυαλά. Είχα μπλεχτεί…

    Thanks!

  11. Βασικά, και για να λέμε και του στραβού το δίκιο, αυτά που λέει ο Χριστόδουλος (φορτισμένα με τα απαραίτητα μεταφυσικά στοιχεία) είναι πάνω-κάτω ό,τι θα περίμενα ν’ακούσω απ’το μέσο Έλληνα.

    Το θέμα είναι ότι ο Χριστόδουλος λόγω της θέσης του θα έπρεπε να σκέφτεται δυο και τρεις φορές πριν κάνει την οποιαδήποτε δήλωση. Ξεχνά πως υπάρχει και ποίμνιο στις ΗΠΑ;

  12. Ο Χριστόδουλος «προεδρεύει» της εκκλησίας της Ελλάδος!

  13. Και τι σημαίνει αυτό ρε greg;
    Ό,τι οι υπόλοιποι [Ορθόδοξοι] Χριστιανοί εκτός της δικαιοδοσίας του είναι διαβόλια και τριβόλια; Τους Έλληνες της Αμερικής τους ξεχνά;

  14. αυτά που λέει ο Χριστόδουλος είναι πάνω-κάτω ό,τι θα περίμενα ν’ακούσω απ’το μέσο Έλληνα.

  15. Ωραία όλα αυτά, ας δούμε όμως και το ποιον του υβριστή του παρόντος κειμένου. Διαβάστε εδώ τις λεπτομέριες του κατ’ επάγγελμα συκοφάντη και εγκάθετου υβριστή με τις πλάτες άλλων που στο τέλος τον εγκαταλείπουν στη μιζέρια του αυτορεζιλέματος.

    Ποιος τα λέει τα κάτωθι; η απάντηση στο τέλος! Διαβάστε προσεκτικά παρακαλώ και αφήστε μας στην ησυχία μας με τον πλάνο εκτοξευτή χολής που ονομάζεται Μανώλης Βασιλάκης.

    ———————————————-

    Αισθάνομαι την ανάγκη μετά από διάστημα πέραν της διετίας και συνεχείς δικαστικούς αγώνες να περατώσω μία σοβαρή εκκρεμότητα που ταλανίζει εμένα αλλά και άλλους.

    Οντως με τα τέσσερα δημοσιεύματά μου (…), με την συνέντευξή μου (…), και δήλωσή μου που δημοσιεύθηκε σε άρθρο (..) προσέβαλα την τιμή και την υπόληψη του (…τάδε…). Με τα δημοσιεύματα και τις δηλώσεις μου αυτές επετράπη δυστυχώς να αιωρούνται απαράδεκτες και αδικαιολόγητες από τα πραγματικά γεγονότα αμφισβητήσεις για την ακεραιότητα του χαρακτήρα, τον πατριωτισμό, την κοινωνική, πολιτική και επαγγελματική εντιμότητα και αξία του, ενώ συχνά στα άρθρα μου και στην παραπανω συνέντευξη μου (…) χρησιμοποίησα ύβρεις, (……) αδίκησαν και πρόσβαλαν τον (…τάδε…) ενώ αναφέρθηκα σε γεγονότα που ήταν αναληθή ή ενέπλεξα τον (…τάδε…) σε επιλήψιμες δραστηριότητες και ενέργειες , με τις οποίες ουδεμία σχέση είχε.

    Εκανα επίσης τις εν λόγω δημοσιεύσεις και δηλώσεις (….), μετέχοντας σε ένα πολιτικό παιχνίδι παραπληροφόρησης και δημιουργίας αποδιοπομπαίων τράγων, που δημιουργήθηκε από κατευθυνόμενες και ψευδείς » πληροφορίες «, τους διακινητές των οποίων κωλύομαι ν΄αποκαλύψω για ευνοήτους λόγους, αλλά και καλυπτόμενος από το δημοσιογραφικό απόρρητο.

    Δηλώνω λοιπόν ότι τιμώ και σέβομαι τον (….τάδε…..) ως άνθρωπο, ως ενεργό πολίτη (…..) και του ζητώ συγγνώμη για τις προσβολές και τους υβριστικούς χαρακτηρισμούς και τους συκοφαντικούς ισχυρισμούς που του απηύθυνα με τα άρθρα μου, τις δηλώσεις μου και την ραδιοφωνική μου συνέντευξη.

    Τα αυτά ισχύουν και για (…..)’ καθώς και για τους (……..) τους οποίους επίσης σέβομαι και τιμώ για την εντιμότητα, την σοβαρότητα και τον πατριωτισμό τους.

    Ο τρόπος που χρησιμοποιήθηκα από τους αρχιτέκτονες αυτής της εκστρατείας λάσπης με τις κατευθυνόμενες ψευδείς » πληροφορίες » με το συκοφαντικό περιεχόμενο, στην οποία δυστυχώς δέχθηκα να συμμετάσχω τυφλωμένος από την πολιτική μου πίστη σε αυτούς, με εξέθεσε ανεπανόρθωτα και με υπέβαλε σε μία δικαστική περιπέτεια, στην πορεία της οποίας οι » φίλοι » μου, αφού υπέθαλψαν τα παραπάνω, με εγκατέλειψαν.

    Αθήνα, 23 Οκτωβρίου 2001

    *****************

    *****************

    ( υπογραφή)

    Βεβαιώνεται για το ιδιόχειρο της υπογραφής

    του ***************

    Αρθ.Δελ.ταυτότητος ***********.

    *************

    Ο

    Βεβαιώνων

    ΤΣ_ΤΥ

    ******************

    ΑΝΘΥΠΑΣΤΥΝΟΜΟΣ


    ******************************

  16. Απαγορεύεται αυστηρά η δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων ατόμων χωρίς την συγκατάθεσή τους. Επίσης, η όποια δυσφήμιση ή συκοφαντική δυσφήμιση είναι αδίκημα, για το οποίο και για κάθε άλλο αδίκημα, την ευθύνη φέρουν οι συγγραφείς των σχολίων, τα στοιχεία των οποίων μπορούν να τεθούν στην διάθεση αστυνομικών αρχών αν τα ζητήσουν.

    Ως προς το περιεχόμενο τώρα την συνεχή χρήση της δήλωσης, είναι τυπικό γνώρισμα πολιτικής δειλίας (ειδικά ανώνυμης δειλίας) και ανυπαρξίας σοβαρών επιχειρημάτων. Ουδεμία σχέση έχει με τον κ.Χριστόδουλο και ουδεμία μομφή στα όσα αναφέρει το κείμενο του κ.Βασιλάκη δεν μπορεί να φέρει.

  17. Ναι, ζούμε στον οργασμό των προσωπικών δεδομένων. Μάθε ότι η δήλωση αυτή έγινε κατόπιν παραγγελίας δικαστηρίου και στάλθηκε σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Για να βεβαιωθεί ότι την δήλωση την έκανε το συγκεκριμένο πρόσωπο, δηλαδή ο Μανώλης Βασιλάκης περί του οποίο ο λόγος. (αν δεν κάνω λάθος στο βιβλίο του δε δημοσιεύει τον αριθμό ταυτότητας του Χριστόδουλου ο εν λόγω; και μάλιστα χωρίς δικαστική παραγγελία; ε;)

    [και καλά τον αριθμό ταυτότητας, το όνομα γιατί το αφαίρεσες; τον σύνδεσμο; πρόκειται για ιστοσελίδα επώνυμη και όχι ανώνυμη. Εγώ είμαι ο ανώνυμος, όχι η ιστοσελίδα. Ξανά λοιπόν
    http://www.antibaro.gr/society/basilakhs_dhlwsh.htm ]

    Όσο για το αν έχει σχέση με το παρόν κείμενο και το βιβλίο του Βασιλάκη, επίτρεψέ μου να διαφωνώ. Έχει και παραέχει σχέση το ποιον του συγγραφέα και το παρελθόν του, δη το πρόσφατο και το παρεμφερές στο ύφος (υβριστικό/συκοφαντικό/κατεγγελτικό προς δημόσια πρόσωπα).

    Ο άνθρωπος αυτός είναι κοινός συκοφάντης και άρα παντελώς αναξιόπιστος. Βρείτε άλλον επιτέλους!! Δεν έχετε; πρέπει να βάζουν συνέχεια τον ίδιο;

  18. Και επειδή άφησα μία λεπτή κλωστή αναπάντηση, να συμπληρώσω το προηγούμενο που είπα.

    Αν είναι «τυπικό γνώρισμα πολιτικής δειλίας» η «συνεχής χρήση της δήλωσης», τότε ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ (δηλαδή επίσης «τυπικό γνώρισμα πολιτικής δειλίας») είναι η «συνεχής χρήση του βιβλίου».

    1-1

  19. greg, ελπίζω παραθέτοντας τα δικά μου λόγια για απάντηση να ήταν ένα αστείο αμηχανίας της στιγμής… :-/

    Το τι λέει ή πιστεύει ο μέσος Έλληνας στα καφενεία ή στα γήπεδα ποσώς μ’ενδιαφέρει γιατί σπανίως βγαίνει εκτός των παραπάνω χώρων και δεν ενδιαφέρει και κανέναν ξένο. Όμως το τι λέει ο αρχηγός της Εκκλησίας της Ελλάδος απ’την θεσμική του θέση είναι σημαντικό και κρίσιμο καθότι μιλάει εις το όνομα των χριστιανών της επικράτειάς του.

    Not in my name, κύριε Χριστόδουλε.

  20. Αναξιόπιστος θα ήταν αν αποδεικνύατε ότι όσα παρουσιάζει ως λόγους του Χριστόδουλου δεν είναι αληθινά, πράγμα που δεν κάνετε, απλά επιτίθεστε στο πρόσωπό του, δικαιώντας ουσιαστικά τα όσα λέει (για τα οποία παρά το ερευνητικό σας ταλέντο δεν έχετε να πείτε τίποτα).

    Αφαίρεσα κάθε προσωπικό δεδομένο του εγγράφου, το οποίο μπορεί να σας μπλέξει νομικά. Για το λινκ να πω την αλήθεια δεν είμαι 100% σίγουρος αν εκτός από την ιστοσελίδα εμπλέκει και εσάς, οπότε το αφήνω προσωρινά μέχρι να συμβουλευτώ νομικό.

    Η δε σύγκριση χρήσης δήλωσης-χρήσης βιβλίου μάλλον είναι αστείο. Το βιβλίο παρουσιάζει τους λόγους ενός δημοσίου προσώπου, που ειπώθηκαν δημόσια και στόχο να δείξει την αναντιστοιχία μεταξύ των λόγων του και της εικόνας που θέλει να παρουσιάσει. Αντίθετα η χρήση της δήλωσης έχει στόχο να καταρρίψει τα επιχειρήματα του συγγραφέα χωρίς να τα αντικρούσει απλά προσβάλλοντας την αξιοπιστία του ιδίου σε σχέση με ένα άλλο εντελώς άσχετο γεγονός. Αυτό είναι δειλία. Η ανικανότητα και ο φόβος της αντιπαράθεσης με επιχειρήματα (πχ να αποδείξετε ότι δεν είναι αληθή τα λόγια που εμφανίζει ο συγγραφέας να είπε ο Χριστόδουλος). Άρα μάλλον το γκολ ακυρώνεται ως οφσάιντ.

  21. Η ΒΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΜΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

    —————

    Για oπoιoν ξερει Ιστoρια, η αναλoγια ειναι μεγιστη:

    Ρηγας – Oσαμα Μπιν Λαντεν
    Koλoκoτρωνης – Μωxαμεντ Αττα
    Φαναριωτες – WASPoλακεδες αμερικανoλιγoυρηδες

    ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

    Η παγκόσμια ανισoτητα και καταπιεση ειναι ανελεητη, και απανθρωπων διαστασεων.

    ΟΥΑΙ ΤΟΙΣ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΕΥΣΙ

    —————

    Ισxυει αυτo πoυ ειπε καπoτε ενας συγxρoνoς Γερμανoς φιλoσoφoς (oνoμα; ): Ο (Kρατικoς) νoμoς ειναι τo xρoνικo επεξελιγμα ενoς Eπιτυxημενoυ πρωην Tρoμoκρατη.

    Πρoτιμω τoν νoμo (τρoμoκρατια) πoυ απoσκoπει στην μεγιστη ισoτητα ευκαιριων δημιoυργιας για τον μεγιστo αριθμo ανθρωπων. (Αυτo δεν επιτυγxανεται με εναν στρατo (των WASPηδων) πoυ λoγoδoτει μoνo στo 5% τoυ πληθυσμoυ της Γης,- αλλα επενεργει, (κατα βoυληση τoυ 5%) στo 80% αυτoυ τoυ πληθυσμoυ).

    —————

    Για μενα, τo ψυxoλoγικo πρoφιλ τoυ Αττα ειναι διαφανεστατo: ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΣ. Μηxανικoς,-δηλαδη τoυ αρεσει να xτιζει/ΜΗΧΑΝΕΥΕΤΑΙ φιλoδoξα/μεγαλα πραγματα. (παρεμπιπτoντως, θυμησoυ τις διαφημισεις της Apple). Bαθεια ΙΔΕΟΛΟΓΟΣ,- η ανατρoφη απo τoν σoβαρo δικηγoρo πατερα τoυ, και τo στυλ zωης τoυ,- θυμιζει απειρως κoντα, σε εμενα, τoν ΣΩΚΡΑΤΗ στoν Κρίτωνα. Bαθεια ΠΛΗΓΩΜΕΝΟΣ: Eνα παιδι πoυ μεγαλωσε με τις ταινιες τoυ Xoλυγoυντ πoυ κανoυν καρικατoυρα τoυς Αραβες-βλακες καμηλιερηδες,- και απoθεωνoυν τoυς πανεξυπνoυς απoικιστες των πατρoγoνικων των Αραβων εστιων Σιωνιστες. (Eπιxειρηση Eντεμπε,-κλπ πιo πρoσφατα εργακια, με τoυς Eβραιoυς ως τoυς «σωτηρες της ανθρωπoτητας»).

    O τυπoς συντoμευσε τη zωη τoυ κατα τo ημισυ. Αλλα ΚΑΥΛΩΣΕ. Kαι εγινε τo ΕΙΔΩΛΟ, γενεων και γενεων μoυσoυλμανων, και εν γενει ανταρτων απo τoυς καταπιεσμενoυς, στo μελλoν.

    YΓ: Παρεμπιπτoντως, o Αττα ειxε την ηλικια πoυ πεθαναν και o Μεγαλεξανδρoς και o Xριστoς. Δεν ειναι τυxαιo.

  22. Όχι κύριέ μου. Δε ζούμε στην εποχή της αθωώτητας ξέρετε. Ο Βασιλάκης το κάνει αυτό κατ’ επάγγελμα:

    1. Το έκανε το 1993 με τον Έβερτ. Έβγαλε βιβλίο με τις «βλακείες» που έχει πει και έχει γράψει, ακόμα και ως μαθητής Γυμνασίου συμβουλευόμενος τους δασκάλους του!

    2. Το έκανε με το Δίκτυο 21 συλλογικά και με 5-6 άλλα πρόσωπα ένα ένα (βλέπε δήλωση)

    3. Το κάνει τώρα με τον Χριστόδουλο

    4. Θα το κάνει αύριο με οποινδήποτε θελήσουν τα παπαγαλάκια για τα οποία δουλεύει και πολύ γλαφύρα και ο ίδιος παραδέχτηκε.

    Δε ζούμε στην εποχή της αθωώτητας. Τι σημαίνει αυτό;

    Σημαίνει ότι ακόμα και να μην είχε ούτε μία λέξη δική του στο βιβλίο και να ήταν απλή συλλογή δηλώσεων στο στυλ

    α. «μαλακία 1»
    β. «μαλακία 2»
    γ. «μαλακία 3»

    Ακόμα και σ’ αυτήν την περίπτωση, η επιλογή των λέξεων, η περικοπή του αποσπάσματος, η αποσιώπηση των συμφραζομένων κλπ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ότι πρόκειται για ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ συκοφάντη (με τη βούλα), θα ήταν παντελώς αναξιόπιστη και προφανώς αποτέλεσμα πολεμικής μη «αγνών» ελατηρίων. Φαντάσου τώρα που με τον (ομολογουμένως όμορφο) λόγο του υφαίνει ένα κλίμα, μία ατμόσφαιρα, στην οποία οι περικοπές του Χριστόδουλου που επιλέγει είναι απλά το κερασάκι στην «σατανική» τούρτα που μας πλασάρει.

    Τα έπιασες τα υπονοούμενα;

    Δεν ξέρω πώς διέκρινες «ερευνητικό» ταλέντο, αλλά δυστυχώς δεν έχω πρόσβαση (σαν κι αυτόν;) σε ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ τους λόγους και τις δηλώσεις του Χριστόδουλου για να εξηγήσω κάθε φορά το ειδικό βάρος της κάθε λέξης.

    Αρκετά από αυτά που διαβάζω στο παρόν κείμενο, θα τα προσυπόγραφα και εγώ ανεξαρτήτως συμφραζομένων. Δεν είναι ούτε ναζιστικά, ούτε ρατσιστικά, ούτε τίποτα.

    Όσο «εσείς» (που δεν τον γουστάρετε) χρησιμοποιείτε στη φαρέτρα σας μοναδικό όχημα βολών τον Βασιλάκη, τόσο «εμείς» (που τον γουστάρουμε) θα απαντάμε ότι είναι αναξιόπιστος και ότι σε άλλες εποχές θα είχε εξοστρακιστεί στη Σελήνη, για να μην πω στον Πλούτωνα που υποβιβάστηκε στη Β Εθνική πλανητών.

    Δεν υπάρχει ούτε ανικανότητα, ούτε φόβος αντιπαράθεσης λοιπόν. Υπάρχει μόνο άρνηση να παίξουμε μπάλλα στο γήπεδό σας με ΣΤΗΜΕΝΟ διαιτητή (βλέπε, κομμένες και ραμμένες δηλώσεις).

    Φέρε μου ένα ΑΥΤΟΥΣΙΟ κύρηγμα από άμβωνα ή φέρε μου μία ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ συνέντευξη ή μία ολοκληρωμένη δήλωση στον οποιονδήποτε (και όχι μόνο ότι μεταδόθηκε από τα κανάλια ή γράφτηκε στοον τύπο) και ευχαρίστως να συζητήσω μαζί σου και με οποιονδήποτε άλλο τα λεγόμενα του Χριστόδουλου και ενδεχομένως και να παραδεχτώ ένα φάουλ τότε. Αλλά εγώ μόνο σε τέτοιο γήπεδο παίζω μπάλλα. Ξεκάθαρα πράγματα.

    Δύο υστερόγραφα, και συγγνώμη για το μακροσκελές της τοποθέτησής μου.

    ΥΓ1. σταμάτα σε παρακαλώ να σκέφτεσαι πρώτα τον δικηγόρο και μετά τον διάλογο. Με εκνευρίζει η δικομανία του Έλληνα και το κόλημα. Μίλα σαν ελεύθερος άνθρωπος απαλλαγμένος από νόμους και τερτίπια.

    ΥΓ2. (και σοβαρότερο). Αυτό είναι φόρουμ φιλελευθέρων. Ξέρεις, κι εγώ φιλελεύθερος είμαι. Ελεύθερη οικονομία και λοιπά. Παλαιός δεξιός. Σιχαίνομαι τα άκρα. Είμαι όμως eurosceptic (για να μιλήσω τη γλώσσα των φιλελευθέρων). Μεγάλη μερίδα των φιλελευθέρων στην Ελλάδα ελλείψει εντόπιας παραγωγής ιδεολογίας προσδιορίζεται από τους Βρετανούς Tories. Γιατί αυτονομείται την οικονομία (αντιγράφοντας σαν κακοί μαθητές τους Μαρξιστές); Παραδοσιακά οι Συντηρητικοί σε όλον τον κόσμο όχι απλώς δέχονται τις ρίζες και τα χαρακτηριστικά του λαού που ανήκουν, αλλά τα προβάλλουν. Στο λέω καθαρά. Κοίτα και τα υπόλοιπα των Tories αλλά και κάθε σοβαρού ΚΔ Ευρωπαικού κόμματος. Μιλάει ένας άλλος στο φόρουν αυτό για το ρέκβιεμ των φιλελευθέρων. Μα αφού καταφέρατε και προσεγγίσατε τον Συνασπισμό; τι περιμένετε; (σε όλα πλην των οικονομικών). Είναι απίστευτο. Σε όλα πλην των οικονομικών ταυτίζεστε με τη μεγαλύτερη λέλαιπα της σύγχρονης Ελλάδας. Έχετε θεοποιήσει την οικονομία και αφήνετε τις ρίζες του λαού σε ποιον; στον Καρατζαφέρη; γιατί; Ο απλός Έλληνας με το ένστικτο και το βίωμα της ρίζας που τον γέννησε, λογικό είναι να μη σας ακολουθήσει και να φτάσετε να γίνετε καρεκλοπόδαρο του ΠΑΣΟΚ! (θυμίσου τη δεκαετία του 1980!). Κρίμα. Μόνο όταν οι φιλελεύθεροι, ως άσωτοι υιοί, επανακτήσουν τη σχέση τους με την παράδοση, θα σχηματίσουν και πάλι υπολογίσιμη δύναμη. Ο Χριστόδουλος (στη χειρότερη) δε θα είναι εχθρός τότε, και στην καλύτερη ίσως είναι και σύμμαχος. Να απαλλαγούμε και από τους λαικιστές. Αυτά που λέω είναι απίθανα να γίνουν σήμερα γιατί οι, έστω ελάχιστοι και περιθωριακοί σε μέγεθος, φιλελεύθεροι έχουν κατασταλλάξει σε βάθος σε σχέση με τον αντικληρικαλισμό τους (άλλο κακό αντίγραφο των Μαρξιστών). Απίθανα, αλλά εγώ τα λέω και όποιος τ’ ακούσει τα άκουσε.

    Ενυπογράφως και ειλικρινώς (μετανοημένος για το σεντόνι)

    Ο Μάρκος Με Τα Μούσια

  23. (το προηγούμενο πήγαινε στον Φώτη Περλικό)

    Έχω μία ερώτηση για τον δικηγόρο σου

    Δες εδώ στο μπλογκ του Βασιλάκη που αναδημοσιεύει την υπογραφή του Χριστόδουλου με τον αριθμό ταυτότητάς του

    http://greek-orthodoxy.blogspot.com/

    Πες του λοιπόν αφού ετοιμάσει τη μήνυση για μένα, να πάει στην Αρχιεπισκοπή και ετοιμάσει ακόμα μία εναντίον του Βασιλάκη.

    Ε ρε γλέντια!!!

  24. Λευτεριά στον Μάρκο με τα μούσια!

    Αμήχανο ΥΓ. Ο Χριστόδουλος τελικά πρέπει να εκπροσωπεί τον μέσο Έλληνα ή όχι;

  25. Πρέπει να εκπροσωπεί την αλήθεια και το σωστό! Γηπεδικά συνθήματα και μικρονοϊκός φανατισμός δεν θα πρέπει να ανήκουν στο φραστικό ρεπερτόριο ενός Αρχιεπισκόπου.

  26. Γηπεδικά συνθήματα και μικρονοϊκός φανατισμός είναι χαρακτηριστικά της (μικρο)πολιτικής αντιπαράθεσης στην Ελλάδα (δηλαδή, των πολιτικών) και αποτελούν μέρος της αιτίας που ο Χριστόδουλος από την πρώτη στιγμή αποφάσισε να μη διστάζει να λέει τη γνώμη του δημόσια, όπως έχουν δικαίωμα αλλά και ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να κάνουν όλοι οι Έλληνες πολίτες.

    Και αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που του γίνεται αυτή η επίθεση. Ότι δηλαδή ουσιαστικά απουσιάζει ο διάλογος και η αντιπαράθεση ιδεών. Έτσι, αφ΄ ενός «ξενίζει» η ειλικρινής κατάθεση απόψεων του Χριστόδουλου το κοινωνικό σώμα, και αφ’ ετέρου τρομάζει τους επαγγελματίες του είδους (πολιτικούς, δημοσιογράφους και μεταξύ αυτών κάποιες λέρες) που διαισθάνονται το κενό που αφήνουν οι ίδιοι (ασχολούμενοι με τη μάσα και όχι με τα προβλήματα του τόπου), και βλέπουν να έρχεται τώρα να το καλύψει ένας τρίτος! Και επειδή αυτός ο τρίτος εκτός του ότι μιλάει, φαίνεται ότι τα λέει και ωραία και έχει επιροή και διεισδυτικότητα στην κοινωνία, καθίσταται ακόμα πιο αποκρουστικός στις λέρες που έλεγα πιο πάνω και έτσι υποθάλπουν την ανελέητη επίθεση εναντίον του.

    Δείτε και αυτό:

    http://www.antibaro.gr/society/paron_basilakhs.htm

    ΥΓ> Το βιβλίο «Άπαντα Έβερτ» δε βγήκε το 1993 (προφανώς), αλλά το 1996, προεκλογικά. Λάθος μου.

  27. Αν θέλει να κάνει δημόσια τέτοιες δηλώσεις (όπως έχουν δικαίωμα αλλά και ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ όλοι οι Έλληνες…) τότε ας βγάλει τα ράσα του κι ας μιλήσει ως ιδιώτης. Ο θεσμικός του ρόλος δεν είναι να φανατίζει το ποίμνιο και να μοιράζει κατηγορίες.

    Μα πλάκα κάνουμε; Τι σόι ιεράρχης είναι αυτός! 🙁

    (τέσπα, αυτό ήταν το τελευταίο μου σχόλιο σ’αυτό το thread, δε μ’αρέσει να ταΐζω τα troll)

  28. Ποιός θεσμικός ρόλος;

  29. Ποιος φανατίζει;

  30. Με καλείτε να μιλήσω ως ελεύθερος άνθρωπος (δηλαδή αγνοώντας ότι ως διαχειριστής μπορεί να έχω και ευθύνες), ότι από την άλλη όλη σας η επιχειρηματολογία εναντίον του κ.Βασιλάκη στηρίζεται στο ότι μίλησε ως ελεύθερος άνθρωπος και ένα φασιστοδίκτυο τον έμπλεξε με τους νόμους που μας καλείτε να αγνοήσουμε. Αν θέλετε να κυκλοφορούν μια μέρα και δικές ανάλογες δηλώσεις, αποτέλεσμα ανελεύθερων νόμων όπως λέτε, θα χαιρόμουν να το κάνατε σε μια άλλη σελίδα. Το λινκ σας στο αντίβαρο μπορεί να παραμείνει εφόσον το αντίβαρο δεν έχει αντίθετη γνώμη. Το λίνκ σας στο βλογ του κ.Βασιλάκη θα αφαιρεθεί αν μας ζητηθεί από τον ιδιοκτήτη του μπλογκ. Επίσης, αν η Αρχιεπισκοπή έχει πρόβλημα με τον κ.Βασιλάκη και το μπλογκ του, δεν βλέπω που εμπλεκώμαστε.

    Όσο για την ιδεολογική σας τοποθέτηση, όπως μας την παρουσιάζετε, δεν έχει τίποτα να κάνει με τον φιλευθερισμό. Είστε ξεκάθαρα συντηρητικός, και η εργαλειακή υιοθέτηση της ελεύθερης οικονομίας δεν το αλλάζει αυτό.

    Ευχαριστούμε πάντως για τις πολιτικές σας συμβουλές, στο πρώτο και μοναδικό σας ποστ που κάνετε μια πραγματική τοποθέτηση. Προσωπικά διαφωνώ, αλλά οι απόψεις σας είναι σεβαστές όσο κάθε άλλου εδώ μέσα, και οι υπόλοιποι μπορεί να προβληματιστούν για την θεοκρατική εκδοχή του φιλελευθερισμού που προτείνετε.

  31. Τελικά μου φαίνεται ότι προσεγγίζετε τα όρια της εμπάθειας. Γιατί αποδίδετε έτσι αβίαστα επίθετα όπως «θεοκρατική» (εκδοχή του φιλελευθερισμού); Εγώ μόνο πρότεινα να δείτε τη λειτουργία _όλων_ των μεγάλων ΚΔ κομμάτων της Ευρώπης και το πώς σκέφτονται. Δηλαδή όλα αυτά είναι θεοκρατικά; Και η ΝΔ το ίδιο; Και αφού βρίζετε και το Μάνο και τον Ανδριανόπουλο που κατέφυγαν στο ΠΑΣΟΚ για την επιβίωσή τους, τελικά ποιος απέμεινε σωστός κατά τη γνώμη σας; Μόνον οι διαχειριστές του εν λόγω ιστολογίου; και 3-4 περαστικοί; Εσείς θα σώσετε τον κόσμο; Αυτή η αυτο-απομόνωση δε μοιάζει με τα Μ ΚΚΕ Λ και Λ ΚΚΕ Μ; τρεις κι ο κούκος μείνατε.

    Λοιπόν, δεν πρότεινα καμία εκδοχή, θεοκρατική ή μη, πρότεινα λίγο πιο ανοιχτό (δηλαδή «φιλελεύθερο») μυαλό ΚΑΙ στα πολιτισμικά εκτός των οικονομικών. Με δείκτη και πυξίδα την ευρωπαική κεντροδεξιά.

    Εφόσον όμως βάζετε πάνω από όλα την απόδοση «θεοκρατικών» χαρακτηριστικών σε όποιον διαφωνεί με τον αντικληρικαλισμό σας, μάλλον σας κατατάσσει στα περίχωρα της εμπάθειας. Τόσο πολύ «Συνασπιστήκατε»… Λυπάμαι.

  32. Ο Βασιλάκης είναι ο πιο γενναίος Έλληνας εν ζωή, και οι εχθροί του το μόνο που καταφέρνουν είναι να του δώσουν ακόμη περισσότερη αξία. Όσο για τους διάφορους ανώνυμους ψηφοφόρους του Καρατζαφέρη και του Ψωμιάδη μπαίνουν εδώ και βρίζουν, ελπίζω να εκτονώνουν μόνο με αυτό τον τρόπο τα ένστικτά τους, γιατί αλλιώς αλίμονο σε όλους μας…

  33. Βρε παλικαρια απο τους εκπροσωπους του εντοπιου δημοσιογραφικου τραμπουκισμου τον συκοφαντη Βασιλακη διαλεξατε, διοτι Φωτη μου ακομα και αν ειναι φασιστοδικτυο το Δ21 ο Βασιλακης γιατι μεταννοησε σαν την κλαμμενη χηρα? Στοιχειωδης λογικη!

  34. Μήπως γιατί εκβιάστηκε;

  35. Τι εκβιάστηκε; Μας δουλεύεις; Πρώτα πρώτα ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ. Ποιος είπε ότι μετανόησε; Κατά παραγγελία δικαστηρίου ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ να δηλώσει την αλήθεια εφόσον καταδικάστηκε για συκοφαντική δυσφήμιση κατά συρροή. Όπου και αποκάλυψε τη μέθοδο και το πούλημα που έφαγε από τους προστάτες του που του έδιναν πληροφορίες και τελικά τον άφησαν στη μοίρα του. Απλά αν όλοι οι στόχοι του Βασιλάκη (Έβερτ 1ο 1996, Χριστόδουλος σήμερα και όποιος άλλος στο μέλλον) είχαν την ίδια νοοτροπία, δηλαδή να κάνουν μηνύσεις, τότε ο Βασιλάκης θα μας έκανε μία τέτοια δήλωση το χρόνο. Εφόσον δηλαδή δεν το εξοστράκιζε η κοινωνία από μόνη της στον Πλούτωνα…

    Να χαρώ εγώ γενναιότητα! Χαρείτε την κι εσείς:

    http://www.antibaro.gr/society/paron_basilakhs.htm

Σχολιαστε